Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie bo kolorze lakieru, bardziej mnie zastanawiają przewody ciśnieniowe idące spod skrzynki akumulatorowej w kierunku chłodnicy, chyba dodatkowa hydraulika, a kabina no cóż, w tamtych czasach były drogie i nie każdy je kupował, a później co kto zdobył to zakładał

Opublikowano

Wspornik kabiny nie wygląda na samoróbkę, ciągnik wygląda na jakiś eksport do krajów śródziemnomorskich Włochy, Grecja. Przewody do hydrauliki z przodu metalowe , raczej ciężko je tak samemu wyprofilować, a w eksportowych były takie montowane do pompy niezależnej.

Opublikowano
1 godzinę temu, jahooo napisał:

Wspornik kabiny nie wygląda na samoróbkę, ciągnik wygląda na jakiś eksport do krajów śródziemnomorskich Włochy, Grecja. Przewody do hydrauliki z przodu metalowe , raczej ciężko je tak samemu wyprofilować, a w eksportowych były takie montowane do pompy niezależnej.

Bardzo możliwe, choć 79 roczniki nie kojarzą mi się z eksportem na ciekawszą skalę. Później to robili wersje o których nawet wiki milczy

Opublikowano (edytowane)

Ta hydraulika jest niestety nieodłączana i ciągnik ciężej zakręcić w zimie.

Właśnie te starsze c355 i pierwsze c360 chyba najlepiej schodziły za granicą, no i jeszcze c330. A potem już trzeba było kombinować żeby wejść na rynek , a to przedni napęd, wspomaganie, kabina komfort, wzmacniany podnośnik, zaczep na suwaku, hitch w standardzie, biegi w podłodze.

Edytowane przez jahooo
Opublikowano
2 godziny temu, Pigmei napisał:

Pewnie bo kolorze lakieru, bardziej mnie zastanawiają przewody ciśnieniowe idące spod skrzynki akumulatorowej w kierunku chłodnicy, chyba dodatkowa hydraulika, a kabina no cóż, w tamtych czasach były drogie i nie każdy je kupował, a później co kto zdobył to zakładał

Te przewody mnie zaintrygowały.

Opublikowano (edytowane)

Bo w PL rolnik jest traktowany jako gorszy sort i takiemu mieszczuchowi powinien się kłaniać się w pas ilekroć będzie ten przejeżdżał

Kuźwa jeden taki zestaw i słomy zapas prawie na cały rok. 

Edytowane przez PRIMO
Opublikowano (edytowane)

Filtr był w C-362 bo w tym czasie stał się standardem w większości ciągników, starsze nie miały tego udogodnienia

Jakiego typu pompa wtryskowa siedzi w tym wraku:

Ursus_C_360.jpg

Edytowane przez jahooo
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v