Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darecki99    2
Napisano (edytowany)

Ja proxe kupilem w tamtym roku zimowa pora i zima co prawda nic nie robilem i  w tym roku w grudniu odstawialem traktorek na przeglad byl maly mrozik i miałem problem zeby przelaczyc reduktor. Oczywiscie zglosilemna serwisie , sprawdzili i stwierdzili ze wszystko ok i padlo stwierdzenie ze jak reduktor malo używany to moze ciezko pracowac . po powrocie troszke go poprzerzucalem i chodzil w miare .Miesiac temu tez w mroźny dzien wyjeżdżałem z garażu i sytuacja sie powtórzyła nie moglem przerzucic wajchy . Po kilkukrotnym przestawieniu zaczela chodzic troszke lepiej ale według mnie i tak za opornie , dzis sprawdzałem przy temp 0 i przerzuca ok tak z malym oporem . Gwarancje mam do czerwca i dlatego podpytuje jak to jest w innych modelach , bo u mnie zdecydowanie wygląda to w zimne dni gorzej . nie sadze zeby dluzszy postuj traktora mial wplyw na problem z dzialaniem tego mechanizmu ale zastanawiam sie czy gdzies przed przeglądem jak mylem ciagnik nie dostala sie gdzies woda i w polaczeniu z przymrozkiem gdzies cos lapie.Jezeli ktos mialpodobne przeboje prosze o informacje.

 

Edytowano przez darecki99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

U mnie też chodzi w jednym ciężko ale może z 3 razy było przełączane. Teraz się boję żeby nie urwać ale naprawdę nie przełączam bo aż strach.. A w drugim Zetorze 3/4 roku używam reduktora to chodzi płynnie chociaż na początku też czułem taki przeskok i siły potrzeba było a teraz idealnie... Więc czasem nawet jak coś robisz to polecam sobie włączyć te polowe biegi żeby to się rozchodziło bo na starość nie będzie tyle siły w rękach i nie przełączysz wcale a teraz jak urwiesz wajchę to Ci wymienią  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario83    6
Napisano (edytowany)

 

Proxima Plus pierwszy przegląd   olej silnikowy 11 l. 358,55zł , olej  przedni most  7l.146,97zł.  filtr oleju 25,01zł. filtr paliwa 12,50zł zł. filtr paliwa wstępny  5,01 zł .  przegląd gwarancyjny zetor  516,60 zł . Razem 1,064,64 zł. brutto.

Edytowano przez Dario83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki1122    43

Czy jeżeli fabrycznie montowany jest przedni TUZ to też podpinany jest pod jedną parę wyjść hydraulicznych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

ja mam dwa lata już proxime 100 z mechanicznym rewersem i chodzi wszystko leciutko nawet w zimie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

przecież nowe ciągniki są zalane płynem nikt raczej wodą sprzętów nie zalewa, to dawniej stare sześćdziesiątki zalewali wodą i trzeba było pilnować aby nie przymarzło teraz płyn nie jest drogi zalewasz chłodnice płynem i masz święty spokój

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

no nie chciało by mi się kupować płyn letni i zimowy i wymieniać, chyba że chodzi o płyn do spryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    762

Fridex do minus 25 chyba. Na chlodnicy jest naklejka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponio    0

Orientuje się ktoś Czy podczas rejestracji proximy mogę sobie zażyczyć tablice rejestracyjną wielkości tablicy do samochodu osobowego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolego Ponio spokojnie możesz tylko zrób sobie zdjęcie miejsca montowania tabliczki rejestracyjnej  bo będą ci wmawiać że do traktorów mają tylko kwadratowe, zawsze mają takie pojedyncze tablice np. do przyczepek więc bez problemu zarejestrujesz z długą tabliczką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

Możesz tylko we wniosku musisz zaznaczyć tablice pojedynczą ja tak miałem choć też mnie chcieli zbyć i dać podwójną na co się nie zgodziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

najważniejsze aby się nie dać zbyć to urzędnicy mają nam pomagać, przecież w ZETORZE nie ma miejsca na tą kwadratową tabliczkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wam też po wyjęciu dpf dymi na niebiesko jak jest zimny?Jak się rozgrzeje w sumie też ale tylko puści dymka przy dodaniu gazu oleju jeszcze nie sprawdzałem ale jak na niebiesko to pewnie bierze.Proxima 100 plus z silnikiem 16v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Znajomy w 10641 przy 3000 mth robił silnik bo brał olej co najlepsze podobniez były już progi w dziurach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    1553

kolego Ponio spokojnie możesz tylko zrób sobie zdjęcie miejsca montowania tabliczki rejestracyjnej  bo będą ci wmawiać że do traktorów mają tylko kwadratowe, zawsze mają takie pojedyncze tablice np. do przyczepek więc bez problemu zarejestrujesz z długą tabliczką

 

ja jak rejestrowałem ciągnik to się pytali czy tablica kwadratowa czy podłużna i żadnego problemu nie robili :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    762

Wam też po wyjęciu dpf dymi na niebiesko jak jest zimny?Jak się rozgrzeje w sumie też ale tylko puści dymka przy dodaniu gazu oleju jeszcze nie sprawdzałem ale jak na niebiesko to pewnie bierze.Proxima 100 plus z silnikiem 16v.

Jak na niebiesko to paliwa nie przepala. Od oleju na czarno kopci.
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Skoro morze olej brać to czemu by mogły końcówki nie lać,ja w kombajnie tak miałem tak kopcił na niebiesko ze szok a oleju nie brał, a wtryski to dosłownie jakby ze strzykawki sikały ten co sprawdzał to był pełen podziwu ze tłoka nie wypaliło, no ale zetora tłumaczy to ze jest nowy także różnie z tym morze być,morze jakiś paproch wpadł przy skręcaniu do wtryskiwacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    762

Bo na niebiesko to od paliwa kopci jak pisałem!
Kolego Wyjmij wtryskiwacze i sprawdz, ile to roboty. Możesz też mieć za dużą dawkę paliwa ustawioną i nie przepala.

Edytowano przez ZYLA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj