News
pawlox

Renault 95.14 1986r. Problem z hamulcem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawlox    0

Witam

Mam problem z hamulcem w prawym kole.Jak jest on zmontowany?Są tarcze czy szczęki hamulcowe?

Jak mam to rozebrać ? 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Masz umieszczone 4 klocki na tarczy hamulcowej na jednym kole, zdejmujesz dekielki z góry i z dołu i wyciągasz klocki, 2 klocki są od góry i 2 od dołu umieszczone są one w szczękach.

Edytowano przez Renault85-15TX

Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlox    0

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Płyn odpowietrznikiem podaje,a koło nie hamuje(prawe,tylne).

A wiecie jaka może być przyczyna,że koło się blokuje.??

To znaczy,że jak hamuję to koło blokuje a nie odbija hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Blokowanie koła to nie cofanie się płynu przez pompki do zbiorniczka.

Lub zapieczone cylinderki nie cofają się.

 

Z rewersem możliwe że przydała by się regulacja.

Najlepiej zdjąć podłogę i pokrywę skrzyni i zobaczyć jak wygląda praca rewersu czy w obydwie strony tak samo widełki przesuwają tuleję sprzęgającą. I w tedy w razie potrzeby regulować. Najpierw sprawdzić jak wyglądają widełki czy nie mają za dużego luzu w tulei sprzęgającej. Jeśli jest, wyjąć widełki i naprawić by miały minimalny luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Wymieniłem pompowtryski na nowe i nadal mi ciężko pali.Jakby paliło na 2 tłoki i po czasie wchodzi na obroty i silnik pracuje normalnie.

Czy jest możliwe,że za słabe ciśnienie daje pompa paliwowa lub czy może schodzić paliwo?

Dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez pawlox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.