Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Chyba było już o tym pisane, ale rozumiem, że chodzi o most stożkowy:

- podpora wału

- mechanizm różnicowy

- 2 dekielki na tych wałkach stożkowych

- 2 x zwolnice.

Pi razy drzwi w 5 lub 10 litrach się wyrobisz (ważne aby był odpowiedni stan na tych korkach wlewowych - tzn. aby się z nich wylewał olej). Ja od nowości leje Superol i do silnika i do hydrauliki. W skrzyni biegów jeszcze nie wymieniałem bo tam jest jakiś strasznie gęsty jakby ze smarem wymieszany. Ciągnik 13 lat ma.

Opublikowano

Oleju spuszczać nie trzeba bo tak czy inaczej trochę się wyleje. Sam zawór bez większego problemu da się wymienić. Bez wyjmowania rozdzielacza może być ciężko zmienić gniazdo ale z tego co patrzyłem jest to do zrobienia.

Opublikowano

Jak sprawdzałem w starym rozdzielaczu to lekko poszło ale miałem go na stole więc był dobry dostęp. Tylko chyba nie wybijałem a wyciągnąłem śrubą włożoną od spodu a od góry dałem podkładkę i nakrętkę.

Opublikowano

A wracając do tego hamulca walka sprzegłowego  to ma ktoś moze jakieś zdięcie ,nie moge nigdzie znaleśc jak on działa może tarcze sie zużyły albo co,bo tez zgrzytaja mi  biegi jak olej sie zagrzeje ,nie bardzo wiem ile ma sie scisnąć ta spręzynka przy wcisniętym pedale.

Opublikowano

Znowu wczoraj nie odbił rozrusznik już nie wiem co mu jest i pali kabel zaznaczony na żółto? Teraz jest dobrze ale dla bezpieczeństwa odpalam zaznaczonymi strzałkami na styk. Która to kostka od przekażnika rozruchu?

IMG_20201003_150106.jpg

IMG_20200927_142455.jpg

Opublikowano
4 godziny temu, Andpol napisał:

Znowu wczoraj nie odbił rozrusznik już nie wiem co mu jest i pali kabel zaznaczony na żółto? Teraz jest dobrze ale dla bezpieczeństwa odpalam zaznaczonymi strzałkami na styk. Która to kostka od przekażnika rozruchu?

IMG_20201003_150106.jpg

IMG_20200927_142455.jpg

Co to jest to wszystko do odpalania MTZ to jak by samolot był każdy silnik z osobna odpalany , w starych typach tego dziadostwa nie ma pali niz się nie zawiesza .

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, galan99 napisał:

Co to jest to wszystko do odpalania MTZ to jak by samolot był każdy silnik z osobna odpalany , w starych typach tego dziadostwa nie ma pali niz się nie zawiesza .

Bo k**wa jakiś mądry wymyślił zapalanie 12/24 i to się pier**li i nie jeden tak ma. Masz rację jak miałem starego mtz nic się nie psuło?

Edytowane przez Andpol
  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, Morfek napisał:

Kup rozrusznik 12, weź elektryka albo wywal to wszystko i bajla na 1 akumulatorze 😉                                                                                                                                                                   Rozrusznik mam szybkoobrotowy ale eiektryk powiedział że i tak 2 akumulatory musi isc żeby dobrego kopa miał rozrusznik miał i kabli trzeba na nowo poinstalować a na razie czasu nie ma wieć do końca sezonu mus się przemęczyć? Zakazałem komukolwiek siadać i odpalać Pronara?

IMG_20201013_152959.jpg

IMG_20201013_153011.jpg

 

Opublikowano

Zostawiłem aku z lewej strony , wymontowałem wszystkie przewody akumulatorowe, z nich wybrałem jeden dłuższy do połączenia + z aku  bezpośrednio do rozrusznika , minusowy zostaje jak był(czyli do hebla). Wywalasz przełącznik 12/24 . Teraz kabelki : niebieski , czyli masa nie jest wykorzystany( zaizolować lub wymontować) , łączysz żółty z pomarańczowym , czerwony z fioletowym i to wszystko . U mnie działa . Pozostaje kwestia tego , że rozrusznik nie odbił , może to wina przełącznika 12/24 , przekaźnika albo stacyjki ? Tego nie wiem . Rozrusznik kręcił po cofnięciu kluczyka ?

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v