Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jak zamiast tłumika włożymy taką rurę jak na filmie to zwiększy się moc traktora i czy by się dało u by się zrobić żeby jd z serii 6x30 tak dymił i miał taki klank jak ten ford https://www.youtube.com/watch?v=_ZhWf1D51R0

Opublikowano

to jest jakieś 6 cylindrów z podmienioną turbosprężarką, zmodyfikowanym regulatorem kąta i dosoloną dawką. Wątpię czy zmieniano wałek bo bieg jałowy jakby seryjny. Silnik za to chodzi jakby nie miał koła zamachowego.

Opublikowano

W dwusuwowym silniku tłumik pełni rolę komory rozprężnej tak więc każda zmiana nie polepszy tylko popieprzy.

Jak Ci się ten ryk podoba to nagraj na płytę i puszczaj z radyjka, zawsze to łatwiejsze niż grzebanie w ciągniku a efekt dźwiękowy prawie ten sam ;)

Opublikowano

Zrobić taką rurę od turbo z nierdzewki to nie problem i w niczym to nie szkodzi, ale "mocy przybywaj" z tego nie będzie. Traktor bedzie głośniejszy i tyle.

Co do dymu, to też można takie kopcenie zrobić, ale żaden rozumny człowiek tego nie zrobi. Trzeba by z dołu taka dawke zajeb...  że połowa części może tego nie przeżyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v