Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przed chwilą, Borekk17 napisał:

Prawdopodobnie masz któraś dzwigienke zgieta przy rozdzielaczu  sądzę tak po tym że masz uwiazana dźwignię od regulacji siłowej    ja miałem podobnie  w swoim  podnośnik podnosił tylko wtedy gdy Dźwignia od zmiany zakresu była pionowo do góry w innej pozycji wcale nie reagował

To nie o to chodzi , uwiązane od dawna jest ze względu na cofanie się na docisk po opuszczeniu podnosnika , od dawien dawna tak jest także tego chyba nie zepsułem ... Kurcze narazie podejrzenia mam co do tych oringów . akurat to syczy podczas podnoszenia przy mechanizmie także okolice rozdzielacza ... tylko co ja tam mogłem narobić 

Opublikowano

ŚwDźwignia regulacji siłowej powinna być stale do tyłu jeżeli ciągnik nie pracuje z maszyną na zawieszeniu hydraulicznym,która np stawia opory.

Łącznik most-rozdzielacz,napewno był założony przy składaniu?może wypadł..

Skoro podnośnik trzyma dużo godzin..Wycieki oleju-wolne podnoszenie,jakby problem z podawaniem oleju przed rozdzielaczem

 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Alamo napisał:

ŚwDźwignia regulacji siłowej powinna być stale do tyłu jeżeli ciągnik nie pracuje z maszyną na zawieszeniu hydraulicznym,która np stawia opory.

Łącznik most-rozdzielacz,napewno był założony przy składaniu?może wypadł..

Skoro podnośnik trzyma dużo godzin..Wycieki oleju-wolne podnoszenie,jakby problem z podawaniem oleju przed rozdzielaczem

 

Jutro po maturalnych kupie komplet uszczelniaczy rozdzielacza i postaram sie to rozebrać przynajmniej korpus i zobaczyć co tam się dzieje ale mi się wydaje że to jest tak jak piszesz  mi się wydaje że to te oringi na łączeniu korpusu z rozdzielaczem bo z czego innego mogło by to wyć , jak podniesie do konca to jest gut czyli standardowe wycie pompy tak samo na opuszczonym , a jak podnosi to cos jest nie tak ...

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Od razu?Z tego co pamiętam uszczelka nie opasuje łącznika na około.

EDIT; Dopiszę z własnych doświadczeń jedną kwestię,kupiłem dekadę temu ciągnik,od początku podnosił wolno,wszystko inne było w porządku,podnośnik trzymał z maszynami.W zeszłym roku rozebrałem całkowicie rozdzielacz,wszystkie uszczelnienia wymieniłem,nic nie pomogło.Rozdzielacz ma zaworek na iglicy i delikatnej sprężynce jak w długopisie,zaworek znajduje się po przeciwnej stronie dzwigienek,pod korkiem na klucz 22mm.

Raczej nikt z was napewno nie rozpozna w czym tkwi problem ze tak wolno podnosi..czy w tym?

Edytowane przez Alamo
Opublikowano
18 godzin temu, Alamo napisał:

Od razu?Z tego co pamiętam uszczelka nie opasuje łącznika na około.

EDIT; Dopiszę z własnych doświadczeń jedną kwestię,kupiłem dekadę temu ciągnik,od początku podnosił wolno,wszystko inne było w porządku,podnośnik trzymał z maszynami.W zeszłym roku rozebrałem całkowicie rozdzielacz,wszystkie uszczelnienia wymieniłem,nic nie pomogło.Rozdzielacz ma zaworek na iglicy i delikatnej sprężynce jak w długopisie,zaworek znajduje się po przeciwnej stronie dzwigienek,pod korkiem na klucz 22mm.

Raczej nikt z was napewno nie rozpozna w czym tkwi problem ze tak wolno podnosi..czy w tym?

Rozebrałem dzisiaj i zamias 2 oringów na zączeniu rozdzielacza z rurką doprowadzającą był tylko kawałek uszczelki 1/3 coś koło tego także myślę że być może to jest ten winowajca ...

Opublikowano

Panowie zdjąłem plecak założyłem te origni wszystko cacy złożone a problem dalej nie ustał ... Szukałem szukałem i znalazłem chyba punkt który jest za to odpowiedzialny a mianowicie , podnosnik syczy jakos tak w pobliżu pompy hydraulicznej , a co najlepsze gdy jest opuszczony i wyłączę i włączę pompę dźwignią między nogami podniesie normalnie i zaczyna znowu syczeć i nie chce podnosić , zdjąłem ją i narazie wszystko wygląda że jest dobrze... Także może poradził by ktoś bo nie trafiłem z plecakiem a odgłos wydawał mi się na niego jednak po konkretnym obejściu ze słuchawkami punkt "syczenia" jest koło pompy . a i za każdym razem jak wyłączę i włączę pompę podnośnik chodzi normalnie do momentu uniesienia później znowu podnosi lekko ...

Opublikowano

Czyli potwierdza się moja teoria o zabitym filtrze. tylko jak nowy olej to dziwne. Filtr wymieniałeś, czy stary wsadzony? Jak stary to wymyłeś go dokładnie?

Opublikowano

pompy nie tykałem nigdy i nikt przede mną od 2008 roku go nie ruszał , a przy zmianie oleju go nie zmienili . olej jest w miarę , ale filtr masakra , wrzucę zdj wieczorem ale to i tak mi sie wydaje że nie przyczyna takiego stanu rzeczy . bo jak włączę pompę to podnosi i jak podniesie do konca to zaczyna się od nowa cyrk i syczy i nie przestaje a w momencie wyłączenia i włączenia przestaje do momentu podniesienia ... komedia . 

