Zaloguj się, aby obserwować  
mavrik

jak wykonac obejscie połaczenia przedniego napedu

Polecane posty

mavrik    0

niemam pojecia skod mam wziasc prad aby zalaczyc przedni naped po przez obejscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

A mógł byś szerzej wyjaśnić zaistniałą sytuację? Pomogło by to w tym aby pomóc Tobie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

padl mi przedni naped i po sprawdzeniu instalacii doszedlem do wniosku ze z autatronik ukladu scalonego niewychodzi prad na elektrozawur odpowiedzialny za zalaczanie przedniego napedu

 

czy jest tu ktos kto by sie na tym znal i wie o co chodzi ???? bo niebardzo to widze niestety ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22
czy jest tu ktos kto by sie na tym znal i wie o co chodzi ???? bo niebardzo to widze niestety ;)

Jeżeli nie masz przedniego napędu to to nie jest wina braku prądu. Jak nie ma prądu na elektrozaworze to napęd powinien być włączony. Prąd pojawia się tylko jak wyłączysz napęd i ruszysz ciagnikiem ( na postoju również nie będzie prądu). A do obejścia jak by ktos chciał wiedzeć najlepszy jest przerzutnik ( nie mylic z przekaźnikiem) i wtedy nie trzeba wymieniać włącznika i działa oryginalna kontrolak aod przedniego napędu. Wszystko działa jakby było nowe i nie trzeba żadnych dodatkowych kabli wyciagasz te z kostek i podłączasz do przerzutnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Widze ze jestes bardzo niecierpliwy....Ale pomoge jakos.Na krotko mozesz sobie zalanczac przod,bedziesz potrzebował jakis ładny włacznik i kontrolke z zarowka zebys wiedzial ze jest właczony.Poszukaj probówka jakiegos plusa(12V) najlepiej jak poprowadzisz z akumulatora,podłacz go pod włacznik ktory zamontujesz sobie gdzies na konsoli.Szeregowo w obwód zamontuj kontrolke z zarówka i poprowadz to dalej do elektrozaworu.Najprostszy obwod swiata.Wlacznik moze byc wł/wył jak powiesz w jakims Mikro to beda wiedziac i co chodzi,kosztuje od 2 zł,kontrolka z zarowka 5pln max.Mam nadzieje kumasz troche elektroniki i dasz rade to do kupy zmontowac.Max czas wykonania to 15 min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

tojezeli niema winy prad to co moze miec wine elektro zawor jak to sprawdzic ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22
tojezeli niema winy prad to co moze miec wine elektro zawor jak to sprawdzic ???

Czasami sie bywa także się zacina w czasie przełączania np jak ktos mył filtr oleju zamiast go wymienic i brudy sa w całym filtrze. najprościej jest wyjąc elektrozawór i sprawdzic czy rusza sie zaworek ale jeżeli stało się to w czasie jazdy kiedy naped był włączony dużo wcześniej to raczej nie jest wina elektrozaworu. Zeby sprawdzic samą cekwe wystrczy przyłozyc do niej metalowy przedmiot kiedy jest pod napięciem i powinna go przyciagnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

tak to sie wlasnie stalo podczas jazy i to w dodatku po blocie a olej wymienialem razem z filtrem tak ze niema takiej mozliwosci zeby byly jakies smieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj