SidorczukKrystian

Nie chce odpalić t25

Polecane posty

pawelT25    8

Pompowałem i nic to nie daje jeszcze ojca wziąłem i kręci kręci a złapać ma ciężko czasami nawet 4 próby się robi żeby zapalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

No właśnie miałem to pisać. ;)

Zapowietrzony i tyle.

A tak w ogóle @pawelT25 chodziłeś do szkoły?

Język polski tam mieliście? Tak długiego zdania dawno nie widziałem. :o  Ciężko się czyta.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

No właśnie mtracz po 1 odpaleniu jak postoi przez noc i podczas kręcenia rozrusznikiem to idą pęcherze przelewem wraz z paliwem i nie wiem czemu tak się to dzieje przecież odpowietrzałem go juz kilka razy więc nie wiem skąd te pęcherze sa w wężyku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Ale to by pokazało może że się siączy paliwo czy nawet by kapało gdzieś :( kiedyś był taki moment że nie równo chodził na obrotach wysokich i cały gaz jak się wcisnęło to max obr miał 1500 i słaby był i mechanik stwierdził że wtryskiwacze ojciec pojechał w pole to samo było później okazało się ze pompka zasilająca siadła ojciec kupił założył i to samo było


Tak stawia opór pompka dokładnie 4 razy i opór stawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Odkręć rurkę od filtrów do pompy z tyłu i króciec przy pompie i sprawdź czy czasem jakiś syf się nie dostał i przepompuj bez tej rurki czy idzie paliwo z filtrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Odkręce tylko jutro bo dziś nie mam warunków żeby iść i odkręcić to. Czyli w takim razie pompka działa prawidłowo czy nie do końca ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Zapchane krutce wtryskiwaczy  przez tego mechanika co wywalił filtry

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

O tym samym pomyślałem że moze być tam syf w środku jutro to sprawdzę jeszcze i dzięki za podpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

albo nieczyste paliwo i filtry zapchane, połączenie ze zbiornika nie będzie dawać wycieku tylko podczas pracy brak paliwa  , a jak postoi to się zapowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Można zrobić próbę. Odłączyć przewód paliwowy łączący filtr paliwa z pompą wtryskową. A do pompy wtryskowej podłączyć wężyk który będzie zasysał paliwo bezpośrednio z jakiejś bańki czy kanistra. Jeżeli przy tej próbie zapali lepiej niż poprzednio to będzie wiadomo że zapowietrza się układ paliwowy na odcinku zbiornik-pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Lukaszt25a odpalałem jakieś 9 lat temu jak były słabe aku i oryginalny rozrusznik wtedy tak się robiło a stał zazwyczaj to dzien góra dwa dni ale ojciec się wkurzył pojechał do agromy po aku dał rozrusznik do naprawy i nie było siły żeby nie zapalił mógł stać nawet miesiąc nie odpalany i po 3obr zapalił.. Ale zobacze jeszcze jak piszesz z bańki pociągne paliwo
Andrzej6131 filtry założyłem dopiero w tamtym roku na wiosne więc filtry nie mogą być już brudne a do tej pory jeździłem bez filtrów czyli jakieś 6 lat czy ok 6 lat i kiedyś jeszcze nie miałem odstojnika tylko bez pośrednio z baku ciągnął paliwo

 

Edytowano przez pawelT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

U mnie rok temu było coś podobnego, ale wystarczyło że jedna osoba odpala ciągnik a druga szybko pompuje pompką ręczną i ciągnik zaczął odpalać, możesz spróbować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Hari123 próbowałem z ojcem już tak tylko u mnie pompka działa chyba dobrze bo podczas kręcenia rozrusznikiem i gdy ojciec pompował pompka chodzia strasznie ciężko jednak nie odpalił odrazu tylko po 10 obr i przed odpaleniem też staram się pompować i nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Dobrze ? chyba nie bo wszystko się ciepłe robi rozrusznik to nad paliłem już od tego kręcenia a po wpuszczeniu odprężnika to kręci i kręci w lato to samo jest :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Może ten rozrusznik za wolno kręci. Nie męcz  tak rozrusznika i akumulatora. Jak nie chce zapalić po kilku sekundach to zrób z pół minuty przerwy. Przegrzejesz rozrusznik to będziesz musiał go dać do naprawy albo kupić nowy. U mnie we władku jak był spalony wirnik rozrusznika to  rozrusznik kręcił, ale dosyć wolno że nie było mowy o odpaleniu ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

