Skocz do zawartości
pawlox

Renault 95.14 1986r. Problem z hamulcem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawlox    0

Witam

Mam problem z hamulcem w prawym kole.Jak jest on zmontowany?Są tarcze czy szczęki hamulcowe?

Jak mam to rozebrać ? 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    13

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    167

Masz umieszczone 4 klocki na tarczy hamulcowej na jednym kole, zdejmujesz dekielki z góry i z dołu i wyciągasz klocki, 2 klocki są od góry i 2 od dołu umieszczone są one w szczękach.

Edytowano przez Renault85-15TX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlox    0

Ale jaki masz problem dokladnie bo najczęśćiej w renault i fendt się zapowietrzają pompki ? napiszesz co się dzieje

Płyn odpowietrznikiem podaje,a koło nie hamuje(prawe,tylne).

A wiecie jaka może być przyczyna,że koło się blokuje.??

To znaczy,że jak hamuję to koło blokuje a nie odbija hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Leci w podłogę

 

I czasami wyskakuje mi revers na wstecznym.Co mogę zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Blokowanie koła to nie cofanie się płynu przez pompki do zbiorniczka.

Lub zapieczone cylinderki nie cofają się.

 

Z rewersem możliwe że przydała by się regulacja.

Najlepiej zdjąć podłogę i pokrywę skrzyni i zobaczyć jak wygląda praca rewersu czy w obydwie strony tak samo widełki przesuwają tuleję sprzęgającą. I w tedy w razie potrzeby regulować. Najpierw sprawdzić jak wyglądają widełki czy nie mają za dużego luzu w tulei sprzęgającej. Jeśli jest, wyjąć widełki i naprawić by miały minimalny luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Wymieniłem pompowtryski na nowe i nadal mi ciężko pali.Jakby paliło na 2 tłoki i po czasie wchodzi na obroty i silnik pracuje normalnie.

Czy jest możliwe,że za słabe ciśnienie daje pompa paliwowa lub czy może schodzić paliwo?

Dziękuje za odpowiedź.

Edytowano przez pawlox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×