Skocz do zawartości
pawlox

Renault 95.14 1986r. Problem z hamulcem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawlox    0

Witam

Mam problem z hamulcem w prawym kole.Jak jest on zmontowany?Są tarcze czy szczęki hamulcowe?

Jak mam to rozebrać ? 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    14

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    169

Masz umieszczone 4 klocki na tarczy hamulcowej na jednym kole, zdejmujesz dekielki z góry i z dołu i wyciągasz klocki, 2 klocki są od góry i 2 od dołu umieszczone są one w szczękach.

Edytowano przez Renault85-15TX

Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlox    0

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Płyn odpowietrznikiem podaje,a koło nie hamuje(prawe,tylne).

A wiecie jaka może być przyczyna,że koło się blokuje.??

To znaczy,że jak hamuję to koło blokuje a nie odbija hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Leci w podłogę

 

I czasami wyskakuje mi revers na wstecznym.Co mogę zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Blokowanie koła to nie cofanie się płynu przez pompki do zbiorniczka.

Lub zapieczone cylinderki nie cofają się.

 

Z rewersem możliwe że przydała by się regulacja.

Najlepiej zdjąć podłogę i pokrywę skrzyni i zobaczyć jak wygląda praca rewersu czy w obydwie strony tak samo widełki przesuwają tuleję sprzęgającą. I w tedy w razie potrzeby regulować. Najpierw sprawdzić jak wyglądają widełki czy nie mają za dużego luzu w tulei sprzęgającej. Jeśli jest, wyjąć widełki i naprawić by miały minimalny luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Wymieniłem pompowtryski na nowe i nadal mi ciężko pali.Jakby paliło na 2 tłoki i po czasie wchodzi na obroty i silnik pracuje normalnie.

Czy jest możliwe,że za słabe ciśnienie daje pompa paliwowa lub czy może schodzić paliwo?

Dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez pawlox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      Witam. Potrzebuje instrukcji obsługi do ranault ares 550RZ. Chciałbym poczytać troche o zasadach użytkowania i eksploatacji. Może być wersja papierowa lub pdf. Może ktoś ma do odsprzedania. Tel 726,461,262
    • Przez Michal8146
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 95.14 który nie chce odpalić. A więc od początku...traktor został wstawiony po normalnej pracy do garażu i po 2 dniach nie odpalił, świeca grzeje rozrusznik kręci i nic więc zmieniłem filtr paliwa nie pomogło. Podczas kręcenia nie pojawia sie dym. Dodam że z plaka też nie startuje. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Z góry dziękuję
    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
×