Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale na odcinku po który porusza się to łożysko wałek jest na dole węższy a u góry szerzy tak że jak jest w góry to nie lata na boki a jak się zsunie to ma luz i lata na boki. :(

 

Czesiu doradź co z tym zrobić. :unsure:

Opublikowano

Tu nie chodzi o latanie na boki, a luz wzdłuż osi ślimaka. Z rysunku w książce napraw wygląda, że jedną część łożyska stanowi ten stożek na ślimaku, a łożysko jest w postaci pierścienia zewnętrznego i wałków. Czy dolne i górne łożysko w korpusie jest osadzone bez luzów? Powinieneś dosunąć łożyska do stożków ślimaka przekładni i zlikwidować luz. Zdalnie nie jestem w stanie ocenić przyczyny tak dużego luzu, może jakieś fotki by pomogły.

Opublikowano

dziki kolego za podpoeiedż zobaczymy te luzy na łożyskach bo tuleje mam wymienione staro nie chciały wyjść a nowych nie szło wbic musiałem je po wbiciu rozwiertakiem potraktować

Opublikowano

Co do zacinania się kierownicy to miałem raz w polu przypadek, że poluzowały mi się kontry na kole kierownicy i ta dolna zacisnęła się do kolumny i tak został ze skręconymi kołami :lol:. Trzeba było 3 km naparzać do domu po klucz bo nie miałem takiego dużego ze sobą.

Opublikowano

no musisz sam pokombinować ja za to sie u siebie nie biore szkoda mi kasy na części narazie dobiłem tlenu w koła i zdjołem obciążenie jest znośnie a luzy małe

Ale kontaktuj sie jak ci tam poszło z tą robotą jestem ciekaw

a tuleje u mnie to za h*ja nie chciały wyjść nowe to sie popleszyły trochę jak były wbijane

Opublikowano

3 dni temu robiłem remont mojemu ruskiemu.Wał pękł wieć musiałem wstawić nowy. Przy okazji wymieniłem tarczę sprzęglową.Wczoraj stał docierał się a dzisiaj zacząłem trochę jeździć i zauważyłem że tak na połowie obrotów kolumna i kierownica wpadają w ogromne drgania.Czym to może być spowodowane?

Opublikowano

ale byłem przy tym jak mechanik to składał i znaki dobrze były ustawione na trybach i przciwwagi też dobrze tylko ten wałek od przeciwwagi ścisło był

Opublikowano (edytowane)

a pompy wtryskowej nie przestawiłeś ,przypadkiem ? docisk sprzęgła włożyłeś do koła zamachowego w te same otwory ?

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Tego typu zjawisko może być powodowane wieloma czynnikami i w zasadzie od Ciebie zależy, jak szybko je znajdziesz. Powodem może być przede wszystkim wał korbowy i stan jego ułożyskowania - nie szukałeś powodu pęknięcia i być może nie oddałeś bloku do osiowania, a to już pierwszy i zasadniczy błąd ponieważ wał pęka zwykle z powodów odkształceń po osiowych, z powodu zbyt dużego luzu łożysk lub zbyt małego, spowodowanego zacieraniem się panewek i wału. Oba te zjawiska klasyfikują blok do sprawdzenia jego osi. Luz zaworów i ustawienie rozrządu to w zasadzie podstawa - drżenie może być powodowane złą gospodarką paliwa i powietrza. Ja stawiam na jeden z tych czynników i życzę Ci powodzenia.

Opublikowano

U mnie miałem to samo. Trzęsło całym ciągnikiem niezależnie od obrotów a w środkowym przedziale najbardziej.Przyczyną okazał się wadliwy wał produkcji bodajże indyjskiej. Był niewyważony, przeciwwagi miał ulane razem z wałem tak jak w samochodach i dodatkowo jego wykorbienia nie były rozsunięte o równe 180 stopni co skutkowało wibracjami. Został kupiony za 450 zł a ,,oryginał'' kosztował ponad 600 więc chciałem zaoszczędzić a wyszło tak że po roku użytkowania musiałem kupić ten ,,bardziej oryginalny'' i 2 dni roboty dołożyć :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v