majes

zakup opon naprawianych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majes    4

Czy jest sens kupować opony naprawiane na gorąco?

Większość dobrych używanych opon jakie oglądam jest po naprawie. Prawie zawsze przebita na wylot z boku. Czy wulkanizowana na gorąco taka opona ma szansę jeszcze pochodzić kilka lat?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

ma szanse, pytanie tylko jak była rozerwana, a też do jakiego ciągnika bo pompujesz w dużym przedziale ciśnień w zależności od ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    440

Samo przebicie nie powinno być groźne. Gorzej jest jeśli jest rozdarcie. Boki opony najbardziej pracują więc nie liczył bym na dużą trwałość ;-)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

powiem Ci ją ro wygląda w ciężarówce od czoła czyli bieżnik jak złapiesz śrubę to nie ma problemu ale bok to już do wrzucenia kiedyś założyłem uzywke z allegro miala gulke zrobiłem Belgie tj 3500km i w drodze na Barcelonę gdzieś fe Francji wystrzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Ja w swoim DF rozwaliłem prawie nową przednią oponę z boku i to konkretnie w 2 miejscach (ręce można było wsadzić do środka) i zrobili mi ją na gorąco i już jeżdze na niej półtora roku i ciągnik jest z turem, dodatkowe obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

Spokojnie wytrzymują ładnych parę lat takie opony. Te z  firm robią naprawdę dobrze. nie żałują materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Planuję kupić do Aresa 550 420/70r28 na przód bez tura. Więc obciążenie raczej nie będzie duże dla opony. Dzięki za rady chyba spróbuje kupić coś, może się trafią dobrze zrobione.

Dużo opon jest do kupienia od firmy z miejscowości Bratian k/Nowego Miasta Lubawskiego. Macie jakieś opinie na temat ich prac wulkanizacyjnych?

Edytowano przez majes

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

Mi w tym roku skleili  420\70 24 z turem, dziurę miałem takie L z 15 cm z boku, rozciołem sam, na łate to załatali i gorąca  i śmiga. Kupiłem nową oponę ale zaryzykowałem starą skleić, i widzę ze dobrze zrobilem że zaryzykowałem jednak zawólkanizować. A te firmy co mocna handlują i wulkanizyją to bardzo mocno to robią, mam też taką jedną oponę 480 R30 naprawdę konkret zrobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

koledzy nie,równajcie opon ciężarówki do ciągnika !!! Zwróćcie uwagę na ciśnienia i prędkość jakie tam panują. Opony samochodowe osobowe czy ciężarowe uszkodzone z boku idą na przemiał, prawdopodobnie żadna firma odpowiedzialna nie załata samochodowej opony z boku bo tym grozi prokurator. W ciągnikach rolniczych normalnie łata się oponybi latają , kwestia,jak załatane i czym.
Ja przymiarzam się do zmiany opon w 1614 wszystkich i wolę dobrą używke niż dziadowską nową, albo ruską czy podobną. Obecnie mam ruskie i problem z 4 zagonową jakby nie mischlenki na przodzie to bym nie zaorał pola. Przód jest ładny jeszcze ale,szczypie dentki prawie całe w łatach od środka i 2 dętki włożone jedna w drugą. Musze kupić komplet dobrej firmy, niestety naprawiane bo na nowe mnie nie stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez witek
      witam mam takie pytanko musze wymjenic opony w MTZ jakie polecacie....jaka firam?? ja mysle o polskich z DĘBIC a wy co polecicie ??
    • Przez deer
      Mam pytanie.
      Przy ciągniku mam koła tył 18,4/85 R38 a przód 14,9/85 R28.
      Jak dobrać wąskie koła ?
      Jaka powinna być ich szerokość (jak najwęższe) tak aby na tylnym podnosniku zawiesić jeszcze ze 2,5 T a ciągnik sam waży ok 5 T (JD6520), no i wszystko sie kupy trzymało, a jazda nie była igraniem ze śmiercią .
      No i oczywiście by średnica przednich współgrała z tylnymi, bez rozbierania skrzyni .
       
      Może ktoś ze społeczności AF użytkuje koła wąskie u tego typu ciągników i podzieli się swoimi spostrzeżeniami i uwagami.
       
      Z góry dzięki za pomocne rady .
    • Przez speedx55
      Witam  wszystkich na forum. Za błędy przepraszam jestem tutaj pierwszy raz. Posiadam ciągnik sadowniczy Claas Nectis 257 vl i potrzebuje założyć szersze opony na przód i tył. Obecnie z tyłu set : 
      Felga 14.9"R28 opona 380x85R28
      Przód :
      Felga 7,5R20 opona 280/70/R20
      Zestaw jaki by mnie interesował to przód opona 420/65/20 i tutaj pytanie jaką felgę muszę mieć ew samą obręcz żeby taką oponę założyć bo przypuszczam ze na tą którą posiadam taka szeroka opona się nie zmieści.
      A z tyłu chce założyć 480/65/R28 możliwe ze taka opona wejdzie na obecną felgę ? Czy w takiej konfiguracji nie będzie żadnych problemów z napędami ? Proszę o radę bardziej doświadczonych w temacie. Pozdrawiam
    • Przez KubAE86
      Witam czy na taką felgę mogę zakładać oponę 360/70/r20? Czy lepiej 320/70 ?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.