KIbul

Renault 103.14

Polecane posty

KIbul    0

Witam zakupiłem niedawno renault 103.14 i od jakiegoś czasu zauważyłem ze opona w lewym przednik kole jest od środka bardziej przycięta. Kolo wydaje się ze prosto stoi.Co możne być tego przyczyna, przedni napęd chodzi malina.Nie ma luzów na osi i prawe kolo jest okey ;p opony SA nowe także trochę szkoda,poproszę o pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Tak. dokładnie to ściera się polowa lewej opony,dokładnie ta polowa od silnika... Dziwne objawy trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1159

diagonalne czy radialne

zbieżność ustwiona ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Może rozleciało się łożysko na zwrotnicy od spodu. Nie widać tego bez odkręcenia pokrywy, a ma to znaczenie dla zbieżności i pochylenia koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

nie wiem czy zbieznosc ustawiona nie wiem nawet jak sie to robi ;p Opony michelin :P ale chyba Radialne ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Łożysko sprawdzileś?? No sory jak nie wiesz nawet jakie masz konkretnie opony. Daj foto przodu z dalsza zeby zobaczyć czy zbieżność dobra i foto zwrotnicy. Nikt tu z fusów nie wróży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ale co do tego maja opony ?? prawe kolo równo się ściera i jest okey a lewe jest starte od środka a od zewnątrz nic. gołym okiem nie widać zęby kolo było pochylone albo coś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1159

a to mają że opona diagonalna inaczej się trze

do tego ciśnienie w oponach

jeśli nie sprawdziłeś zbieżności i pochylenia to jak mamy pomóc, tu nie ma wróżek i jasnowidzów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

ale juz   kupiles ciagnik z  takim  kolem  czy to sie u ciebie zaczel dziac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

daj nam foto na prosto z kołami od przodu bo tak nic nie ocenimy. Nikt tu nie wróży z fusow jak juz pisałem i diagnozy nie postawi na oślep. 

idziesz do lekarza i co ? na początek bada później diagnoza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Taki już kopiłem :D dobra jutro zrobię zdjęcia. koleś mi mówił ze założył nowe opony i tak się lewa lekko ścina. A cisnienie jest identyczne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Zbieżność ustawisz kręcąc drążkiem z końcówkami który łączy koła (po odkręceniu przeciwnakrętek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Słuszną propozycję podał Ci @maniek0277:

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

 

Oczekujesz pomocy a sam nie kiwniesz nawet palcem!!!

Przez tydzień czasu nie sprawdzić jaką masz oponę: radialną, czy diagonalną - wybacz.

Spradź, jakie masz opony?

Unieś koło i sprawdź luzy.

Znajdziesz przyczynę lub ją wykluczysz. Zapewne dolne łożysko zwrotnicy lub końcówka drążka.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Jedziemy wszyscy zobaczyć jakie opony ma kolega i zobaczymy też zbieżność. Razem damy radę. Chcesz pomocy a sam nie sprawdzisz w czym problem. To nie jest skomplikowane, schyl się i zajrzyj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Sory ale miałem problem z komputerem. a przez telefon to można gówno zrobić  jutro wstawię zdjęcie całego przodu. Chyba ze to aż taki problem to przepraszam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Nie używaj wulgarnych słów tutaj bo ban poleci. Chcesz pomocy to wysil się bo my nie zgadniemy w czym problem. Weź lewarek, podnieś koło i sprawdź czy sa luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0
Napisano (edytowany)

Opony są radialne. luzów na kole nie ma :P nie czuć nic również podczas jazdy wszystko wydaje się być okey :P jeszcze tylko sprawdzę czy na drążkach kierowniczych jest dokładnie ustawione :D Sory ze tak późno odp ale mało czasu a  roboty :D

 

 

post-13478-0-09293200-1423325740_thumb.jpg

post-13478-0-36539700-1423325794_thumb.jpg

post-13478-0-08475700-1423325854_thumb.jpg

Edytowano przez KIbul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49
Napisano (edytowany)

Ja tu nie widzę żadnego problemu.  Masz za duże cisnienie w nich bo aż okągłe. Tak jak widze koła stoją dobrze.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ale na zdjęciu może tego nie widać zbyt dobrze ale trochę tak :D zobacz jak wygląda opona lewa od środka ;p w realu to sporo bardziej widać :P prawa jest spoko ;p równo się ściera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Tak widze, Co drugi ząb wytarty. Na moje za duże ciśnienie


Podczas jazdy po asfalcie sciaga? Luzy posprawdzaj na końcówkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1159

na moje oko to masz tam jakieś 2.5 bar nabite  :o  

upuść do 1.2-1.5

 

luz na drążku nie spowoduje zcierania opony w tak szybkim tępie

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

@izydor6280 kolega w reni ma na 100% duże cisnienie, Tylko duze cisnienie doprowadza oponę do takiego stanu to raz, a dwa słaby ciąg w polu z takim cisnieniem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez EteroxPL
      Witam, pacjent renault Ares 556rz, zaczął sporadycznie wyskakiwac błąd taki jak na filmie przy okazji podnośnik przerywał przy podnoszeniu, wymienione 2 elektrozawory od podnoszenia i opuszczania, podnoszenie i opuszczanie jest już płynne, ale działa jedynie z błotnika, ehr kompletnie nie działa co widać na filmie, wiązka z rozdzielacza do kabiny przejrzana, przejście na piny jest,kompletnie już brak pomysłu o co chodzi
      Dodaje link do filmu, na początku jest pokazane co się dzieje jak używam przycisków z błotnika a potem jak próbuję odblokowac
      Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co sprawdzić itp. pozdrawiam 
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj