pawlox

Renault 95.14 1986r. POMOCY

Polecane posty

pawlox    0

Witam

Wymieniłem pompowtryski na nowe i nadal mi ciężko pali.Jakby paliło na 2 tłoki i po czasie wchodzi na obroty i silnik pracuje normalnie.

Czy jest możliwe,że za słabe ciśnienie daje pompa paliwowa lub czy może schodzić paliwo?

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/80497-renault-9514-1986r-problem-z-hamulcem/  --->tutaj jest poprzedni temat,jeżeli było by coś potrzebne.

 

 

Dziękuje za każdą odpowiedź.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jak coś to wtryskiwacze (lub końcówki) Jeśli po wymianie jest tak jak przed to prawdopodobnie pompa nie podaje paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sąsiad ma 551s jak był zimny to palił na dotyk a jak gorący to kręcił i kręcił z bólem w końcu odpalał.Mechanik powiedział ze pompa do regeneracji bo dawała male ciśnienie na gorącym silniku bo pod wpływem temperatury paliwo było już odrobine rzadsze i nie dawała rady dać takiego ciśnienia jak na zimnym paliwie.Po regeneracji odpala bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ja tak mam w kombajnie z perkinsem 6 ale mi wcale nie chce złapać (jak jest baaardzo goracy) ale jak złapie to na wszystkie a nie że nie równo chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj