Skocz do zawartości
majes

zakup opon naprawianych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majes    4

Czy jest sens kupować opony naprawiane na gorąco?

Większość dobrych używanych opon jakie oglądam jest po naprawie. Prawie zawsze przebita na wylot z boku. Czy wulkanizowana na gorąco taka opona ma szansę jeszcze pochodzić kilka lat?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

ma szanse, pytanie tylko jak była rozerwana, a też do jakiego ciągnika bo pompujesz w dużym przedziale ciśnień w zależności od ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    418

Samo przebicie nie powinno być groźne. Gorzej jest jeśli jest rozdarcie. Boki opony najbardziej pracują więc nie liczył bym na dużą trwałość ;-)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

powiem Ci ją ro wygląda w ciężarówce od czoła czyli bieżnik jak złapiesz śrubę to nie ma problemu ale bok to już do wrzucenia kiedyś założyłem uzywke z allegro miala gulke zrobiłem Belgie tj 3500km i w drodze na Barcelonę gdzieś fe Francji wystrzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Ja w swoim DF rozwaliłem prawie nową przednią oponę z boku i to konkretnie w 2 miejscach (ręce można było wsadzić do środka) i zrobili mi ją na gorąco i już jeżdze na niej półtora roku i ciągnik jest z turem, dodatkowe obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Spokojnie wytrzymują ładnych parę lat takie opony. Te z  firm robią naprawdę dobrze. nie żałują materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Planuję kupić do Aresa 550 420/70r28 na przód bez tura. Więc obciążenie raczej nie będzie duże dla opony. Dzięki za rady chyba spróbuje kupić coś, może się trafią dobrze zrobione.

Dużo opon jest do kupienia od firmy z miejscowości Bratian k/Nowego Miasta Lubawskiego. Macie jakieś opinie na temat ich prac wulkanizacyjnych?

Edytowano przez majes

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Mi w tym roku skleili  420\70 24 z turem, dziurę miałem takie L z 15 cm z boku, rozciołem sam, na łate to załatali i gorąca  i śmiga. Kupiłem nową oponę ale zaryzykowałem starą skleić, i widzę ze dobrze zrobilem że zaryzykowałem jednak zawólkanizować. A te firmy co mocna handlują i wulkanizyją to bardzo mocno to robią, mam też taką jedną oponę 480 R30 naprawdę konkret zrobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

koledzy nie,równajcie opon ciężarówki do ciągnika !!! Zwróćcie uwagę na ciśnienia i prędkość jakie tam panują. Opony samochodowe osobowe czy ciężarowe uszkodzone z boku idą na przemiał, prawdopodobnie żadna firma odpowiedzialna nie załata samochodowej opony z boku bo tym grozi prokurator. W ciągnikach rolniczych normalnie łata się oponybi latają , kwestia,jak załatane i czym.
Ja przymiarzam się do zmiany opon w 1614 wszystkich i wolę dobrą używke niż dziadowską nową, albo ruską czy podobną. Obecnie mam ruskie i problem z 4 zagonową jakby nie mischlenki na przodzie to bym nie zaorał pola. Przód jest ładny jeszcze ale,szczypie dentki prawie całe w łatach od środka i 2 dętki włożone jedna w drugą. Musze kupić komplet dobrej firmy, niestety naprawiane bo na nowe mnie nie stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witek
      witam mam takie pytanko musze wymjenic opony w MTZ jakie polecacie....jaka firam?? ja mysle o polskich z DĘBIC a wy co polecicie ??
    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez AdamKryski
      Witam. Zetknął się ktoś z oponami ozka cultor  vredestein 16.9 r28? Proszę o opinię... pozdrawiam
       
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez LeXXus44
      Witam,
      Uzbierałem trochę starych opon i tylko zalegają mi na podwórku. Macie może pomysł jak ich się pozbyć?
      Mam większą ilość różnych typów i rodzajów (samochodowe, ciężarowe, rolnicze). Ponad 25 lat rozwoju to się uzbierało .
      Istnieje jakiś skup starych opon?
      Leżą pod chmurką, więc raczej mało która nadaje się do jazdy.
      Myślałem jeszcze zawieźć do punktu zbiórki odpadów, ale nie wiem czy przyjmą mi taką ilość.
      Niby przyjmują opony od gospodarstw indywidualnych, ale rożnie to bywa...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.