Sunf

Proxima Power 120 kropki oleju na dachu

Polecane posty

Sunf    33

Cześć, co się dzieje ze pojawiaja się kropki oleju z tłumika na dachu, lusterku, blotnikach ? 2 dni temu ciągałem przyczepe i również kilka kropek i na niej widac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    33

smoła wylatuje

 

smoła mi nie kropkuje dachu blotnikow lusterek tylko olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maarrek    6

Pewnie turbo , miałem tak w lambo olej poszedł kominem, tulejki stanęły na wirniku i obruciło je obudowie wytarło obudowę i turbo do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może wody do tłumika napadało i podczas pracy wyplówa wode z sadzą. U siebie niejednokrotnie zaobserwowałem takie zjawisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    33

A może wody do tłumika napadało i podczas pracy wyplówa wode z sadzą. U siebie niejednokrotnie zaobserwowałem takie zjawisko.

 

sadza to by nie było kropek, miałem tak w starym zetorze jak stał na polu i deszcz popadał to takie kólki sadzy na masce przedniej ale ich było bardzo trudno zmyć.

 

A w tym nowym to kropki schodza bez zadnych problemow .

 

 

I ogólnie cały czas dolewam olej aby się utrzymać na pół szabelki.

 

 

Równiez na przyczepie widac kropki oleju i w tym przypadku nie moze to byc spowodowane dostaniem sie wody do tlumika gdyz ciagnik stał w hali.

Edytowano przez Sunf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15388

To lepiej nie jeździj żeby go choroba szalonych diesli nie dopadła. 

 

Na żarty Ci się zebrało ?  Co ten post  wnosi do tematu ? Dostajesz +1pkt Pkt. 1.4 – spamowanie w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

miałem coś takiego jak zawory na trzonkach luźne były , także powodów może być kilka


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj