Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ktoś kiedyś powiedział, że w ruskim, idzie ustawić blokadę dyfrów stałą i taką która rozłącza się przy skręcie, i że takich bajerów to nawet fendt nie ma :P

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie nawet fendt nie ma takiego bajeru :(

Zbyszek ja bym się bał tego bajeru , bo jakby się wał urwał to by mnie jaj pozbawił O.o

Edytowane przez slawek80
Opublikowano

Mam takie pytanie, otóż, gdzie w skrzyni MTZ-a znajdują się zatrzaski, bo zastanawia mnie dlaczego każdy bieg wyraźnie czuć jak wchodzi tylko ten stopień II sam w sobie jakoś nie wskoczy i w czasie jazdy tez czasami wylatuje niestety.
A drugie pytanie to jak nazywa się mocowanie przykręcane do tylnego mostu przy WOM-ie do którego jest przykręcany zaczep hitch, u mnie jest on z jednej strony pęknięty i trzyma tylko na jednej śrubie, szukam tego i znaleźć nie mogę...

Opublikowano
Może tak być że masz już duże luzy na dźwigni i dlatego nie wbija reduktora do konca. Jego też tak słabiej czuć bo suwak musi jeszcze przesunąć dodatkowy wałek na którym są widełki i dlatego ten zatrzask nie jest taki wyraźny. Jaką masz dźwignię? Na środku czy z boku? Jak na środku to można samą dźwignię odkręcić i już będzie widać suwaki. Przed odkręceniem wbij ten który wyskakuje a jak odkręcisz dźwignię to spróbujesz czy suwak pójdzie dalej.
Opublikowano

Kabinę mam starego typu i nie wydaje się jakaś taka żeby opornie schodziła, ale różnie to bywa.
Dźwignie mam na środku i biegi dość daleko dźwignią mogę przesuwać bo nie mam tej planszy z wycięciami na biegi.
A podpowie ktoś jeszcze nazwę tego mocowania od zaczepu polowego hitch o której wspomniałem wyżej.

Opublikowano

Bardzo dziękuję, szukałem tam, ale moim błędem okazało się to, że ominąłem części od WOM, ale z tego co wywnioskowałem to faktycznie jest ,,pokrywa WOM"
Seweryn dzięki za link, bo przy okazji doszukałem się jeszcze tego jak wajcha od tego zaczepu jest umocowana, bo u mnie to nie jest w ogóle podłączona, mam tylko wajchę xD
Jeszcze raz dzięki wszystkim.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v