fan41

Reno 90-34 czujnik stopu od czego pasuje?

Polecane posty

fan41    1

Witam nie działa czujnik może wiecie od czego pasuje lub gdzie mozna kupic w dobrej cenie.

Jestem w posiadaniu renówki 90-34 w niskiej kabinie 1989rok  od nie dawna -co mam sprawdzic zrobić bo do tej pory zmieniłem filtry oleju paliwa i olej? cieknie mi przewód co jest wkrecony z boku siłownika od podnosika od dołu nakretka a u góry jak sie go odkręca?

Prosze o jakies porady sugestie od kogoś kto ma już doświadczenie z takim ciagnikiem.Oto fotki tego przewodu coraz bardziej kapie olej -a jak otkręce z dołu to pewnie bdzie ciekł a i co z tą górą jakąś żabko?Tak co raz mi się coś przypomina szukam takich plastikowych tylnich błotniczków może ktoś ma.

post-153509-0-66500000-1435320000_thumb.jpg

post-153509-0-08866100-1435422666_thumb.jpg

post-153509-0-97416800-1435422691_thumb.jpg

Edytowano przez fan41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
servitium    0

W zasadzie można tam wsadzić każdy czujnik, gdyż jest to urządzenie działające na zasadzie wyłącznika krańcowego rozłącznego, tzn naciskając pedał hamulca rozłączasz obwód przekaźnika, który wysterowuje załączenie świateł STOP. Podaj nr OE, powinien być na tym urządzeniu, coś Ci dobiorę. Może wystarczy wyjąc i sprawdzić czy działa, takie rzeczy najczęściej po prostu śniedzieją, czasami pomaga "psiknięcie" uniwersalnym WD-40 lub innym sprayem dedykowanym do elektroniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

po dorobieniu odpowiedniej redukcji każdy założysz

 

siłownik wpspomagający podnośnik, poprostu wysuwasz tłoczysko, nie ma tam zabezpiczeń

 

sprawdz sobie łożyska na zwrotnicach, szczególnie dół dostaje przy ładowaczu i oczywiście tuleje


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Bez żadnego przerabiania pasuje czujnik z samochodu Audi 80 B3 koszt 12zł sam ostatnio kupiłem własnie taki bo za oryginał zawołali prawie 100zł. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
servitium    0

Tak, jak kolega wyżej pisze, czujnik z audi powinien być ok, w zasadzie to włącznik świateł STOP a nie czujnik. Te od audi/VW są wkręcane, mają gwint na plastiku, przez co wkręcając płyciej/głębiej można je wyregulować. Pamiętaj o zabezpieczeniu połączeń jakimś towotem czy wazeliną techniczną. Sprawdź też, aby konektory ciasno wchodziły, aby łuk się nie wytwarzał, bo zniszczy nowy włącznik.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Dziekuje kolegom za cenne informacje i proszę o inne porady i ciekawostki .Filtra powietrza jeszcze nie ruszałem tam jest podobno taki jak w c-360 tylko czyscimy i olej zmieniamy?Sprawa nastepna co mi sie przypomina to nawiewy dzialają ale hałas niesamowity robił to ktoś i jak?.a do Izydora pytanie odnosnie tego przewodu do siłownika (nie siłownika)-od dołu nakretka a u gory na koncu przwodu 30cmm takie coś jak by recznie odkrecac -zamawiac nowy czy tez znajde jakiś zamiennik ?

Edytowano przez fan41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tak filtr mokry

dobierz się do dmuchawy, może tylko wirnik czepia gdzieś, może wystarczy smarowanie, ciężko wyczuć

co do siłownika rzuć jakimś zdjęciem, bo ostatnio jakoś nie ogarniam  :unsure:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Do mojego założyłem czujnik STOP od Poloneza , dodałem drugą nakrętkę , ponieważ był taki w pobliskim sklepie. Błotniki plastikowe kupiłem od większych modeli są szersze , dlatego zakładając przesunąłem je do środka, tak żeby nie wystawały na zewnątrz . Były w kolorze żółtym...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ten przewód jest zakuty na rurce i dalej powinien być normalnie przykręcony w trójnik lub rozdzielacz

 

błotnik krótki bez problemu idzie dostać, widziałem nawet białe

osobiście bym nie zakładał

 

http://allegro.pl/nakladka-blotnika-l-r-renault-z-kabina-tx-tz-ta-i5099197170.html

http://allegro.pl/blotnik-lewy-blotniki-renault-tx-80-103-120-14-54-i5034119181.html

http://allegro.pl/blotnik-renault-tylny-blotniki-103-54-155-54-itd-i5475529961.html

 

rada na psrzyszłość, pisz nowe posty, będzie czytelniej niż edytowanie tematu  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Bardzo dobrze do stopu  pasuje  czujnik  od mazdy 323  można kupić na szrocie  za kilka złotych  ,a w ogóle  oryginalny czujnik można rozebrać i łatwo naprawić  ,tam jest taki plastikowy trzpień i sprężynka , awaria czujnika polega na tym że ten trzpień wysunie się z takiej małej blaszki która go mocuje do styków  czujnika ,można go rozebrać włożyć trzpień w tą blaszkę  i przygrzać lutownicą  i po naprawie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj