Skocz do zawartości

Polecane posty


mariusz1001    0

Witam mam zamiar zakupić przyczepę chyba pronara bo jeszcze do końca nie wybrałem 10 tonową tandem i mam pytanie w zwiazku z tym, przyczepa ta bedzie ciagana przez zetora 10540 lub 10641 tylko nie wiem czy ta przyczepa nie bedzie za ciezka do takiego ciagnika tzn nie wiem ile moze wynosic nacisk zaczepu na ciagnik przy pełnym załadunku licze ze wejdzie cos koło 11,5 tony pszenicy plus masa przyczepy cos koło 4 t daje 15,5tony . Zna moze ktos odpowiedz na to pytanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamciow    84

wydaje mi się że wszystkie przyczepy mają określony nacisk~ 25000N ale mogę się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Mam Wieltona 12 t tandema,a  ciągnik NH T 5060 105 km i jak mam 14 pszenicy, a przyczepa 4,3 t  to ma ciężko. Ogólnie to trochę za dużo jak dla niego,Ona dociąża ciągnik  jakieś 2,5 tony na zaczep jak jest pełna. Na krótkich odcinakach daje rady na dalszym użytkowaniu raczej nie polecam, trochę  strach.

Pszenicy   tym ciągnikiem, nie wożę, mam inny do tego, ziemię  i gruz woziłem.

Ty będziesz  miał z 3 tony mniej to powinno być dość dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Rowan    1

Ja też miałem zamiar kupić 10T, ale kupiłem 12T, bo była nie wielka różnica w cenie. Przyczepa na zaczep ciśnie nie całe 2T, o ile dobrze pamiętam, to 1900kg :) Ja pełną załadowaną, raz ciągnąłem MX80C (82KM), tyle, że po drodze jedynie. Pod górki było mu dosyć ciężko, myślę, że coś w granicach 110KM, to by było takie spokojne minimum do 10T :) Ja swoją ciągam najczęściej 150KM, to sobie daje rade bez problemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

A masz PitonFixa w Zetorze? Jeżeli chcesz ciągnąć przyczepę na listwie na dłuższą metę, to sobie odpuść, tak samo zaczep góry- szybko dostanie luzów na szynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

W NH zaczepiam na główny transportowy, suwany. Nie powinien na takim chodzić.

Wiem że ciąży nie całe 2,5t bo ważyłem ciągnik z  piachem, ładnie na środku nasypany, najpierw bez ciągnika, potem  z ciągnikiem i tyle różnicy wyszło.

Ona przeważnie chodzi z Case i tam mam dorobiony porządny dolny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz1001    0

A masz PitonFixa w Zetorze? Jeżeli chcesz ciągnąć przyczepę na listwie na dłuższą metę, to sobie odpuść, tak samo zaczep góry- szybko dostanie luzów na szynie.

 

Mam Pitony  i tak własnie tez myslałem ze na pływajacym za dłudo nie pociagam

 

 

EDIT:

 

A ma ktos taka przyczepę na tych oponach standardowych? wygladaja troche jak bierznikowane ale niby powstały z innnych opon czy lepiej brac jakies firmowe ?

Edytowano przez mariusz1001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Adam2940
      Mam Farmtraca 555DT i jestem ciekaw czy ja mam tylko pecha czy te traktory troche sie psują. Stan licznika 330MTG, traktor jest z marca br.
       
      1. wymiana pompy wtryskowej ponieważ ciągnik jak był zimny chodził ładnie a jak sie rozgrzał to robił się głośniejszy - nie pomogło. Pompa fabrycznie uszkodzona. Ciągnik nie zbiera sie na obroty
      2. Druga wymiana pompy. Ciągnik ładnie pracuje ale dalej zmienia głos.
      3. kierownica ciężko się kreci. Wymiana pompy wspomagania. Nie pomogło. Źle przykręcony orbutrol. podkładki załatwiły sprawę.
      4. Pękła guma koło drążka od hamulca. Wylał się olej. Awaria osunięta bez problemu.
      5. Odpadło koło pasowe z silnika. Ścięło śruby. Na szczęście udało się wykręcić. Awaria usunięta.
      6. Obrotościomierz.
      7. Ciekną szybko złączki hydrauliczne
      8 Siedzenie skrzypi jak szalone... Pomimo dwukrotnego smarowania przez mechanika
      9 No i jeszcze się drzwi zacięły...
       
      Jak na nowy traktor to wydaje się trochę dużo tego... Serwis też pozostawia sporo do życzenia ze swoją opieszałością.
       
      W codziennie pracy ciągnik sprawuje sie super.
    • Przez karolllllll
      jak myslicie dobry sprzet?? jak sie sprawuje?? odp
    • Przez winkelried
      Panowie, proszę użytkowników jak i osoby mające wiedzę w temacie o opinie, informacje. Mianowicie planuje zakup ciągnika 115 - 130 km. Mam na oku Valmet / Valtra 8150 Mega. Napiszcie proszę jak z awaryjnością, jak z silnikiem, przede wszystkim skrzynią bo tutaj spotkałem się z negatywnymi opiniami, oraz ogólnie co o nim sądzicie. 
      specyfikacja ciągnika który zanlazłem: 2001 rok, 6300 mth, pochodzenie: Niemcy, pracował w żwirowni.
      Wiem, że temat Valmet seria 8xxx był już jednak nie ma tam zbyt wiele informacji.
       
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
×