Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wytrasuj miejsca wiercenia , napunktuj, i wierć. Wpierw cieńszym wiertłem(np: 5mm), a potem tym właściwym, rób to na małych obrotach i studź wiertło olejem.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

Panowie mam władka z 1978 z 2 lewarkami i czy da się przerobić go na taki lewarek jak mają roczniki 1980 wzwyż z rewersem mam 2 zdjęcia tych skrzyń i nie wydaje się to trudne do przerobienia co o tym myślicie?? Ostatnio na allegro spotkałem Władimirca z 1979r tak właśnie przerobionego co o tym myślicie?? Dodam że ten lewarek z rewersem jest moim zdaniem dużo lepszy

Opublikowano

Tylko że Władek z 1979 ma już długie błotniki z tyłu a u ciebie są krótkie i one miały w wyposażeniu 2 lewarki no chyba że ktoś sobie przerobił to ma dwa u ciebie chyba się nie da tak zrobić bo twoje lewarki nie są przy sobie i chyba nie da się zaślepić 1 lewarka.

Opublikowano

Witam! Przeróbkę z jednego na dwa lewarki mam za sobą, natomiast myślę, że nie warto przerabiać z dwulewarkowego na dwulewarkowy z rewersem. Widziałem starego Władka z dwoma lewarkami i myślę, że to lepsze rozwiązanie niż w nowym wydaniu pomijając koszty przerabiania. Jak już jestem przy "głosie" to chciałbym się spytać szanownego forum czy można zaadoptować dwustopniowe sprzęgło na przykład z T-30 lub Żubronia i tym samym wyeliminować podstawową wadę Władka. Może ktoś wcześniej się nad tym zastanawiał.

Opublikowano

Jeśli chodzi o te dwustopniowe sprzęgło, to na zewnątrz wychodzą 2 pedały sprzęgłowe, jeden przy drugim, zupełnie tak jak hamulce. Nie pamiętam, czy były sprzęgane razem. Podejrzewam, że jeden pedał rozłącza wom a drugi skrzynię, zależnie od sytuacji. Szkoda, że w okolicy niema Żubronia do podejrzenia.

Opublikowano

Tak na oko to obudowa jest podobna a może taka sama. Pewnie wewnątrz czymś się różni. Gdyby to pasowało to by była świetna sprawa.

 

 

Wcale nie jest taka sama bo jest o wiele grubsza .. <_< tam gdzie w t25 masz takie zwężenie to w T30 masz prawie do samej kabiny równiutko więc nie jest nawetp odobna obudowa i ma mocowanie do dwóch pomp

Opublikowano

Mocowanie jest takie samo, tylko napęd jest większy na dwie pompy, jedna wyłączana a druga na stałe. Jeśli ktoś ma zamiar wymieniać pompę, to polecam założyć trochę większą 14-tkę lub 16-tkę. Wymieniłem 2 lata temu i jest ok.

Opublikowano

Posiada ktoś takie kabina na Władku jeśli posiada to niech ktoś napisze,czy jest jakiś problem przy zapinaniu wysokich maszyn takich jak np:opryskiwacz,sadzarkę do ziemniaków itp.Bo ma moje oko to jest problem.

 

Szyszka.

Naglak to lepiej rozwiązał i chyba już tu tego problemu nie ma.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v