Skocz do zawartości
karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

karol    2

Już niedługo stanę się posiadaczem ciągniczka z serii 5020 a konkretnie modelu 5720. Ten typ stał się bardzo popularny po tym jak JD z Jelonka ogłosił promocję cenową. Kilku moich kolegów właśnie jest w trakcie kupowania owego modelu. Skutki tej popularności widać teraz po cenach a konkretnie po wzroście cen :( Na szczęście jest już zrobione zamówienie i cena już się nie zmieni uf... w grę wchodziły dwie wersje modelu 5720: Basic i Advenced. Oczywiście wybór padł na 5720 Advanced. Oczywiście wyposażenie było o niebo lepsze od Basic-a (klima, haki, 3 pary hydrozłączy itp.) Mam pytanie jak się sprawują te ciągmniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

slyszalem ze sa kiepskie :P

stanowczo za lekkie, za slabe sprzegla zwlaszacza pokazuja to z turem, silniki wcale nie sa oszczedne ale tyle tylko uslyszalem od znajomego ktory teraz wlasnie szukal ciagnika 80km z turem

 

powiedz jaka cena za tego advance i jakie wyposazenie

 

pozdrawiam

Jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

Cena 128 tys. netto

Wyposażenie:

- przednie obciążniki

- klimatyzacja

- haki na tylnych ramionach

- skrynia 16x16 (40km)

- rewers elektrohydrauliczny bez sprzęgła

- 3 pary hydrozłączy

- szerokie ogumienie

- wałek 540/540E

- siedzenie pasażera

- światło ostrzegawcze

Najbardziej obawiam się spalania :/ nie wiem ile taki pali w praktyce...

 

Byłem w piątek na fermie trzody i drobiu w poznaniu. Gość z Valtry powiedział mi że Valtra A o mocy 80KM pali na 1 motogodzinę 3-6 litrów. nie chciałem śmiać się mu w oczy, ale tyle to palą ciągniki o mocy 50KM albo i mniejsze. osobiście w to nie wierzę!! :D jak ktoś zna takie ciągniki co tak palą (w rzeczywistości) niech da znać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maverickt4    4

No to tak podam że Same Roller 50KM pali od 3-6 litrów na 1 motogodzinę oczywiście w lekkiej i średniej pracy, w ciężkiej dokładnie to nie wiem bo ojciec wtedy nim jeździ i nie mogę tego dokładnie sprawdzić (ale raczej się nie zmieści). No i oczywiście motogodzina nie jest równa motogodzinie w różnych markach ciągników.

 

A ta Valta A 80KM to z jakim silnikiem bo na stronie maja że są dostępne z silnikiem 3/4 cylindrowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

ten miał 4 cylindry. jak narazie nikt w mojeje okolicy nie ma ciągnika tej marki więc taki opowieści o tym że palą 3-6 litrów mnie nie przekonują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ten jaś pali sporo jak na swoją moc ogólnie JD pali niedaleko ma 6520 i 200 litry starcza mu na 10 godzin pracy z pługiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JASIEK    0

ja mam Same Rollera 70DT i jak woziłem cebule to mi spalał ok 4- 4.5 a te Jd 5720 to własnie w sobotę moj sąsiad sobie kupił tez full opcję ale niewiem jakie to ma spalanie ale jak dał mi sie przejechać to mu maxa rozwinełem i jakościowo nawet nieźle wykończony

ale ja i tak wole FENDT-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

jeszcze trochę tz. jakieś 2 tygodnie i będe miał tego jd zdjęcia murowane :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

w środę 28 czerwca odbiram długooczekiwanego JD :) :) i zaczniemy go testować... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
godles5    1

Pogratulować ... i jak z tym spalaniem,bo w mojej okolicy kilku kupiło serię 6xxxx i sporo spalają ?! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Jak coś to mam tabelę z jednostkowym zużyciem paliwa mego 5720 robioną na hamowni-aha i fajnych pierwszych opinii dotyczących zużycia paliwa życzę :)-byleby nie było tam zbyt dużo słów na ka i na ch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

ze spalania jestem zadowolony bo pali na 1. mtg ok 5-6 litrów co będzie dalej zobaczymy... jak narazie jest dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

aktualnie nie wiem ile kosztuje ale w ubiegłym roku była za 119 000zł netto ale wyposarzenie jest jak na JD takie jak w ursusie (kpina!!!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

