Case MX270
 

Case MX270

  • 10704 wyświetleń

Mała awaria największego byka :)


Informacje o zdjęciu Case MX270

Zrobione z Apple iPhone 6

  • 4.2 mm
  • 1/17
  • f f/2.2
  • ISO 320



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Jak to się mówi zmierzch legendy, którą są stare kanciaste Magnum bo raczej ten nie ma 20 tyś. godzin a już rozpruty a te stare nie miały takich przygód.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3893 8154

Potwierdzam te magnumy były za***iste. U znajomego robi na 400 ha dzień i noc a zero awarii.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • willi
  • 46 383

Ten też swoje lata już będzie mieć, bo to pierwsza seria MX, wprowadzona do produkcji bodajże w '99 r.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 55 2591

Te magnumy w porownaniu ze stara seria 7xxx sa juz sporo gorsze bardzo czesto siada elektryka i kaseta sterujaca pompa ktora kosztuje kosmiczne pieniadze. Od tej serii jakosc magnomow pozostaje tylko wspomieniem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KacperDemczuk
  • 312 4736

Poszły szklanki w silniku i zatarły pompę olejową, pompa paliwowa kosztuje lekko ponad 10k i już robili w nim ją

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

co ile olej wymieniany? a i polskie paliwo pewnie też miało tu swój wpływ. ostatnio w sąsiednim rsp wNH 7030 zatarły się zawory a ciągnik jeździł na ambra tylko olej co 500 mtg wymieniany a ma 3500 g. czyli czego wina ? za rzadko wymieniany olej przy gównianym paliwie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koniu
  • 842 5242

co ile olej wymieniany? a i polskie paliwo pewnie też miało tu swój wpływ. ostatnio w sąsiednim rsp wNH 7030 zatarły się zawory a ciągnik jeździł na ambra tylko olej co 500 mtg wymieniany a ma 3500 g. czyli czego wina ? za rzadko wymieniany olej przy gównianym paliwie.

500 godzin i za rzadko? U mnie w T7 200 zmieniali na 300 godzin i teraz zmienili na 700 i też wlali Ambra. Teraz następna wymiana nawet nie wiem kiedy wypada.,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JD1188
  • 126 1787

Mi Case'ie pierwszą wymianę zrobili na 50 h, następną na 300 h i kolejne już co 300 h, tak zaleca serwis, bo w instrukcji piszą żeby zmieniać co 600 h, a to zdecydowanie za dużo ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • willi
  • 46 383

Serwisy najchętniej zalecałyby wymianę oleju co 100 h. ;) Awaria jak każda inna, w każdym klamocie może się zdażyć. U znajomego obszarowca w JD 8530 przy ok. 5000 h. wymieniali tuleje i pierścienie, bo 5 l. oleju na 12 h roboty nie starczało na dolewkę. Głowica dwa razy regenerowana, skrzynia Auto Powr wymieniona na nową ! Niby flagowa seria JD, a okazało się że niespotykany hebel :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

oj tam jednemu się wtrafiło , tylko czemu akurat jemu :unsure:

 

Co do wymian oleju w NH mam 3,4 czy 3,2 l silnik to się chwalą w instrukcji że wymieniać co 600 mth ale jak się doczyta to co 300 mth wymieniać w warunkach Polskich bo mamy minusowe temperatury

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11955

Ja teraz na 200 h poprzestawiałem, nie zubożeje.zwłaszzca że jak 200 w MX przekrocze to zaczyna oleju ubywać.

Te MX 270 z początku to nie zbyt udana wersja 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

mi serwisant z DF mówił ze niemiaszki gadali ze w Polsce dwa razy częściej trzeba olej zmieniać i to we wszystkim właśnie przez gówniane paliwo .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • willi
  • 46 383

Bo tak się utarło, że w Polsce wszystko jest .ujowe. Logicznie myśląc, to co ma paliwo do oleju...? Jeśli paliwo .ujowe, to jedynie układ paliwowo - wtryskowy może to odczuć. Silniki na pompowtryskach, CR, itp. Przecież producent nie przyzna, że produkt ma wady i jest niedopracowany.. winny użytkownik i .uj ! :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • BoskiElwaro
  • 155 428

bo prawda jest tego typu maszyny kture do polski trafiają lw większości ledwo jadą w polsce to chodzi jakiś czas ale wiadomo że jak coś do j**ane to jak w polsce jeszcze po d*pie dostanie to siądzie ,i dbanie o serwisy w polsce też pozostawia wiele do życzenia ,,,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Wbrew pozorom jakość paliwa ma bardzo duży wpływ na jakość oleju smarującego silnik. Nie jest tajemnicą,że nasze paliwa zawierają więcej siarki a ta wchodzi w reakcję chemiczną z olejem zmniejszając jego właściwości smarne na dużo gorsze. Do tego trzeba dodać oszczędność na materiałach w produkcji silników w stosunku do tych do lat 90-tych oraz coraz większe wysilenie silników i mamy wszelkie powody do zmniejszenia żywotności silników w obecnych konstrukcjach. Mamy coraz więcej mocy z coraz mniejszych pojemności a do tego prawie każdy silnik obciążony jest działaniem DPFu i EGRu.

Na jakość ON nie mamy wpływu bo kiepska jakość zdarza się nawet w dobrych stacjach ale myślę,że mając coraz droższy sprzęt to trzeba o niego dbać i wydać te parę zł.- więcej na dobry olej i częstsze jego wymiany a to na 100 % przedłuży żywotność silnika i w perspektywie czasu da nam oszczędności.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • willi
  • 46 383

W tym Magnumie nie ma ani EGR, ani DPF, a tutaj jest silnik amerykański, gdzie akurat nie przywiązuje się wielkiej wagi do paliwa, ani do jego zużycia ;) No zj***ł się i tyle.. nie on pierwszy, ani nie ostatni :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

W tym jest silnik prawie taki sam jak w pierwszych seriach Magnum ale to prawie robi właśnie tą różnicę,że w tych nowych nie wytrzymuje on 20 i więcej tyś. motogodzin bez awarii a w starych wytrzymywał.

Co do spalania to akurat chyba jedyna wada tych silników nawet w starej serii. Po prostu ten Cummins o pojemności ponad 8 litrów lubi wypić :D ale za to daje moc nie do zduszenia i dźwięk lokomotywy spalinowej a za to można mu dać te parę litrów więcej  :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Siarka z paliwa przedostaje się do oleju i najgorzej dostają te silniki,które mało pracują i mają dłuższe przestoje bo siarka powoduje mikro korozję na długo nie smarowanych elementach silnika nie będących w ruchu. Silnik pracujący codziennie po kilka godzin przepracuje dużo więcej niż ten co rocznie robi ok. 100 godzin i więcej stoi niż pracuje. Ja między innymi z tego powodu zawsze po żniwach wymieniałem olej w silniku kombajnu żeby stał zalany i przesmarowany świeżym olejem mimo,że po ilości godzin wynikałoby zmieniać go co dwa lata.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

ale na wiosnę juz nie zmieniasz. ? bo sam się zastanawiałem czy tak nie robić. .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Na wiosnę nie bo olej jest praktycznie nowy (zimą silnik odpalany kilka razy). Po sezonie czyszczenie,smarowanie i właśnie wymiana oleju silnikowego no i w nowym sezonie kombajn gotowy do startu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj