Skocz do zawartości
ravcio

Renault Ceres wymiania żarówki od włącznika przedniego napędu?

Polecane posty

ravcio    0

Witam,

W renault Ceres 85x przepaliła się żarówka w włączniku przedniego napędu. Nie wiem jak ją wymienić. Odkręciłem ze spodu plastykową nakrętkę, wypiąłem wtyczkę, odkręciłem z góry plastyk z symbolem blokady ale nie mogę nijak dostać się do żarówki. Czy to może nie rozbieralne? Na necie widziałem taki włącznik kosztuje 60zł, trochę głupio wymieniać kiedy działa. A wymienić warto bo czasem nie wiem czy napęd włączony czy nie, a jak się świeci to wiadomo... Poniżej miniaturka.

post-115917-0-58346800-1469650034_thumb.jpg

 

Jeszcze jedno pytanie. Poprzedni właściciel naczarował coś w światłach przednich. Kiedy włączam światła mijania świeci się tylko pozycja. Kiedy przełączam na długie świecą się mijania a długie nie. Długie świecą się jedynie kiedy migam (skrajne położenie dźwigienki). Jeszcze się w to nie zagłębiłem i się zastanawiam czy to wina dźwigienki czy też jakieś kable pozamieniane..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    150

Jeżeli ruszasz dźwignią i przełącznik wewnątrz nie przeskakuje to wina przełącznika zespolonego. Żaróweczkę trzeba za łeb wyciągnąć a lekko nie idzie. Pewnie pęknie to wtedy wydłubiesz...
Przełącznik zespolony ma dwie pozycje przez obracanie i jedną na przyciągnięcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravcio    0

Tak przełącznik ma 2 pozycje na obracanie i jedną na przyciaganie. Przełącznik przeskakuje we wszystkich polozeniach.
To z zaroweczka sobie wymyślili. Trzeba będzie się podlubac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez karol1221
      Gdzie można dostać przyspieszacz do deutza bo ten w moim coś nie jest za bardzo zdrowy
×