Skocz do zawartości
Captain

T25 - Dziwny problem z blokadą i biegami.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Captain    0

Witam, mój problem wygląda następująco :

Mój rusin podczas naciśnietej blokady, na początku obraca oba koła, w tym jedno się kręci cały czas, a drugie obkręci się o 10stopni, a następnie staje. Nie da się go też nawet ukręcić rekami. Dodam, że nie słychać też "zgrzytu"

A drugim problemem są biegi. Wchodzą mi bardzo ciężko. Mam dwie dzwignie, tył/przód - szosowe/terenowe. Wyskakuje mi też trójka dość często, a problem polega na tym, że jest mi bardzo trudno wbić jakiś bieg. Praktycznie gdy z 4 na 6 chcę zmienić, to ciągnik się już prawie zatrzyma, ale to i tak przy szczęściu mi się uda to zmienić. Wchodzą bardzo ciężko i muszę się zapierać o kierownice, a nie raz muszę i dwoma rękami zmieniać i brać "rozpęd".

W czym może twkić problem? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, bo muszę ogarnąć polę, a za tydzień wyjeżdzam za granicę.

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Wydaje mi się że problem z biegami może rozwiązać regulacja blokady wodzików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wykrecone albo sciete sruby mocujace zebatke blokady do mechanizmu róznicowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Captain    0

Wykrecone albo sciete sruby mocujace zebatke blokady do mechanizmu róznicowego

 

A jak się do tego dostanę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Trudności ze zmianą biegów może wynikać ze złej regulacji m.innymi sprzegła ,wyskakujące biegi prawdopodobnie niewłaściwa regulacja blokady wodzików i popękane sprężyny wodzików, a co do blokady kół może nazbierało się piachu i śmieci pod podłogą gdzie jest mechanizm dżwigni i ogranicza głębokość wciskania dżwigni i zbyt słabo załącza blokadę kół, u mnie kiedyś było zabite śmieciami i też blokada żle działała(rozłączała) i wystarczyło wyczyścić i pomogło a i olej sprawdż jak kolega wyżej wspomniał. :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Captain    0

Trudności ze zmianą biegów może wynikać ze złej regulacji m.innymi sprzegła ,wyskakujące biegi prawdopodobnie niewłaściwa regulacja blokady wodzików i popękane sprężyny wodzików, a co do blokady kół może nazbierało się piachu i śmieci pod podłogą gdzie jest mechanizm dżwigni i ogranicza głębokość wciskania dżwigni i zbyt słabo załącza blokadę kół, u mnie kiedyś było zabite śmieciami i też blokada żle działała(rozłączała) i wystarczyło wyczyścić i pomogło a i olej sprawdż jak kolega wyżej wspomniał. :rolleyes: Pozdrawiam.

 

Podłoga jest ściągnięta a drążek dotyka ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Captain    0

A wogóle masz olej w skrzyni?

 

Oczywiście, że mam. Miesiąc temu był wymieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×