Zetor proxima 90 opinie
Przez
krzysiekwm90, w Zetor 8540 - 10540 / Proxima / Forterra
-
Podobna zawartość
-
Przez prezes3p
witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
-
Przez slavo666
Witam
Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
-
Przez pupek
Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
-
Przez ZielakKujawy
Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam
-
Przez jeziosky
Witam! Mam taki temat do dyskusji; Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych. Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2 a mierząc je mają max 4,0 mm. Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem innych uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
-