Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaziu914    0

Witam nie dawno kupiłem ursusa 914 i mam z nim pare problemów. Zauważyłem że z pod kolektora wydechowego wycieka niewielka ilość oleju z pierwszego cylindra od kabiny. Czy to może być związane z jakąś awarią np: pierścienie na tłoku? Ubywa także olej z silnika i pojawia się on w środku skrzyni pośredniej. Problem jest także ze skrzynią biegów żeby zredukować bieg trzeba całkiem wychamować ciągnik dopiero wtedy można wrzucić niższy bieg. Bardzo to udrudnia jazdę po drogach. Do tego hamuje tylko na jedno koło. Dodam że nie używałem wcześnie ursusów z tej seri. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

Hamulce masz hydrauliczne sprobuj odpowietrzyc sprawdz szczelnosc czy nigdzie nie ucieka plyn hamulcowy najczesciej z pompki hamulcowej (pod podloga z prawej strony kabiny.Z biegami to trzeba sie nauczyc i wyczuc .Czasami na przygazowke pomaga czasami podczas zmiany biegu gdy bedzie dzwignia na luzie sprzeglo wcisnac jeszcze raz ale nie do konca i wbic bieg .Pod podloga na walku gdzie jest pedal sprzegla jest taka tulejka ze sruba (nie pamietam 17 lub 19 klucz)sproboj troche wkrecic ta srube .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    678

cylinderki sprawdź. luz na rozpierakach z tyłu klucz 19 .może być też zły luz między tloczkiem pompki ham .a tym trzpieniem .olej pewnie się leje z uszczelniacza na wale no i najpowazniejsza sprawa to pierścienie albo glowica tj.zbyt duży luz na prowadnicy zaworów.
acha co do biegów to jak kolega pisał klusz 17 i przy pedale sprzęgła ustawia sie luz na hamulcu walka sprzeglowego dzięki któremu da się biegi jakotako zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    102

trzeba się nauczyć z tą skrzynią jeździć. O dokłądaniu synchronizacji jeszcze nie słyszałem, zeby ktoś się podjął.

TAka była wówczas technika

(poczytaj sobie na internecie o zmianie biegów z międzygazem- u mnie to się sprawdza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wanek    0

WITAM mam pytanie . posiadam ursusa 914 i przez cztery lata nakręciłem nim ponad 8tys mh czy to dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Przecież nikt dobrego nie sprzeda . Tuleje tłoki do wymiany Głowica do remontu , Olej leci z silnika czy z skrzyni . Jak z silnika to i wał dostał luzu Ja w tym roku robiłem po dwóch latach od kupna Czym wcześniej tym lepiej bo jak do kąca pojeździsz to drożej wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wanek    0

jak kupilem to zrobiłem kapitalny remont całego traktora  wszystkie cześci z górnej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Luk330360
      Witam mam problem z ziemniakami odmiany Denar  Jak widać na zdjęciu kawałek od drogi są ładne a dalej liche  Nie wiem czy to niedobór jakiegoś składnika czy coś innego ?  Korzeń wygląda  na zdrowy  Co o tym  myślicie  ? Dawka  nawozu była dana całkiem konkretna ( Tarnogran 25  i Saletra amonowa )
       


       

    • Przez TheRolnik1992
      Witam. Mam problem z krową. A mianowicie jest ok 3 miesiące po pierwszym ociepleniu. Chodzi cały dzień na pastwisku z dwoma cielakami. Potem na noc zamykana do Cholewa (cielaki są osobno) . Dostaje szrutu i siana. I ostatnio rano jest zesztywniała (jakiś tydzień). do wieczora wraca do normy.  Potem kolejnego dnia to samo. Ma problemy z chodzeniem. Dodam jeszcze że dotyczy to tylnych kończyn. Jaką może być przyczyna? Brak jakiegoś  składnika czy cielaki  za mocno "tłuką " ? 
    • Przez daniel1wisniewski
      Witam wszystkich
      Dwa lata temu zakupilem od posrednika ciagnik rolniczy Case mx120 z 1999 roku sprowadzony z kompletem dokumentow.
      Po 2 latach na przegladzie diagnosta stwierdzil niekompletny nr VIN.  Jest w dowodzie wpisane 10 znakow tak jak bylo na dowodzie zagranicznym.
      Na ramie jest natomiast 17 znakow. Pietwsze 7 znakow nie widnieje w dowodzie rej.
      Czy konieczna jest interwencja rzrczoznawcy i wymiana dowodu? Czy moze 10 cyfrowy VIN jest zupelnie normalny.
      Prosze o pilna pomoc.
      Pozdtawiam
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Myślę nad modernizacją wspomagania w ursusie 912. Wiadomo, orbitrol to najlepsze rozwiązanie lecz bardo drogie. Zastanawiam się czy maglownica od np golfa 4 po podłączeniu do układu w ciągniku zdało by egzamin. Czekam na sugestie.
    • Przez Krzysiu64
      Mam problem z siewnikiem poznaniak 6
      SO43/3 przy powtarzaniu próby kręconej siewnika  waga za każdym razem jest inna. Co jest tego przyczyną 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.