Captain

T25 - Dziwny problem z blokadą i biegami.

Polecane posty

Captain    0

Witam, mój problem wygląda następująco :

Mój rusin podczas naciśnietej blokady, na początku obraca oba koła, w tym jedno się kręci cały czas, a drugie obkręci się o 10stopni, a następnie staje. Nie da się go też nawet ukręcić rekami. Dodam, że nie słychać też "zgrzytu"

A drugim problemem są biegi. Wchodzą mi bardzo ciężko. Mam dwie dzwignie, tył/przód - szosowe/terenowe. Wyskakuje mi też trójka dość często, a problem polega na tym, że jest mi bardzo trudno wbić jakiś bieg. Praktycznie gdy z 4 na 6 chcę zmienić, to ciągnik się już prawie zatrzyma, ale to i tak przy szczęściu mi się uda to zmienić. Wchodzą bardzo ciężko i muszę się zapierać o kierownice, a nie raz muszę i dwoma rękami zmieniać i brać "rozpęd".

W czym może twkić problem? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, bo muszę ogarnąć polę, a za tydzień wyjeżdzam za granicę.

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Wydaje mi się że problem z biegami może rozwiązać regulacja blokady wodzików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wykrecone albo sciete sruby mocujace zebatke blokady do mechanizmu róznicowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Captain    0

Wykrecone albo sciete sruby mocujace zebatke blokady do mechanizmu róznicowego

 

A jak się do tego dostanę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Trudności ze zmianą biegów może wynikać ze złej regulacji m.innymi sprzegła ,wyskakujące biegi prawdopodobnie niewłaściwa regulacja blokady wodzików i popękane sprężyny wodzików, a co do blokady kół może nazbierało się piachu i śmieci pod podłogą gdzie jest mechanizm dżwigni i ogranicza głębokość wciskania dżwigni i zbyt słabo załącza blokadę kół, u mnie kiedyś było zabite śmieciami i też blokada żle działała(rozłączała) i wystarczyło wyczyścić i pomogło a i olej sprawdż jak kolega wyżej wspomniał. :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Captain    0

Trudności ze zmianą biegów może wynikać ze złej regulacji m.innymi sprzegła ,wyskakujące biegi prawdopodobnie niewłaściwa regulacja blokady wodzików i popękane sprężyny wodzików, a co do blokady kół może nazbierało się piachu i śmieci pod podłogą gdzie jest mechanizm dżwigni i ogranicza głębokość wciskania dżwigni i zbyt słabo załącza blokadę kół, u mnie kiedyś było zabite śmieciami i też blokada żle działała(rozłączała) i wystarczyło wyczyścić i pomogło a i olej sprawdż jak kolega wyżej wspomniał. :rolleyes: Pozdrawiam.

 

Podłoga jest ściągnięta a drążek dotyka ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Captain    0

A wogóle masz olej w skrzyni?

 

Oczywiście, że mam. Miesiąc temu był wymieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj