Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A kiedy patrzyłeś na panewki? Teraz jak zaczęło spadać ciśnienie czy wcześniej?

tak jak zaczęło bo misa było odkręcona ponieważ szukaliśmy pęknięcia na przewodach od pompy

 

A kiedy patrzyłeś na panewki? Teraz jak zaczęło spadać ciśnienie czy wcześniej?

tak jak zaczęło bo misa było odkręcona ponieważ szukaliśmy pęknięcia na przewodach od pompy

Opublikowano (edytowane)

A sprawdzałeś uszczelki na rurkach do pompy i z pompy, chociaż przy wymianie zaworu musiałeś.Może na smoku. U teścia jedną wywaliło.

Czyli sprawdzałeś.Po regulacji zaworu jest dobrze.Co podłożyłeś pod zawór?Czy założyłeś nowy.Bo według mnie to jest wina zaworu, coś pod niego podeszło i się przyciął i dlatego ciśnienie uciekało.Ja kiedyś podkładałem z podkładki z 3 mm to ciśnienie podskoczyło o nie cały 1 bar. z 4 na niecałe , przy zimnym silniku.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

witam nie wymienienie pompy olejowej przy głownym remacie jest bledem! filtr mozesz zmienic z baka na ten normalny bo mechanik mi mowił ze nawet 1 bar. moze na nim tracic... ja swoja c-355 ponad rok jezdziłem a katrolka od smarowania przy 1200 obr/min gasła :blink: jak sie dobrze zagrzał..... i jakos przechodził do rematu nie stanoł B)

Opublikowano (edytowane)

Ja kiedyś taki numer z podnośnikiem odwaliłem. Nie dokręciłem rurki przy rozdzielaczu. Na początku szło ale zaczęła się wykręcać i przestał gadać.

 

Na pewno zaoszczędzisz ciśnienie bo nie zużywasz części oleju do napędu filtra. Tyle że jemu ciśnienie spadło w krótkim czasie i to raczej nie będzie to. W mtz-cie dla przykładu jest tak zrobiony bąk że sto procent oleju idzie w układ smarowania. Nie ma dysz do wprawiania go w obruót

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

rysa na bloku (małego pęknięcia )

 

uszczelki idealnie się dociskaja do rurek i bloku czyli tam nie powinno być nieuszczelnienia

 

witam nie wymienienie pompy olejowej przy głownym remacie jest bledem! filtr mozesz zmienic z baka na ten normalny bo mechanik mi mowił ze nawet 1 bar. moze na nim tracic... ja swoja c-355 ponad rok jezdziłem a katrolka od smarowania przy 1200 obr/min gasła :blink: jak sie dobrze zagrzał..... i jakos przechodził do rematu nie stanoł B)

Właśnie pompa olejowa była wymieniona pisałem o tym wcześniej.

A jeśli chodzi o filtr to właśnie sie zastanawiam i chcę żebyście mi poradzili czy zmieniać

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Być może na wałku coś z knocili, nie mówione że na wale. A to jest stary typ silnika?

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

No jeden post wcześniej ci odpowiedziałem. Zaoszczędzisz oleju i podniesiesz ciśnienie.

 

Jeśli wałek napawali to jest do wyrzucenia.

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

jeśli chodzi o bąk to on zaczął się kręcić dopiero po tej wymianie panewek.

jeden mechanik mówił żeby jedna dyszę zaślepić to się ciśnienie zwiekszy

 

dla sprostowania chodzi o ten zawór na pompie olejowej ??

Opublikowano (edytowane)

Puki silnik w ogóle ma jakieś ciśnienie to nie powinno się nic stać. Ważne żeby nie robić na wolnych obrotach. Ale jeśli zacznie się pogarszać to lipa... będziesz musiał stanąć. Dokładnie. A smoka też sprawdziłeś? Nie zaciąga powietrza?

Edytowane przez seweryn20
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

rysa na bloku (małego pęknięcia )

 

uszczelki idealnie się dociskaja do rurek i bloku czyli tam nie powinno być nieuszczelnienia

 

 

Właśnie pompa olejowa była wymieniona pisałem o tym wcześniej.

A jeśli chodzi o filtr to właśnie sie zastanawiam i chcę żebyście mi poradzili czy zmieniać

Spróbować można trochę podniesie na pewno.Jak zaczął się kręcić po wymianie panewek, bo nie rozumiem?

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

to ta najmocniej się zatarła. szkoda że nie zrobiłem zdjęcia jak były na wale zaślepki rozwiercone

jak robiliśmy remont generalny to wał do szlifu poszedł nominalny.

Dla pewności brak uszczelki pod pompa paliwową niema nic do ciśnienia bo tam troszkę oleju jest

Edytowane przez kamcio2a
Gość Profil usunięty
Opublikowano

To Ty przed zatarciem miałeś zaślepioną dyszę w bąku?

Opublikowano

Chodzi o ten zawór przy pompie. Na pewno się lekko otworzył i dlatego ciśnienie spadło.Jak podłożyłeś podkładki to się ułożył i podniosło się ciśnienie o 1 bar.Podejrzewam że jak byś zmienił bąka na filtr to ciśnienie podskoczyło by na 8 bar albo i większe.Już to przerabiałem. Według mnie pracuj nim ale patrz na ciśnienie.Nic nie będzie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Bąk żeby dobrze filtrował to właśnie musi mieć obroty bodajże 5000 obr a jak się nie kręcił to pewnie się zatarł bo nie filtrował oleju, a teraz też może mieć za małe obr. i też już mogły dostać panewki, zaraz trzeba było go wywalić to jest najważniejsza rzecz w trwałości silnika.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

tam dołożyłem jedną miedziana podkładkę i weszło na 5.

na 8 to stanowczo za dużo panewki mi przekręci. słyszałem o 80-siatce że dwa lata chodzi na takim samym cisnieniu

 

Bąk żeby dobrze filtrował to właśnie musi mieć obroty bodajże 5000 obr a jak miał jedną dyszę zamkniętą to pewnie się zatarł bo nie filtrował oleju.

To znaczy miał pokręcony ten filtr w środku a po zgaszeniu nie bzykał tak jak teraz a dysze miał drożne tyle że się nie obracał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v