Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio podczas orki nagle podnosnik przestał podnosic plug. Myslalem ze brakuje oleju ale oleju jest prawie 3/4. Co moglo sie stac? Walek sie kreci. Dodam ze ogolnie podniesc plug to trzeba bylo wrzucic na luz i gazowac tak z 10sek zeby podnosnik zalapal, ale kiedy zaczal podnosic to szybko szlo do gory. Moze jakis zawor bezpieczenstwa albo cos wyskoczylo bo troche niechce mi sie sciagac calego tylu.

Opublikowano

Sprawdz czy pompa jeszcze ,,dycha,,. Ustaw mały gaz włącz WOM i tą małą wajchą (od złącza) daj na podnoszenie, jezeli silnik mocno muli to pompa ok. Kolejna sprawa jest taka ze ta usterka stała się nagle- moze papruch wleciał i zapchał jakis kanał, zawór. Ale najpierw sprawdz pompe ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam potrzebuje szybką dowpiedz odnosnei tego gdzie moge znleśc zawór bezpieczeństwa podnosnika w C-360. Przeszukałęm wszytkie tematy i konkretów nie znalazłem. Potrzebuje podkecic ten zwór bo wsadzięłm wzmacnina pompre hydrometu 25l/min i będe dzwigał cięzkie bele w tym roku i przydało by sie kilak kilo więcej podniesienia. Od razu mwoie ze owijarke Z-220 560kg wagi dzwiga na obrotach 800 jak zimny olej gdy sie on rozgrzeje to jest już mały problem bo do 1200 trzeba dać. Więc chciał bym się dowiedzieć czy może wymienić olej ( zalany został 2 lata temu hipolem tym gęsciejszym i pompa siedzi od jesieni nowa) , i jak mam podkręcic ten zawór i gdzie on się znajduje.

Edytowane przez kevin25
Opublikowano

Pytanie czym to będziesz dzwigał; turem czy podnośnikiem. Jeśli turem to interesuje cię jeden zawór który znajduje się zaraz koło pompy. Oryginalnie jest on ustawiony na 120-16-kG/cm. Jeśli podnośnikiem to możliwe że drugi koło cylindra też, on ustawiony jest na 180kG/cm.

 

Jeśli na ciepłym oleju podnosi gorzej co gdzieś masz już przeciek. Wypłukane iglice zaworów bezpieczeństwa, rozdzielasz, tłok podnośnika lub nieszczelne połączenie. Doprowadz inst. hydrauliczną do porządku to pewnie obędzie się bez podnoszenia ciśnienia.

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Mam zamiar na sobocie zdjac cały podnisnik z niej i po patrzeć co pasuje już zrobić naprawić bede dzwigał podnosnikiem oczywiście bo tura nei posadam i potrzeba mi na podnosniku więcej troche uniesiena. Ile mam ten zawór koło cylindra przestawić i w jaki sposób

Edytowane przez kevin25
Opublikowano (edytowane)

Zawór koło cylindra otwiera się jako ostatni bo jest ustawiony na najwyższe ciśnienie. Sprawdził bym tylko na twoim miejscu czy jest szczelny i zostawił go w spokoju. Podłącz manometr do wyjścia zewnętrznego i sprawdz jakie masz maksymalne ciśnienie na układzie hydraulicznym. Jeśli jest w dolnej granicy 120kG/cm to go podnieś na zaworze przy pompie do górnej 160 lub 170. Myślę że to powinno wystarczyć.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

a namometrem takim od mierzenai cisnienia w benzyniaku silniku na tłoku mozna bo taki tylko posiadam wiem że kiedys ojciec w traktorach nim cisnienei mierzył i że działał dobrze tylko mogł by byc problem z podłaczeniem ale dał bym rade bo manometr fachowy na allegor 100zł wiec nie chce wydawać

Edytowane przez kevin25
Opublikowano

Nie pamiętam. Ale jeśli często przeciążasz podnośnik i włącza ci się zawór to lepiej go wymień na nowy (24 zeta) bo stary może mieć już wypłukaną iglicę i jest tam strata oleju. Nówka będzie ustawiona a na starym zobaczysz jak podnieść ciśnienie jeśli będziesz chciał to zrobić.

Opublikowano

Spróbuj ale musi mieć najmniej 200 bar

ja mam pytanie, czy można by zmierzyć ciśnienie manometrem od reduktora od butli tlenowej, ma zakres do 25 MPa, tylko czy nie rozleci się od oleju, tzn czy jego budowa pozwala na mierzenie ciśnienia cieczy

Opublikowano

a ja mam znowu problem strasznie szybko opuszcza mi podnośnik dźwignę do góry nacisnę sprzęgło i zaraz podnośnik na dole dwa miesiące temu wymieniałem uszczelniacze na tłoku i dałem już 3 inic nie pomogło :(czy może to być wina rozdzielacza??

Opublikowano

Ooo. Kolega niedaleko mieszka. Gdzieś masz wyciek oleju między rozdzielaczem a tłokiem podnośnika. Możliwe że jednak uszczelniacze na tłoku, wypłukany zawór bezpieczeństwa, rozdzielacz lub ubytek na któryś skręceniu lub wszystko po trochu i się nazbierało. Zdejmij plecak, wymień uszczelniacze na tłoku na niebieskie( są trochę lepsze) wymień oringi w rozdzielaczu, sprawdz zawór bezpieczeństwa i wszystkie połączenia skręcane. Jak jezdzisz w lesie to na pewno podnośnik dostaje w kość sprawdz zawór bezpieczeństwa na pompie może być wypłukana iglica i stan tulejek i oringów na łączeniu talerza i plecaka. Tyle. Powinien chodzić.

 

 

Opublikowano

Nie wiem szczerze mówiąc. Robiłem kiedyś sobie podnośnik i założyłem czarne, dostępne u nas w sklepie. Po pół roku pękła mi sprężynka w rozdzielaczu, rozebrałem podnośnik przy okazji zajrzałem do tłoka. Guma była tak twarda po ledwo pół roku że w ogóle się nie rozprężała. Pękła przy wyciąganiu. Na pewno nie spełniało to już swojego zadania. Oczywiście możliwe że trafiłem na jakieś dziady no ale tak wyszło. W sklepie polecił mi niebieskie i w sumie nie narzekałem na podnośnik do momentu sprzedaży 40-ki jakieś 6 lat. Poprawię wcześniejsze twierdzenie..... Możliwe że niebieskie są lepsze. Można jeszcze inaczej spróbować. Fachowo jest to uszczelka typu "U" do siłownika. Kupić taką lepszej jakości w sklepie zajmującym się hydrauliką bo te robione typowo dla 60-ki to lekkie dziadostwo.

 

 

Opublikowano

tak te niebieskie są bardzo dobre, bywają również zielone

ja mam w 3603p już kilka lat i spoko, poza tym są bardziej wytrzymałe na ścieranie ale sztywne przy zakładaniu, jak będziesz zakładał to rozgrzej w gorącej wodzie

radziłbym zmienić również tłok i pierścień

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v