JA JESTEM WŁAŚCICIELEM SAME SILWERA 110 OD KILKU TYGODNI I W TRANSPORCIE ZBORZA OKOŁO 5.5 TONY + MASA PRZYCZEPY 2.5 TONY TO MI SPALIŁ 5.5 LITRA PALIWA NA MOTOGODZINE ( W TYM CIĄGNIKU1 MTH = 1 GODZ. PRACY PRZY OBROTACH SILNIKA 1500 ) A W TALERZÓWCE 3,15 AKPILA ( MOŻE TROCHE ZA MAŁA DO NIEGO) NARAZIE BEZ WAŁU BO MI JESZCZE NIE DOWIEŹLI TO OKOŁO 6 LITRÓW SPALIŁ ALE PRZY TEJ MOCY TO ON PRAWIE BEZ RZADNEGO WYSIŁKU CHODZIŁ. DLA PORÓWNANIA U 4512 PALIŁ PRAWIE TYLE SAMO Z TĄ SAMĄ PRZYCZEPĄ A PRĘDKOŚĆ O WIELE MNIEJSZA. JA TERZ MYŚLAŁEM O TYM JD ALE WYBRAŁEM SAME. PODOBNO W JD 5720 SIADAJĄ POMPY PALIWOWE ALE MORZE TO TYLKO MIT WYMYŚLONY PRZEZ JAKIŚ ZAZDROŚNIKÓW I MIŁEGO URZYTKOWANIA TEGO JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

do Gozdziu.a jak mierzyles spalanie w tym transporcie??i ale litrow ma zbiornik paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

ZBIORNIK MA 140 LITRÓW A SPALANIE MIERZYŁEM DZIELĄC LITRY PALIWA SPALONE W TRANSPORCIE PRZEZ LICZBE MTH A CO DO SPALANIA W TALERZÓWCE TO SPALIŁ 6 ALE JAK BYŁO JESZCZE SUCHO A GDY POPADAŁO I PRACOWAŁO SIĘ BARDZO GŁĘBOKO TO JUŻ 2-3 LITRY WIĘCEJ WCIĄGNOŁ NA MTH ALE I TAK JEST TO DOBRY WYNIK (MAM ŚREDNIOM GLEBE A WYDAJNOŚĆ TO OKOŁO 3 HA NA GODZINE I TO ZALERZY OD WIELKOŚCI POLA ) PRACUJE NIM NA OBROTACH 1750 (USTAWIONE ELEKTRONICZNIE) TO WYCHODZI OKOŁO 0.9 MTH NA GODZINE PRACY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

SORY ZA POMYŁKE OK 1.2 MTH NA GODZINE PRACY

EDYTUJ POPRZEDNIĄ WYPOWIEDZ A NIE DODAJESZ NOWĄ, NIE RÓBMY BAŁAGANU!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

to jak narazie masz dobre wyniki:)to przy talerzówce spalił ci 6l na mth czyli 2 na ha??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

To coś mało ci pali ten same ja wczoraj robiłem podorywkowym i spalił mi 7,8 /ha po jęczmieniu robiłem 11 km/h a po przenicy 9km/h obroty 2100-2200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

JA PRACUJE NA OBROTACH 1750. KOLEGA ROBIŁ KIEDYS PRÓBY SWOIM LAMBORGHINI 1050 I STWIERDZIŁ ŻE POWYŻEJ 1900 OBROTÓW SPALANIE DUZO WZRASTA I DLATEGO JA SWOJEGO TAK NIE WKRĘCAM BO I TAK DAJE SOBIE DOBRZE RADE. A AGREGATY PODORYWKOWE STAWIAJĄ WIĘKRZY OPÓR NIŻ TALERZÓWKI I DLATEGO MASZ WIĘKSZE SPALANIE I TO SZCZEGÓLNIE GDY JEST SUCHO. ZAMIERZAM KUPIĆ PŁÓG ZAGONOWY NA RESORZE ALBO SPRĘŻYNIE UŻYWANY MOŻE MI POLECISZ JAKĄŚ FIRME I ILE KORPUSÓW NA GLEBY ŚREDNIE I SŁABE. A WCZEŚNIEJ PISAŁEM ZE PALIŁ MI 6 L. NA MTH ALE GDY BYŁO SUCH I TALERZÓWKA PŁYTKO WCHODZIŁA TO MIAŁ LŻEJ I OKOŁO 3 HEKTARÓW NA GODZ. ZROBIŁEM ALE JAK BYŁO PO DOŚĆ DOBRYM DESZCZU TO PRACA BYŁA GŁĘBSZA, SPALANIE OKOŁO 2-3 LITRY WIĘKSZE I WYDAJNOŚC MNIEJSZA. I JESZCZE POWTARZAM NIE WKRĘCAJCIE CIĄGNIKA NA DUŻE OBROTY BO SZKODA PALIWA A ROBOTA TA SAMA. I JESZCZE DODAM ŻE JEZDZE NA PALIWIE SHELLA ( NIE WIELE DROZSZE A JAKOŚĆ LEPRZA)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Ja robie 110 km +tur 120B 40 4+1 ale to troche zadużo do tej mocy , na drugi rok będe go sprzedawał bo zamierzam obrotówke kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

u mnie też mf więcej spali na pusto przy ponad 2000 niż pod obciążeniem przy 1700 obrotów..a co do pługa na sprężynach to kidyś na pokazie widziałem jak koleś orał turem 3 skibowym mtz każdy korpus w swoją stronę patrzył..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567
I JESZCZE DODAM ŻE JEZDZE NA PALIWIE SHELLA ( NIE WIELE DROZSZE A JAKOŚĆ LEPRZA)

a ja na biedronkowym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×