ekitowski

Wyłączenie WOM i sterownie podnośnikiem

Polecane posty

ekitowski    0

Witam wszystkich serdecznie.

Niedawno stałem się posiadaczem ciągnika MTZ 82 - 94r, zakupiony ciągnik całkiem dobrze się sprawuje - jednak ostatnio pojawiły się dwie sprawy z którymi nie bardzo mogę sobie poradzić...

 

Nie mogę wyłączyć WOM, mimo że dźwignia włączania jest przesunięta maksymalnie do przodu ciągnika wałek dalej pracuje...

 

Druga sprawa - jako że jestem początkującym użytkownikiem tych maszyn mam pytanie - u mnie obecnie sterowanie podnośnikiem odbywa się dźwigną przy kierownicy, jak spowodować żeby podnośnikiem można było sterować przy pomocy dźwigni po prawej stronie siedzenia - obok tej od WOM..

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Co do WOM to pewnie musisz podregulować tzn. wkręcić śrubę od mechanizmu zapadkowego który jest zamontowany w tylnym moście pod dźwigniami. Jak podejdziesz z tyłu ciagnika to będziesz widział ten mechanizm. Co do dźwigni od podnośnika próbowaliśmy to zmienic ale nie dało sie i tak juz u nas jest. Może jakis dobry mechanik jakoś by to zrobił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ekitowski    0

Co do WOM to pewnie musisz podregulować tzn. wkręcić śrubę od mechanizmu zapadkowego który jest zamontowany w tylnym moście pod dźwigniami. Jak podejdziesz z tyłu ciagnika to będziesz widział ten mechanizm. Co do dźwigni od podnośnika próbowaliśmy to zmienic ale nie dało sie i tak juz u nas jest. Może jakis dobry mechanik jakoś by to zrobił...

Dzięki za szybką odpowiedź - jutro sprawdzę czy to pomoże.

Co do dźwigni od podnośnika próbowaliśmy to zmienic ale nie dało sie i tak juz u nas jest. Może jakis dobry mechanik jakoś by to zrobił...

Z tym sterowaniem to jakaś dziwna sprawa jest - znajomy miał ten sam problem - i sprawę rozwiązał my spec z PGR-u - podobno coś pogrzebał pod siedzeniem i zaczęło wszystko działać... Niestety ten mechanik już nie żyje a znajomy nie widział co on tam zakombinował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubcio224    6

zdejmujesz siedzenie odkręcasz dekielek i tam jest taka śrubka musisz jak podkręcić przy rozdzielaczu

 

zdejmujesz siedzenie odkręcasz dekielek i tam jest taka śrubka musisz jak podkręcić przy rozdzielaczu


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rav    0

Pod siedzeniem jest włacznik taka śruba krzywa długa trzeba ja przekręcić i bedzie chodził

 

wom

 

a ta wajcha od podnośnika to też pod siedzeniem jest rozdzielacz tam jest zawór musisz go otworzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    143

Pod siedzeniem jest włacznik taka śruba krzywa długa trzeba ja przekręcić i bedzie chodził

 

wom

 

a ta wajcha od podnośnika to też pod siedzeniem jest rozdzielacz tam jest zawór musisz go otworzyć

Chodzi mi o pomoc w tym temacie co podaje link, a tak dokładniej to w tym problemie co go opisuje ja Pajej

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/17666-problem-z-hydraulik/

To jest ten link


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    28

Wom załancza się po przez przestawienie dźwigni do tyłu.

Co do podnośnika to pod podłogą jest regulator siłowy może dźwignia od położenia ramion nie jest zazębiona na nim i dlatego nie reaguje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xx
      Witam od  jakiegoś roku zaczął mi opadać podnośnik ale teraz zaczął opadać bardzo szybko A dzisiaj podczas siewu z zestawem ok 1 tony raz opadał szybko A czasami trochę wolniej co to może być siłownik?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Pawelek01111111
      Podnośnik w moim belarusie po rozgrzaniu oleju opada zwłaszcza z ciężkimi maszynami. Lecz nawet na pusto gdy zgaszę miejac go na górze rano jest na dole  gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Krzysiek12345
      Witam, mam dość poważny kłopot, wczoraj po zakończeniu pracy wracałem z pola i wyłączyłem przedni napęd a potem zmieniłem na szosowe. Następnie stała się dziwna rzecz - bieg wyskoczył a potem nie mogłem żadnego wbić. Są teraz tylko dwa -najwolniejszy terenowy do przodu i wsteczny - obojętnie czy chcę wrzucić 1,2,3 to i tak wchodzi ten sam. Nie było przy tym żadnych zgrzytów ani chrobotów. Nie mogę też ustawić dźwigni w położenie N któro umożliwia zapłon. Sam drążek lata luźno nawet gdy bieg jest wrzucony. Co to może być? Już sobie umówiłem się z mechaniorem. Miał tak ktoś kiedyś?
    • Przez rbit
      Czy tak ma być, że na rozgrzanym oleju na jałowych obrotach ciśnienie spada do ok. 1,2 bara a przy obrotach na biegach dochodzi max. tak do 3,5 bara? Jakoś od nowości nie zwracałem na to uwagi szczególnej, ale wydaje mi się, że na początku było więcej na minimalnych obrotach. Ciągnik ma dopiero zrobione 670 godzin a ma już 8 lat więc dużo nie robi a przebojów różnych z nim miałem od nowości. Nie wiem też czy to może głupie z mojej strony, ale jeśli przy tak małych przebiegach rocznie ostatnie dwa razy wymieniałem olej raz na 2 lata - nie wiem czy nie wrócić do rocznej wymiany? Na bagnecie patrzyłem to wcale nie jest jak smoła tylko brązowawy. Czy przy tym bąku/filtrze są jakieś śruby regulujące ciśnienie oleju - patrzyłem to są jakieś 3 na korpusie filtra u dołu, ale dostęp do nich jakiś dziwny jest. Czy w tym bąku może się coś zepsuć co ma wpływ na ciśnienie i jak to poznać?  Gdzie tam dokładnie w 820 jest pompa wspomagania układu kierowniczego bo świeci mi się już od dłuższego czasu kontrolka - czy ja trzeba wymienić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj