Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ale to tylko chyba takie dzwignie sprzęgła zakładali w pierwszej serji dużej kabiny na export bo w polskiej wersji mtz jeszcze nigdy nie widziałem tylko te wciskane.

Opublikowano

Tak, w tym na złomie chyba było tak jak wstawiłeś na zdjęciu. Piszę chyba bo samego pedału nie było, tylko mocowanie przy zbiorniku hydrauliki i cięgno w dół do wałka wysprzęglika.

Opublikowano
To montowali do pierwszych egzemplarzy serii 500. Ja mam tylko okienko w blasze, bo MTZ według papierów 1987rok. Kabina starego typu wychodziła do 92-93 roku, potem trafiały się dziwaki z podcięciem na orbitrol a z szybami w ramkach.
Opublikowano (edytowane)

Wywierć sobie od razu od dołu w tej tulejce na której jest pedał sprzęgła osadzony otwór, zrób w nim gwint M6 i wkręć kalamitke. Pomaga.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano
ja końcówki drazkow posmarowalem smarem konsystecji kleju po roku nadal cos tam go bylo. wiecie moze jak taki smar sie nazywa bo kiedys wujek z kopalni mi przywiózł 5l uzywam go tylko do mocno obciazonych zeczy a konczy się juz
Opublikowano

panowie od kilku dni słysze że na 3 i 6 biegu cos mi tyka jakby z prawej strony skrzyni coś się chyba kończy wałek jakiś łożysko? jakieś teorie naprowadzenia? będę wdzięczny za sugestie arz sezon a tu taka niespozianka

Opublikowano

Pwenie łożysko i tak będziesz musiał zajżeć górną pokrywą badz bocznym okienkem bo w ciemno niewiadomo bo może ci pużniej jak bedziesz jeżdził wiekszego bałaganu narobić w skrzyni.

Opublikowano

Jak się wymienia te  oryngi na dźwigni zmiany prędkości WOM   ogólnie chodzi mi o to w którą stronę się go wyjmuje aby je wymienić , jeśli do środka to da się to ogarnąć zdejmując tą pokrywę od spodu skrzyni pośredniej .

Opublikowano
Spróbuj wysunąć w dół, chyba wtedy jeden da radę zmienić, tylko później trzeba trafić w przesuwkę, nawet oleju spuszczać nie trzeba. Żeby oba zmienić to trzeba wyjąć całość i tylko do środka wychodzi, nie wiem czy przez ten dekiel sięgniesz bo nie zdejmowałem go i nie wiem ile tam miejsca będzie obok kół zębatych napędu WOM.
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Spuszczasz olej, odkręcasz pokrywkę, zabezpieczenie dźwigni, odpowiednio przekręcasz i wychodzi do środka skrzyni.

W otworze pilnikiem zrób malutki promyk lub fazkę, oringi załóż lepszej jakości bo ruskie są kiepskie i po robocie.

Edytowane przez seweryn20
  • Like 1
Opublikowano

Dekielek zdjełem , dźwignię najpierw w dół , potem przekrecilem na bok a później tylko młotkiem wybiłem go do góry , z włożeniem a raczej z wciągnięciem do środka miałem problem to wywiercilem w nim dziurkę nagwintowałem i szóstą śrubką  z pomocą podkładek i starego  łożyska ładnie się zmontowało , mam nadzieję że nie będzie ciekło , dekielek i śruby poszły na dobry silikon.

Dzięki panowie za pomoc 

Opublikowano

Witam, w MTZ-cie przy siewach pojawił mi się taki problem, że gdy chcę unieść kultywator to po prostu nie ma siły, podnosił cały czas normalnie, aż jednym razem chce na uwrociu podnieść i w ogóle ani nie słychać przepływu oleju ani nic. Jak odpiąłem kultywator to podnosił bardzo wolno, ale wystarczyło, że stanąłem na ramionach to już nie miał siły. Gdzie może leżeć problem? co powinienem sprawdzić, wyregulować, zmienić. Dodam, że rozdzielacz hydrauliczny ma dobre pół roku tylko. Proszę o pilną pomoc

Opublikowano

Może ci olej po prostu uciekł gdzieś zobacz na sam początek stan oleju bo jak jest mało to będzie kiepsko podnosił a wiadomo każdy mtz cieknie. A jeżeli jest poziom to musisz mu zmierzyć ciśnienie na rozdzielaczu bo może pompa słabo podaje 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v