Polecane posty

DOMIN    0

panowie co moze byc przyczyna ze w mf pod spodem z tego dekielka od skrzyni leci olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    72

Mało napewno nie. Musisz odkręcic silnik od skrzyni i rozjechać. Wczesniej rozpiąć instalacje elektryczna i hydrauliczna jesli idzie do przodu. Wymienic część i wszystko spowrotem w odwrotnje kolejności. Zależy w jakich warunkach bedziesz to robić, ale cały dzień zejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMIN    0

czy to nie niczemu nie zaszkodzi mozna jezdzic bo za remont wzialbym sie dopiero zima

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jesli to nie dużo oleju kapie, nie cieknie po jakis ważnych elementach, po tarczy sprzegłowej, bedziesz sprawdzał poziom oleju aby dolac ubytki. Nie widzisz problemów w pracy ciągnika. To jak dla mnie możesz sie wstrzymać z naprawą. ALe to tylko moje zdanie, decyzja nalezy do ciebie. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROPA    1

Mam problem wymieniliśmy tarcze sprzegłową i docisk w mf 3050bo ciągneło sprzęgło złożyliśmy odpowietrzyliśmy i zaczoł lecieć olej z wałka sprzęgłowego ze aż pedał sie robił miekki wiec wymieniliśmy uszczelniacze złożyliśmy i dalej cieknie olej tak samo a warto spomnieć ze przed remontem nie ciekło ktoś mógł by doradzić rozebraliśmy i nie wiem co robić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    20

Jezeli pedał robi się miękki to raczej uszczelnieniu na siłowniku sprzęgła a nie na wałku sprzęgłowym. Poza tym przy wymianie uszczelniaczy na wałkach wymiania sie też łozyska bo jak mają one luz to żaden uszczelniacz nie bedzie trzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROPA    1

Rozebraliśmy jeszcze raz i uszczelnieniena siłownika sprawdzili mi w hydrałlice i niby wszystko w porzadku wszystko szczelne i nie mam pomysłu a nowe jest strasznie drogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia1892    1

witam mam problem ze sprzegłem pedał sprzęgła był miekki i odpowietrzyłem po paru dniach ta sama sytuacja co czy to coś powaznego ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek2169    3

Witam, mam problem z moim fergusonem, a mianowicie, podczas wczorajszej orki traktor powoli przestawal ciagnac po prostu zamiast krecic kolami to on spadal z obrotow, i czy to znaczy ze jest sprzeglo do wymiany?

Edytowano przez ziomek2169

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    806

tak... wymień sprzegło to zyskasz na mocy i będzie lepiej ciągnoł :D :D :D

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Tak pompa.... zrób od razu remont silnika , bo silnik też może być słaby...


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    806

nie wiem ile autor ma lat ale z takimi pytaniami równie dobrze może iść do wróżki... moja szklana kula mówi mi, że starczy bieg zredukować, pług wyregulować albo... poczekać na deszcz więc lepiej zamknąć ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    72

miałem tak samo w landini, pod obciążeniem spadał z obrotów i potrafił nawet zgasnąć. Okazało sie że poszedł uszczelniacz od skrzyńi biegów, tarcze i tak załorzyłem nową bo i tak była już na wykończeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez swiety791
      Witam szanownych forumowiczów. 

      Panowie. Mam problem ze swoim MF 3070. Podczas ruszania i wolnej jazdy szarpie mi przednimi kołami. Napęd normalnie mozna włączać i wyłączać. Jak napęd jest właczony jest wszystko super. Jak z kolei napęd wyłaczony to szarpie nimi. 
      Pomyslałem, że to problem z atakiem lub satelitami w przednim moście. Rozebrałem wszystko i ku mojemu zdziwieniu. Wszystko w najlepszym porządku. Dodam jeszcze, że u mnie nie ma satelit tylko mam jakby sprzęgło kłowe. Ale to chyba nieistotne na tym etapie. 
      Wymieniłem również tulejkę i pierścienie na sprzęgle przedniego napędu. Tam też jest wszystko w najlepszym porządku wg mojej oceny. 
      Prosze pomóżcie, co to może być? Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.