Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Za pewne chodzi o oringi na rurze zębatej w której pracuje wałek skrętny bo na samym wałku nie ma żadnych oringów

Dźwignia która Ci przeszkadza jest przykręcona śrubą M6 od środka coś w rodzaju opaski,trzeba ją wykręcić całkiem bo działa jak klin.

Żeby to zrobić musisz zdemontował wał na którym są ramiona,w inny sposób nie założysz tam żadnego klucza.

 

Opublikowano

Panowie zadam może głupie pytanie dla Was, ale czy jeśli chcę ściągnąć górną część podnośnika tą z ramionami to muszę spuszczać olej ze skrzyni? patrzę na te schematy i chciałbym poszukać problemu czemu mi podnośnik nie chce podnieść pługa wysoko (ogólnie ciężkich maszyn jak agregat) skoro np podnosi siewnik konny  bez problemu. Może w górnej części znajdę jakiś oring który przepuszcza? macie jakieś pomysły?

Opublikowano

na regulacji siłowej podnosi do samej góry do maksa. Tak jak pisałem siewnik konny podnosi do maksa, dwie osoby na podnośniku czyli z 250 kg też bez problemu. Pług podnosi tak powiedzmy do 1/3 swoich możliwości, trzyma ładnie, nie puszcza wcale, na zgaszonym też trzyma bez problemu. Puste ramiona opuszcza bardzo powoli, z maszyną szybciej. Nie wiem po prostu czego szukać?

Opublikowano

wiesz co trzeba sciągnac plecak bo jak na siłowej podnosi do góry a na pozycyjnej nie to albo jakaś dzwigienka ugięta, może rolka spadła. jak 4011 i nie ruszany był podnośnik to tam jest taki zawór ciśnieniowy własnie do pozycyjnej regulacji, jak mechanizm dzwigienkowy jest wyrobiony to zaczyna źle działać a na siłowej on jest wyłączony. Jak ściągniesz plecak to zrób zdjęcie to ci powiem co dalej jeśli go masz :D

Opublikowano

Przecież tam nie ma takiego zaworu. Sama regulacja pozycyjna, siłowa i mieszana bo była taka w 4011 wpływa tylko na zmianę sposoby pracy mechanizmu sterującego i raczej w nim szukał bym usterki. Po prostu na jednym steruje rozdzielaczem a na drugim nie.

Czasem w tych ciągnikach wajchę od wyboru systemu trzeba przecisnąć dalej do tyłu niż się sama blokuje. To też oznaka zużycia.

Tak czy inaczej plecak do zdjęcia.

Opublikowano

Witam
Mam problem z podnośnikiem w C-355, jestem w trakcie remontu, ponieważ podnośnik w ogóle mi nie "trzyma", Wymieniłem tłok z pierścieniami na nowy, bo fabryczny był już słaby i fabrycznie zostały pierścienie odwrotnie założone, rozdzielacz miał wymieniony cały komplet naprawczy,cylinder jest ok,
Niestety nic nie pomogło, dalej opuszczał , na dodatek wyszło że nie podawał oleju na wyjscia hydrauliczne, więc po krótkim namyśle podmieniłem na sprawny aby sprawdzić czy to wina rozdzielacza lecz niestety podniesie i jak zgaszę to opuści do połowy i trzyma, ale i tak stopniowo popuszcza,

W czym jest problem ???

Opublikowano

Nie ma innej opcji jak tłok ,jesli pod obciążeniem lub bez opuszcza do połowy to jest jego wija sam pisałeś że tłok byl zużyty i nie zawsze trzeba szukac uszkodzeń mechanicznych ,wystarczy wytarcie płaszczyzny ,predzej bym zostawił stary tlok niz cylinder  ,bo na nim zmieniasz tylko uszczelniacze i pierścień,które układają sie do powierzchni cylindra ,natomiast bym nie szukał zadnych innych przyczyn typu ,peknieta ,lub w jaki kol-wiek nieszczelna rurka doprowadzająca ,ponieważ ciśnienie spada w siłowniku nie równomiernie ,sam rozdzielacz podobnie nie puści pod danym ciśnieniem , to albo trzyma albo nie . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v