Opublikowano
8 minut temu, ZYLA napisał:

No to bardziej zawór przy pompie może Ci się zacinac. 

Albo po podniesieniu zacina się rozdzielacz, a przez zawór przy pompie puszcza olej. 

Jak to zweryfikowac i jaka tego mogla by byc przyczyna ? zalozyc nowy zawor przy pompie a jak bedzie sie to dziac dalej to rozdzielacz ?

Opublikowano

Daj dźwignię od hydrauliki zewnetrznej na wyjście np. pierwsze. Powinno być wyczuwalne obciążenie i powinno buczec, syczec czy jak tam chcesz. Powróć do pozycji neutralnej. Czynność powtórz. Jesli za każdym razem po przesunięciu dzwigni buczy i jest obciążenie to zawór jest sprawny. 

Kolejna uwaga. Nie pisałeś chyba o tym kiedyś że dopiero po podniesieniu na maksa zaczyna się problem,  jak to teraz piszesz. To by swiadczyło o problemie z rozdzielaczem lub widełkami nim sterujacymi. 

Opublikowano

Z dziwgnia hydrauliczna to jest tak jak pisales  tzn buczy jak wezme na wywrot takze chyba zawor jest okej to wtedy co , znowu plecak sciagac ?

Opublikowano

-w momencie maksymalnego uniesienia występuje problem? Jak masz pompę na wierzchu,rozbierz zawór,sprawdz czy swobodnie iglica suwa się.

-dalej,obejrzyj pompę czy nie jest pęknięta.

-nie zakładaj pompy,z rzuć plecak,sprawdz sprężarka rurkę w moście,sprawdz,rurkę rozdzielacz-cylinder

-sprawdz zawór cylindra.

W plecaku magnes był wykręcany,czyszczone Sitko..?

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Alamo napisał:

-w momencie maksymalnego uniesienia występuje problem? Jak masz pompę na wierzchu,rozbierz zawór,sprawdz czy swobodnie iglica suwa się.

-dalej,obejrzyj pompę czy nie jest pęknięta.

-nie zakładaj pompy,z rzuć plecak,sprawdz sprężarka rurkę w moście,sprawdz,rurkę rozdzielacz-cylinder

-sprawdz zawór cylindra.

W plecaku magnes był wykręcany,czyszczone Sitko..?

Zaraz to sprawdzę 

 

Edytowane przez Palmiszon
Opublikowano

Zawór sprawdzony i funkcjonuje poprawnie , Rurka doprowadzająca cała , pompa cała czekam na filtr i uszczelkę złożę to do kupy i sprawdzę , może coś nieświadomie zrobiłem bo w mak rozebrałem wyczyściłem i od nowa skręciłem , jak nie to nic innego nie zostanie tylko ten rozdzielacz ;(  @ZYLA Czytam wszystko , tylko w jak w warsztacie siedzę i rozmyślam to strasznie chaotycznie piszę , nic nie zlewam wszystko sprawdzam po kolei jak tłumaczycie panowie , ja mechanikiem nie jestem tylko piszę moje domysły , a macie 100x , nie denerwujcie się :) jak ja gdy patrzę na podnośnik w 60 :D .

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za pomoc a w szczególności @ZYLA @Alamo i @asharot . Problem rozwiązany , Wymieniłem wszystkie oringi w okolicach pompy , W zaworze dałem 1 podkładkę więcej filtr wymieniony i sprzęt gwizda . Dzięki panowie za pomoc ,sam to pewnie dalej kombinował bym z podnośnikiem . Jeszcze raz Dziękówa !

Opublikowano

Cześć, takie szybkie pytanie, mechanizmu sterowania podnośnikiem po wymontowaniu dzwigni sterowania w celu wymiany oringów nie da się źle poskładać? zanim plecak zamontuję to wolę się upewnić czy aby na pewno nie da się czegoś pomylić w tym mechaniźmie.

Przy okazji, jest jakiś dobry sposób na wyjęcie tej tulejki łączącej most z rozdzielaczem?  siedzi to uparcie w moście i widać że ktoś to młotkiem wbijał.

Opublikowano

nie pomylisz tam wszystko ma swoje miejsce ,chyba że części jakieś zostały ;)

jak młotkiem tulejka wbijana to nie ma co sie rozczulać ,dobre blece i ją wyciągniesz ,oczywiście trzeba w nową zainwestować

Opublikowano

no to musi działać w takim razie, rozdzielacz nowy, cylinder z tłokiem też bo na tłoku to nawet z metalowego pierścienia niewiele zostało, tłok poprawiony na 3 pierścienie plus ten metalowy, tylko czym się uszczelnia śruby cylindra bo w katalogu jest uszczelka ale w sklepie nie wiedzą jaka

przez ostatni miesiąc kupiłem pół ciągnika więc tulejka też jest, tylko ze starą muszę powalczyć 

Opublikowano

cylinder uszczelniasz tylko na rurce doprowadzającej olej ,(podkladka miedziana ) natomiast mocowanie do korpusu bez niczego ,dobrze dociągasz i po temacie

do tulejki najlepsze sa szczypce 'raczki' samozaciskowe ,spróbuj najpierw rozruszać ją później ciąg do góry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v