Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaziu914    0

Witam nie dawno kupiłem ursusa 914 i mam z nim pare problemów. Zauważyłem że z pod kolektora wydechowego wycieka niewielka ilość oleju z pierwszego cylindra od kabiny. Czy to może być związane z jakąś awarią np: pierścienie na tłoku? Ubywa także olej z silnika i pojawia się on w środku skrzyni pośredniej. Problem jest także ze skrzynią biegów żeby zredukować bieg trzeba całkiem wychamować ciągnik dopiero wtedy można wrzucić niższy bieg. Bardzo to udrudnia jazdę po drogach. Do tego hamuje tylko na jedno koło. Dodam że nie używałem wcześnie ursusów z tej seri. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    62

Hamulce masz hydrauliczne sprobuj odpowietrzyc sprawdz szczelnosc czy nigdzie nie ucieka plyn hamulcowy najczesciej z pompki hamulcowej (pod podloga z prawej strony kabiny.Z biegami to trzeba sie nauczyc i wyczuc .Czasami na przygazowke pomaga czasami podczas zmiany biegu gdy bedzie dzwignia na luzie sprzeglo wcisnac jeszcze raz ale nie do konca i wbic bieg .Pod podloga na walku gdzie jest pedal sprzegla jest taka tulejka ze sruba (nie pamietam 17 lub 19 klucz)sproboj troche wkrecic ta srube .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    725

cylinderki sprawdź. luz na rozpierakach z tyłu klucz 19 .może być też zły luz między tloczkiem pompki ham .a tym trzpieniem .olej pewnie się leje z uszczelniacza na wale no i najpowazniejsza sprawa to pierścienie albo glowica tj.zbyt duży luz na prowadnicy zaworów.
acha co do biegów to jak kolega pisał klusz 17 i przy pedale sprzęgła ustawia sie luz na hamulcu walka sprzeglowego dzięki któremu da się biegi jakotako zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    143

trzeba się nauczyć z tą skrzynią jeździć. O dokłądaniu synchronizacji jeszcze nie słyszałem, zeby ktoś się podjął.

TAka była wówczas technika

(poczytaj sobie na internecie o zmianie biegów z międzygazem- u mnie to się sprawdza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wanek    0

WITAM mam pytanie . posiadam ursusa 914 i przez cztery lata nakręciłem nim ponad 8tys mh czy to dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Przecież nikt dobrego nie sprzeda . Tuleje tłoki do wymiany Głowica do remontu , Olej leci z silnika czy z skrzyni . Jak z silnika to i wał dostał luzu Ja w tym roku robiłem po dwóch latach od kupna Czym wcześniej tym lepiej bo jak do kąca pojeździsz to drożej wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wanek    0

jak kupilem to zrobiłem kapitalny remont całego traktora  wszystkie cześci z górnej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez miles3147
      Witam. Ostatnio w 4514 zrobiłem remont podnośnika. Pompa została zregenerowana oraz zostały dołożone dwa siłowniki wspomagające. Mam takie pytanie do Was czy też macie w swoich 4514 i pochodnych tak, że z tylnego mostu są takie głośne stuki? Stukanie jest głośniejsze im maszyna zawieszona na podnośniku jest cięższa i występuje wtedy gdy ciągnik ma utrzymać maszynę na jednej wysokości. Przy podnoszeniu i opuszczaniu jest cisza. To tak ma być? Czy coś jest nie tak?
    • Przez matijas67
      Witam 
      Mam problem w moim John Deere 6600 1999r
      Otóż jak chce odpalić to brzęczy chyba "bendix" Ale był wymieniany na nowy, nie wiem czy to może wina rozrusznika, nwm pomysły mi się kończą..
      Kiedyś palił na strzala Ale teraz coraz gorzej i teraz na zimnie to po 15 razy muszę przekręcić kluczyk żeby zapalił  A jak jest ciepły i chodzi w polu to jak zgasze to pali od razu ( na ciepłym) 
       
      Co to może być za przyczyna? 
      Jeśli ktoś coś wie to jakby mógł mi pomoc 😇
      Z góry dziękuję za podpowiedź 
       
    • Przez Sztachel
      Witam 
      Mam problem z przekaźnikiem mocy w ciągniku New Holland TS100 włączanie jest elektryczne. Wałek kręci się na niskich obrotach cały czas bez możliwości zatrzymania go ręką. Gdy włączam to działa normalnie,gdy wyłączam to kręci się na niskich obrotach. Co może być przyczyną?

    • Przez RoWi
      Witam,
      Ciągnik posiadam od niedawna i niestety pojawił się chyba poważny problem - komputer przestał wyświetlać informacje, po prostu nie daje oznak życia (ciemny ekran , bez śladów zasilania, podświetlenia, nie uruchomił się po krótkiej przerwie w pracy ciągnika). Ciągnik się uruchamia ale nie jestem pewien czy wogóle można korzystać z maszyny. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nie ma przepalonych, okablowanie też wygląda na nieuszkodzone.
      Dysponuje ktoś schematami lub wiedzą którą chciałby się podzielić co należy sprawdzić w pierwszej kolejności?
      czy istnieje jakiś sposób sprawdzenia tego komputera (być może nie padł a problem leży w magistrali can lub w jakimś module) ?
      czy można korzystać z maszyny mimo braku rekacji tego komputera (brak błędów stałych)?
       
      miał ktoś z Was podobny problem?
       
      Bardzo proszę o pomoc
       
      załączam zdjęcie wymontowanego komputera

    • Przez Darek1986
      witam mam problem z c 360 jak się dobrze rozgrzeje i go zgaszę to potem go nie mogę odpalać jak ostygnie to wtedy zapali bez problemu co morze  być przyczyno tego nie odpalania .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.