Skocz do zawartości
kotek12321

Hamulce pneumatyczne w przyczepie z Niemiec

Polecane posty


kotek12321    0

Witam,

 

Mam problem po remoncie przyczepy niemieckiej i chęci jej zarejestrowania z DMC 8t potrzebowałem zrobić w niej hamulce pneumatyczne. Elementy instalacji zakupione w komplecie do przyczepy D-47, wszystko nowe. Niestety nie działa. Traktor ma wszystko w porządku z racji tego iż współpracuje z innymi przyczepami.

 

Problem polega na tym iż w jednoobwodowej instalacji jaką wykonałem nie działa odsprężanie hamulców, tz. jak nacisnę pedał hamulca to przyczepa stoi, jak puszczam to też stoi.... nie puszczają hamulce. Przyczepa ma hamulce na dwie osie. Wszystko jest podłączone według schematu ze sklepu internetowego.

 

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


asharot    176

...a w którym momencie puszczają, przecież kiedyś muszą puścić bo jakoś próbę działania przecież robisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kotek12321    0

No właśnie sprawa wygląda tak że jak podłączę hamulce do ciągnika to jest wszystko ok, butla się napełnia i przyczepa nie hamuje, naciskając pedał hamulca siłowniki się wysuwają, przyczepa stoi i teraz już nic nie można zrobić oprócz przekręcenia dźwigni regulatora na 4 pozycję i odsprężenia instalacji. Jak przestawię dźwignię na którąś inną pozycję po tym zabiegu to znów mogę jechać... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asharot    176

Na próbę odkręć korektor i podepnij bezpośrednio przewód co idzie na siłowniki, być może w jakiś cudowny sposób korektor przepuszcza powietrze tylko w jedną stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Damianwr1    2

jaki masz zawór jak HZS 4  to odkręć korek na wyjściu nr 4  i będzie działać miałem tak w 2 przyczepach wykręciłem i problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


adrian3005    45

Też ostatnio kupiłen nowy zawór z reduktorem po przyczepy i mam taki mankament, że dopuki nie nabiję min 6 atmosfer to przyczepa będzie hamowac, po uzyskaniu 6 siłowniki się schodzą i działa normalnie :P

Więc może sprawdź jakie ciśnienie bije Ci traktor  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kotek12321    0

Wszystko jasne, problemem był iż pedał hamulca nie odbijał do końca, dosłownie o kilka milimetrów. W traktorze mam nowy osprzęt do pneumatyki i wszystko śmiga. Przyczepa hamuje idealnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Trewq
      Czy spotkaliście się kiedyś z takim dopisaniem badania technicznego pojazdu, podobno powinno się taki dowód wymienić po wykorzystaniu tych 6 pól a tu mam przedstawiony taki myk  czy to jest legalne?  W Temacie powinno byc Adnotacje
       
       

    • Przez maly2306
      Witam, miałem nieszczelność na zaworze hamulcowym (ten do którego podpięta jest linka od ręcznego), uszczelniłem ten zawór, ale teraz układ jest zapowietrzony. Próbowałem odpowietrzyć układ na tym zaworze, ale to nie daje efektu, czy jest jeszcze na układzie miejsce do odpowietrzania?
    • Przez pulek227
      Witam,
      Mam zamiar kupic jakas przyczepa wywrotke uzywana gdzies do 12-13 tys
      Czy lepsza bedzie zachodnia czy polska d 47
      Chodzi mi o 3 stronny wywrot
      natknalem sie na przyczepe 6 t z niemiec firmy hoffmann czy to sa dobre przyczepy?
      Cos mozecie doradzic?
    • Przez rolniczek20
      Sprzedam przyczepę do przewozu bel Acermann  tel. 600320931 okolice Zambrowa
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
×