Skocz do zawartości

Polecane posty

daro189    11

esta kizeryt zgodnie z ulotką oznacza oddzielenie "elektrostatycznie" magnezu od skały i przetworzenie go na granulat.

siarczan magnezu stosowałem, teraz przerzuciłbym sie na kizeryt.

100kg kizerytu to 25 kg mgo i 20 kg S, a siarczan 21mgo i 10S. 

kizerytu dam oszczędnie w tym roku po 70 kg, na wiosne wystarczy, koszt podobny, i troche siarki wniesione zawsze na start

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thug    196

30 so3 czyli trójtlenku nie s

czyli 12 s

 

Edytowano przez thug

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    68

A kizeryt ma czyste S?
Właśnie próbowałem znaleźć dokładny skład i nigdzie nie doczytałem ze to trojtlenek
W takim razie dzięki za wyjaśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Zobacz @thug jaka propagandę sieją... Wszedzie na workach jest napisane np kizeryt 25Mg i 20S a na tym siarczanie jest napisane 21Mg i 30S
Żebym to wiedział to bym dokładnie się zastanowił przed zakupem :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Nie... Kg nawozu /ha

Na workach jest wyraznie napisane S albo SO3


ch*ja tam napisane
Wpisz sobie w internetach siarczan magnezu granulowany i zobacz co jest napisane chociażby w 3 pierwszych linkach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu1833    9

ESTA® Kieserit gran.

Nawóz WE
Kizeryt 25+50

25 % MgO tlenku magnezu rozpuszczalnego w wodzie 50 % SO3 trójtlenku siarki rozpuszczalnego w wodzie

Czytelniej się nie da 50 % SO3=20S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu1833    9

A to z siarkopolu :

Zawiera: 21% tlenku magnezu (MgO) całkowitego (16% rozpuszczalnego w wodzie), 30% siarki (SO₃), mikroelementy – miedź, żelazo, mangan, cynk, produkowany jest na bazie surowca naturalnego – magnezytu. Także wyraznie pisze w nawiasie SO3


Mówię o siarczanie...

 

ja też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Zwracam honor nie wszedłem głębiej w właściwości
Widziałem tylko MgS 21-30
To wracając do wcześniejszych postów, w jaki sposób bardziej zakwasza glebę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu1833    9

esta kizeryt od K+S : 25 % MgO tlenku magnezu rozpuszczalnego w wodzie i 20% S rozpuszczalnej w wodzie

siarczan z siarkopolu : 16% tlenku magnezu rozpuszczalnego w wodzie i 12% S nie pisze ile z tego w wodzie rozpuszczalnej

a jak cenowo te nawozy ? bo skład lepszy K+S ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thug    196

A to z siarkopolu :

Zawiera: 21% tlenku magnezu (MgO) całkowitego (16% rozpuszczalnego w wodzie), 30% siarki (SO₃), mikroelementy – miedź, żelazo, mangan, cynk, produkowany jest na bazie surowca naturalnego – magnezytu. Także wyraznie pisze w nawiasie SO3

 

ja też

 

Nie powiedziałbym że to takie oczywiste jak dali w nawiasie SO3 to powinni dopisać w postaci trójtlenku a nadrukowali tylko30 % siarki nie każdy jest chemikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masa24    55

lancet na wiosne to dobre rozwiazanie? czy jest moze cos tanszego a rownie dobrego?  na jesieni nie bylo zadnego zabiegu na chwasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mało który producent podaje siarke w przeliczeniu na S, raczej podają SO3

 

nie wiem czy ktos wyzej pomagał przeliczan na czysty skaładnik bo przeliczenie wyglada tak: SO3/2,5= S

 

a jeżeli chodzi o dawkowanie kizerytu, przyjmuje się, że w glebie znajduje sie S na 1/3 plonu dobrze plonujacych pszenic, czyli około 3t w rzeczywistosci to roznie z tym bywa

Edytowano przez maciekmaciek30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ulman    288

lancet na wiosne to dobre rozwiazanie? czy jest moze cos tanszego a rownie dobrego?  na jesieni nie bylo zadnego zabiegu na chwasty

Nomad + tribenuron + fluroksypyr.albo Nomad + stary Mustang 306. Nie będziesz miał żadnych problemów z doborem roślin nastepczych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozik251    9

. Stosował ktoś Pakiet handlowy  Toto + Galaper
Opakowanie na 2ha:

180g Toto 75 SG
1l Galaper 200 EC

 Jaka skuteczność? Polecacie ten pakiet?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Wiosną miałem pakiet taki Toto-Galaper i Izofarm  niestety chwasty były mocno wyrośnięte i skuteczność kiepska ,teraz pryskałem jesienią miotły nie widać było do tych mrozów jednak dwuliścienne nie dużo ale coś tam było i poprawka będzie jednak na pewno nie tym pakietem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam pytanie zwłaszcza do tych z Wielkopolski. Znalazłem taki ciągnik na necie ( http://olx.pl/oferta/case-ih-5150-pro-z-niemiec-penumatyka-klimatyzacja-CID757-IDekwYn.html#22f147246f ) żeby go zobaczyć muszę przejechać 500km a przy gospodarstwie mlecznym ciężko wyrwac sie na caly dzien. A wiec moze ktos zna tego handlarza był u niego wie co jest wart i czy moge sie wybrac smiało go obejrzeć. Czekam na wasze opinie co sadzicie o tym egzemplarzu. Ja jestem z Małopolski- z góry dzieki za info
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam takie pytanie. Ktory z tych ciagnikow byscie wybrali. Wiem ze new holland t 4cyl a renault 6cyl. Tylko chodzi mi o awaryjnosc i mozliwosc pozniejszego odsprzedania. Opisze moja sytuacje, mam znajomego co sprowadza ciagniki czekam az przywiezie mi case, tylko jeszcze nic ciekawego nie znalazł a ma te dwa na stenie. ja musze miec ciagnik w maju na sianokiszonke(prasa NH BR560A) i dlatego pytam ktory byscie wybrali bo jak nic nie znajdzie to musze ktoregos wziasc. Pozniej bym go sprzedał jak przywiezie case i ktory mógłbym szybciej sprzedac.
      Oba ciagniki sa w bardzo dobrym stanie NH z 1998r a Renia 1995. Czekam na wasze odpowiedzi.
    • Przez Butowsky
      Witam. Kupiłem traktor Case International 574 do remontu i mam problem gdyż Traktor nie odpala. Po użyciu samostartu pali na dotyk po zgaszeniu silnika i powtórnej próbie go zapalenia ciągnik nie daje znaków życia, Nie idzie go odpalić nawet gdy silnik jest ciepły jedynie za pomocą samostartu lub plaka. Proszę o pomoc.
×