Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

wiesz ja mam znajomego ktory jest zawsze pod ręką.poszla nam skrzynia i jakos byl pod ręką, przy remoncie silnika tez byl.

nawet jak poszla mi sruba i wywalilo lozysko w c385 i sami zaczelismy robote to jakies szczęscie mielismy ze się zjawil przypadkiem i we trzech zawsze szybciej robota idzie.

dla nas przejrzenie 10145 to nie jest taki problem bo c385 robilismy prawie calą ale trzy osoby to nie dwie szczegolnie jesli ta trzecia ma w jednym palcu książkę napraw, w drugim katalog części a poza tym ma kilka fajnych narzędzi.

poza tym dawno oduczylem się ze wszystko muszę robic sam - czasem lepiej wziąść kogos a robic inną robotę ktorej nikt nie zrobi.

 

co do elektryki - fajna sprawa <_<

najlepiej jakprzyjdzie robic po kims B))

Opublikowano

ja powiem tyle w c360 i w 4011 wszystko sam z ojcem robie a w c385 to zalezy jak nie ma roboty i nie trzeba szybko to samemu a jak robota to szybko sie prowadzi na zakład do znajomych mechaników i robia a my wpolu ganiamy małymi ciagnikami i czekamy na duzego jak na zbawienie . a oni tam we 4 zawsze robią to jak nam skrzynia i sprzegło walneło i sprzegło womu i to zaprowadzilismy to 2 dni i zrobili i niezadrogo . a ja z ojem we dwuch to byśmy kilka dni robili . i w polu nie miał by kto robic . fakt ze ten ciagnik jak swoja kieszen znam ja i ojciec ale czasem treba uzyc usług mechanika jak czasu brak

Opublikowano
witam mam pytnko posiada u 912, zastanawiła sie z ojcem nad zmiana tego ciągnika na ciągnik z napewden (zamiana miął być na zetora) ale doszlismy do wnioski że silnik jest idealny skrzynia była wymjeniona itp...teraz mam pytanie czy ktoś może z was zakładał do tego ciągnika przedni napęt jak tak to czy dobrze chodzi i jaka kase trzeba szykowac??

 

Miałem kiedyś U912 i chciałem zamontować w nim przedni napęd. Jak szukałem (tylko nowy) to wołali 14-15 tysięcy, także podziękowałem i stwierdziłem, że nie ma absolutnie sensu zakładać przednio - napędowca w tym ciąągniku. :rolleyes:

Opublikowano

Miałem taki sam problem. Wpadłem na pomysł z zamontowaniem przedniego napędu koszt nowego 15tyś zł a więc czy jest to opłacalne moim zdaniem nie, postanowiłem kupić Massey-feguson'a 3125 i wyjdzie mnie tyle samo co 912 + przedni napęd.

Opublikowano

No wiadomo zmiana ciągnika z jedno napędowego na dwu jest bardzo kosztowna.

Z bratem akurat mieliśmy troszkę łatwiej bo na placu stoi stary Zetor 12145 który chodził z Turem 5 (przyznam że masakrycznie się tym nawraca.

Przełożyliśmy napęd z 12145 i wmontowaliśmy do 912 przez co teraz mamy 12125 oraz 914 z Turem.

Można się pobawić i dorwać mocniejszego dwunapędowego i przerobić do transportu, ale to jest moja sugestia.

Bo koszt samego napędu jest rzędu 14-16 tysięcy (kompletny) a taki mocniejszy to już od 20 tysięcy chodzą.

Kiedyś można było załatwić ze słowacji takiego zdezelowanego ale teraz to się nie opłaca.

Opublikowano (edytowane)

Napisze tutaj bo w podwieszonym temacie zero odzewu, mój ojciec wyśnił sobie przedni napęd do c385, na co zwrócić uwagę przy poszukiwaniach owego cuda, jak rozpoznać z wierzchu czy ma blokadę, dlaczego jedne napędy mają krótka przystawkę na wał a inne długą(przystawka przy osi, ta z wałkiem ataku), czy napęd z 6 różni się tylko długością wału? Co z rozmiarami opon (trzeba dobrać tryby?)i czy są różne rozstawy śrub w kołach?

Edytowane przez sqadak
Opublikowano (edytowane)

Witam! Czy ktoś wie na 200%, jakie koła zębate powinny być założone w skrzyni biegu,i w przystawce od przedniego napędu, w ursusie 914 dla opon 12,4/24-przud i 18,4/34-tył.Chodzi mi o-- ile zębów ma koło napędowe-pośrednie-napędzające

Edytowane przez poderwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v