No ok wiem tam pisało i facet mowił w sklepie ze 10s i przerwa minutę ale co jak ci jest potrzebny ciągnik na już to musi palić nia ma to tamto u Ciebie są może i mrozy u mnie jest na + w garażu było +7stopni to nie takie zimno jest kiedyś paliłem było -17 i zapalił... Nawet w lato kiedy jest +40st i palić ma ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Czy problemów z odpalaniem nie masz przypadkiem od czasu kiedy zakładałeś nowe filtry ? W swoim władku miałem tak że po wymianie filtra paliwa nie chciał mi odpalić. Ciągnik nawet na holu nie chciał odpalić. Doszedłem sam do tego że krzywo włożyłem uszczelkę przy skręcaniu obudowy filtra. Przez co powietrze dostawało się do paliwa. Jak rozkręciłem to jeszcze raz poprawiłem uszczelkę i zmontowałem jeszcze raz to odpalił za pierwszym razem z kluczyka  :D  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

masz rację jeśli uszczelka jest ze złej gumy lub nie weszła w kanałek to się będzie zapowietrzał , swego czasu też miałem taki przypadek, uszczelka się powiększyła bo był zła guma i przy składaniu gdzieś mi przycięło , ale z bańki palił bez problemu możesz spróbować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Lukaszt25a jak tam mam ze 6 lat juz z tym zapalaniem że tak słabo pali mi.. Ale moim zdaniem może pompa dawać troche słabsze ciśnienie i wtryskiwacz nie rozpyla tylko leje paliwo bo może tak być ja wczoraj nawet wziąłem mam wtryskiwacz i założyłem aby na sam przewód i nic nie pokazało żeby tam paliwo nim rozpylało. A po za tym jakby uszczelki były źle pozakładane to by ciekło paliwo bo u szefa żeśmy silnik składali i jak źle założył uszczelke to leciało paliwo jak cholera :/


andrzej6131 sprawdze jak piszesz że z bańki pociągne paliwo bo może jest rurka w baku gdzieś pęknięta i zasysa powietrze :( już sam nie wiem co jest grane i chce jakoś to zwalczyć bo szkoda mi rozrusznika jest i aku chociaż one nie są już nowe bo już mają 8 lat ale jeszcze kręci na nich jeszcze i od tamtego momentu tak jest jak ten machanik zaczął kręcić przy tej pompie że ciągnik nie chce odpalać żeby nie on to pompa by do dziś miałą blomby czyli 25lat

Edytowano przez pawelT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

To mówisz że podczas kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacz nie rozpylał. Musisz dobrze przykręcić przewód do wtryskiwacza. W swoim władku miałem tak że po przykręceniu wtryskiwaczy do głowicy, ciągnik chodził na jeden cylinder. Spanikowany pojechałem do mechanika, a on mówi żeby tylko dokręcił przewód przy wtryskiwaczu. Pomogło, władek zaczął pracować na 2 cylindry :)

Gdyby pompa podawała za niskie ciśnienie to wtryskiwacz nie otworzyłby się. A to że wtryskiwacz leje a nie rozpyla to tylko wina zużytej końcówki wtryskiwacza. Nie wiem na jakie ciśnienie otwarcia ustawione są twoje wtryskiwacze. Wcześniej ktoś pisał żeby sprawdzić króćce wtryskiwaczy, więc sprawdż to. Odpalasz z wciśniętym pedałem gazu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Tak tak wciśnięty gaz do oporu a wtryskiwacze są ustawione na 175atmosfer chyba że się zapiekły gdzieś. A co do odpalenia na jeden cylinder to nie ma mowy. A jeszcze jedno kiedy wyjąłem odprężnik paliwo sika na ok 15cm a kiedy go wpuszczę to ledwo co daje paliwo nawet nie tryska porządnie tylko wiesz jak krew z nosa czyli musi coś być z tym bo wuj powiedział że ona powinna tak samo dawać czy odprężnik wyciągnięty czy wpuszczony on miał tak by najmniej :/ a i jeszcze jedno jak kęce rozrusznikiem i podczas wciśnięcia odprężnika to gazem ruszam i trochę szybciej łapie czyli jakby czegoś mu brakowało tego kopa na rozruch tej dawki porządnej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj