Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem pojawił się jakiś miesiąc temu. Przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu, ustawiam reduktor(mała dźwignia) w pozycję S, przekręcam dalej kluczyk i nic, zero reakcji. czasami pomagało poruszanie reduktorem a teraz nawet to nie rozwiązuje problemu. Na krótko odpala bezproblemowo i nie wiem czy do wymiany jest stacyjka czy może jakiś prełącznik w skrzyni biegów? Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Zobacz styki przy czujniku w skrzyni.

Odłącz kable i zobacz czy odpali, następnie je połącz i zobacz czy zakręci, jak przy połączeniu na krótko będzie odpalał to czujnik do wymiany.

Opublikowano

A w którym miejscu znajduje sie ten czujnik???

 

znalazłem ten czujnik, jest z prawej strony tuż przy sprzęgle. Podłączyłem na krótko i gada na dotyk. Jutro lece po nowy czujnik.

Opublikowano

wiam uzytkownikow mam pytanko co moze byc ze ciagnik nie pali w zime?kupilem nowy akumulator i nic zrobilem rozrusznik i nic,kupilem paliwo do -35 dolalem denat i nic pomuzcie bo wezne mlota i go ;):P

Opublikowano

Nie wiem, czy on posiada świece płomieniową albo żarową, jeśli tak, to sprawdź ich stan i podgrzej nimi tak z trzy cykle po 10 sekund (z małymi przerwami aby ich nie spalić). Drugie to może być paliwo letnie, ja ostatnio robiłem w MF 255 tzw. kopcia pod pompę wtryskową i filtr paliwa, aż do uzyskania letniej temperatury, po takim czymś zapalił.

Opublikowano

do michal1993!!! następny co nie umie pisać! Pompom?? czyżby to taki rodzaj pomponika przy czapce? Pisze się pompą!!!

 

Jeszcze 1 post nie na temat i poleca %%

Opublikowano (edytowane)

@szejk2 żaden z Twoich postów nic nie wnosi do tematu, z tego co mi wiadomo nabór na modów został skończony więc ich nie wyręczaj, a jeśli nabijasz tylko licznik postów to daruj sobie.

 

Może wtryskiwacze słabo rozpylają paliwo? Sprawdzałeś je?

Edytowane przez lukasz20
Gość Profil usunięty
Opublikowano

@szejk2 chyba pomyliłeś fora, zarejestruj się na jakimś forum J.Polskiego itp, bo to jest forum rolnicze, gdzie liczy się pomoc w każdym problemie naszych kolegów, a nie upominania ich o błędy ortograficzne i nabijanie postów przy tym.

@wiktor27, sprawdź czy działa świeca płomieniowa, ona dużo pomaga przy rozruchu w niskich temperaturach.

Opublikowano

Żeby silnik perkinsa odpalił musi być w 100% odpowietrzony układ paliwowy. Jeżeli jest nawet minimalny ślad po wycieku paliwa to zapomnijcie o odpalaniu silnika w zimie jak stał nieruszany jakiś czas(głownie od filtra do pompy paliwowej+przewody wtrysków). Co do świecy żarowej - żeby poprawnie działała również trzeba ją dobrze odpowietrzyć a przy odpalaniu umiejętnie używać. 4-5 cykli po 20 sekund (grzejemy 20 sek czekamy 20 sek i powtórka). Na czas grzania w mrozy rzędu -20 dobrze jest podłączyć prostownik bo jakby nie patrzeć to świeca swoje ciągnie a większe naładowanie akumulatora przy tak niskiej temperaturze przekłada się na szybsze obroty rozrusznika.

Trochę wyjdę poza temat.

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem na uruchamianie silnika w zimie jest grzałka płynu zamontowana w bloku. Największe mrozy a dzięki temu ciągnik pali na dotyk jak w lato .. i tu nie ma żadnej przesady. Ostatnio zamontowałem w zetorze to po prostu bajka. Bez grzałki też odpalał ale akumulator wyduszany do zera. W ursusie 3512 mam świece i przy dużych mrozach też zapala ale gdybym bardzo często odpalał go w niskich temperaturach również zamontował bym grzałkę płynu.

W przypadku zetora koszt 70zł i już nie ma obaw czy zapali czy nie

Opublikowano

dzieki koledzy a jak mzna zamonowac grzalke?i jeszcze przed odpaleniem odkrecam korek paliwa i slychac powietrze to moze byc wina pompki paliwa ze nie trzyma? jeszcze szejk2 zamiast zajmowac sie pisownia lepiej cos dorac :o

Opublikowano

To raczej nie pompki wina tylko odpowietrznik w korku przytkany.

A robiłeś próbę z użyciem samostartu (może być plak do tapicerki)? Psikasz 2 sekundy w filtr powietrza i kręcisz rozrusznikiem bez grzania świecy, po kilku sekundach powinien odpalić albo chociaż odezwać się.

Opublikowano

No dobrze... na 100% rozrusznik dobrze złożony(tzn czy kręci...i czy wszystkie 4 szczotki właściwie przykręcone, w tym dwie połączone z uzwojeniem, komutator wyczyszczony, tzw automat sprawdzony)

 

Jeśli podejrzewasz pompkę zasilającą możesz ją sprawdzić tzn jedna osoba pompuje (dokładnie) a ty wykręcasz np dolny odpowietrznik na pompie paliwowej. Musi pojawić się paliwo. Tylko do końca nie wykręcaj bo możesz zrobić tak że bez odpowietrzania się nie obejdzie.

 

Przy minusowych temperaturach w osadnikach tworzy się galareta, parafina i zamarza woda. Nie wiem czy masz dwa czy jeden filtr bo w ursusach 3512 było tak i tak... w przypadku jednego odstojnika (z filtrem) sprawa wygląda nieciekawie bo tam od razu te świństwa są w filtrze i go zapychają przy okazji może zamarznąć. U mnie cały odstojnik przy - 20 jest biały od parafiny a w tym z którego paliwo idzie do pompy jest czyściutkie.

 

A ten niby napęd do -35 to bujda na resorach hehe... tak jak na "stacjach z orzełkiem" paliwa na literę "V". Teraz dolewają jeszcze do paliwa olejek kokosowy bo tańszy od rzepakowego... gdybyście widzieli jak jest oblepiony po tym świństwie filtr przy dystybutorze to przestalibyście to tankować:P ...ale tak jest wszędzie:D

 

Szczęśliwego Nowego Roku, jak najmniej awarii i powrotów do domu tyle samo co wyjazdów

Opublikowano (edytowane)

korek sprwdzilem fakt korek mial odpowietrznik zatkany. panowie mieliscie taki cyrk z glowica w c-360 ze woda tryskala przez wtrysk paliwa? ja zalalem goraca woda odpalilem go i na trzecim tloku przy pracujacym silniku woda tryskala jak ze strzykawki? co moglo pojsc?woda do oleju nieposzla uszczelka niby cala .jak mozna sprawdzic swiece zaplonowa czy dziala?

Edytowane przez wiktor27
Opublikowano

Wykręc ją i zobacz czy żarnik nagrzewa się i robi czerwony. Jeden post w tym temacie był o tzw. samostarcie w aerozolu. Mój 4514 przy -15 to już ciężko odpala, oj bardzo ciężko. Zapewne świeca do wymiany oraz rozrusznik słabo już kręci (w końcu ma te 12lat za sobą), ale teraz w te mrozy nie będę tego robił. Kupiłem "samostart", jedno psiknięcie w filtr (po odkręceniu kapelusza psikam w dół, bo pod sam kapelusz to nic nie daje) i ciągnik opala po jednym przekręceniu.

Opublikowano

Witam od niedawna posiadam ursusa 5314 mam z nim taki problem jest -10 stopni na polu czy +10 to ciężko pali albo wo gule zauważyłem też że paliwo cieknie z rurek od papy paliwowej jak myślicie czy może się zapowietrzać

kupiłem nową świece żarową i akumulator 120ah 870a

z góry dzięki

Opublikowano

ale tylko ciężko pali czy nie ma też mocy? i masz tak z nim od początku jak go kupiłeś

wymień filtry i przeczyść układ jak to nie pomoże to trzeba szukać dalej mogła paść pompa

Opublikowano

Witam od niedawna posiadam ursusa 5314 mam z nim taki problem jest -10 stopni na polu czy +10 to ciężko pali albo wo gule zauważyłem też że paliwo cieknie z rurek od papy paliwowej jak myślicie czy może się zapowietrzać

kupiłem nową świece żarową i akumulator 120ah 870a

z góry dzięki

 

padnięta pompa WTRYSKOWA lub (JAK BRAK MOCY) TO SILNIK DO REMONTU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v