karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karol    34

z 4 skibowym obrotowym pługiem powinien dać rade ale ze słabą ramą np: Lemken Opal 90 (4x35) ale njlepszy jest właśnie 3x50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

a jak kształtuje się spalanie tego modelu? Powiedzmy minimalne i maksymalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

u mnie JD 5720 pali od 5 ( przy lekkich pracach i transporcie) do 9 litrów przy ciężkiej robocie wszystko na 1 mtg oczywiście jeśli macie włączoną klimę trzeba dołożyć po 1 litrze ON na mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gimo    0

Pierwsze słysze żeby JD po włączeniu klimy aż o 1 litr więcej palił!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

a co moze klima nie zwiększa zuzycia paliwa?to nie tylko w jelonkach ba!...w ciągnikach.to jest we wszystkich pojazdach z klimatyzacją


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To droga taka przyjemność, myślałem, że max jakieś 0.4 litra łyknie. Na cały dzień jakieś cztery dychy trzeba liczyć za siedzenie w zimnym ciągniku ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gimo    0

Zgadzam sie z Mariuszem rozumiem 0,2l a nawet 0,4l ale nie litr, u mnie jak we fendcie na postoju załączyłem klime to pokazał o 0,1l/h więcej. Zreszta co tu dużo będę mówił sam mam takiego jelonka to postaram się go przetestować trochę.

Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
longerbycz    2

przeczytałem ten temat, gdyz od niedawna zastanawiam się nad wymiana zetora 5320 na ZETORa 8441 lub john deera 5720 własnie i musze stwierdzić niestety stwierdzić ze wybór jest trudniejszy niż myślałem heh.....zetor przekonuje mnie troche wieksza masa i udźwigiem a john deere wykończeniem, cena tez sie troche różni.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Używanie klimy jest związane z większym obciążeniem silnika?

Z tąd zapewnie większe zużycie paliwa w mniejszych ciągniczkach niż przy tych większych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
longerbycz    2
Używanie klimy jest związane z większym obciążeniem silnika?

Z tąd zapewnie większe zużycie paliwa w mniejszych ciągniczkach niż przy tych większych.

no pewnie że tak klima to dodatkowe obciązenie u mnie w ładowarce to z klima wychodzi mi spalanie większe o 0,3l na mth..........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
przeczytałem ten temat, gdyz od niedawna zastanawiam się nad wymiana zetora 5320 na ZETORa 8441 lub john deera 5720 własnie i musze stwierdzić niestety stwierdzić ze wybór jest trudniejszy niż myślałem heh.....zetor przekonuje mnie troche wieksza masa i udźwigiem a john deere wykończeniem, cena tez sie troche różni.......

A kto Ci powiedział,że JD ma mniejszą masę-i co Ty chcesz podnosić czterotonowym ciągniczkiem że jakiś tam niesamowity udźwig jest potrzebny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@longerbycz wieksza masa i udźwig Zetora nie zastąpi powershift i EHR JD... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Pioter ale kto powiedział,że Zetor ma większą masę-moim zdaniem jest lżejszy,udźwigu ma więcej o 400kg(jak jest w praktyce nie wiem)-ale wiem jedno-ostatnio z moim Starszym przejechał się właściciel Proximy-krótko-nie chciał wysiadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

nie wiem czy ma wiekszą nie sprawdzałem... ;) podałeś czysty przykad jak szybko można sie przyzwyczaić do lepszego... :(


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Po prostu gdzieś tam wyczytałem ,że Proxima waży 3650 kg a u mnie JD było nie było niebogaty ;)-ponad cztery tony.

Co do drugiego zdania-Szef pocisnął 45 km/h a gość ma Proximę 30 kmh-więc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0
racja..... :P

Zetor nie ma szans, Jd 5720 z obciąznikami waży 4700 kg,przy ustawieniu łącznika na dolnej dziurze dźwiga takie ciężary,że kapelusz z głowy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Czy można holować JD 5720 ?

Nie tylko modele 5620 i 5820 :D-a tak poważnie-w instrukcji jest napisane żeby podczas holowania nie przekraczać 10km/h,nie podnosić przednich kół na wysokość większą niż 30 cm i jeszcze tam parę uwag -jak chcesz mogę zeskanować i przesłać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Tylko sie pytam, bo jeden diler a mianowicie Rogowiak z Łomży chwalący mccormicki mówił że niemożna JD holować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Tylko sie pytam, bo jeden diler a mianowicie Rogowiak z Łomży chwalący mccormicki mówił że niemożna JD holować

A widzisz-każda pliszka swój ogonek chwali-znam tego Rogowskiego-oglądałem kiedyś u niego McCormicka CX-L-i teraz gdy byłem u niego pytał się co w końcu kupiłem-powiem tak-pochwalił mój wybór-powiedział że faktycznie te mniejsze McCormicki to niekoniecznie najlepszy wybór jest-ale te większe są spoko-no ale przed klientem któremu chce coś sprzedać-co ma chłop mówić ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekpn    0

Co sądzicie o jelonku 5820 ? Mam zamiar zakupić go z turem, co warto dobrać jeszcze do wersii podstawowej. Jakie macie z nim doświadczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Co sądzicie o jelonku 5820 ? Mam zamiar zakupić go z turem, co warto dobrać jeszcze do wersii podstawowej. Jakie macie z nim doświadczenie?

 

Jeździłem takim kolega mi mówił ze kosztował 130tyś z turem na SPO jak dla mnie super ;] o ile sie nie myle one mają 88km ;] http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=15950


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj