krzysztofdol

t25 brak mocy

Polecane posty

witao mam problem z moim t25 mianowicie taki.robiłe remąt silnika czyli tłoki pierścienie głowice wtryski i pompę paliwową bez ruszania wału.po remącie oczywiście się docierał i teraz mam taki problem bo ciągnik nie kopci ale niema mocy jest nawet słabszy niż przed remątem.prubowałem ruszać kątem wtrysku lecz to nić nie dało. zawory są dobrze ustawione mam podejszenie że mogłem zle założy tłoki to znaczy że komąrą spalania nie w stronę wtrysków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czekam na wasze podpowiedzi bo brakło mi pomysłów.

a jak bym założył odwrotnie tłoki to jakie by były obiaw i jeszcze jedno jak kupowałem zestaw naprawczy to miałem już założone pierścienie na tłok a tłok włorzony w cylinder i z pośpiech nie sprawdziłem luzu na pierścieniach ale byłem w sklepie i pytałem sprzedawce o te zestawy naprawcze co u niego brałem to powiedział ze luzy były i teraz niewiem czy powiedział mi tak na odczepne cz muwił prawdę i może dletego jest teraz taki słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Robiłeś pompę wtryskową może za mała dawka ustawiona piszesz że nie dymi ,zaznacz pozycje śróbyw  jakiej masz teraz i zrób jeden obrót na próbę jak nic nie da to jedną przyczynę wyelminujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

koncówki wtrysków do wymiany, wykrrec je i jezdz z nimi do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak jak kolega wyżej pisał popuść dokładnie pół obrotu i będzie wiadomo a co do tłoka jak byś źle założył to by kopcił 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak napisałem wyżej końćówki wtrysków były wymieniane i sprawdzane u dwóch pompiaży i są ustawione 165

a co do pompy do w kturą stronę mam ruszyć do silnika czy od silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Dawkę paliwa zwiekszasz tą śróbą od strony kabiny ,co do ustawienia pompy nigdy nie odkręcałem to nawet nie wiem czy jest regulacja jakaś, w farmtraku to aby przyspieszyć odciągałem od silnika jednak jak miał za póżny zapłon to brak mocy i dymił ,nigdy nie myślałem że odciągnięcie o 2 mm na śróbie pompy może być już za mocno ,pierwsze zwiększ dawkę tą śróbą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A koledzy co wiem pompa jest dokręcana na 4 śróby, jak pisałem od nowości 1979 rok jak ojciec kupił nigdy nie była odkręcana pompa to nie wiem ale jak cztery śróby to tam nie ma możliwośći minimalnego przyspieszania opóżniania wtrusku jak w przypadku  60 3p czy jak ostatnio testowałem farmtraka  bo też 3 śróbami dokręcana z otworami fasolki czy jednak też we władku jest możliwość mała regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najpierw sprawdź poprawność kąta wtrysku potem reguluj.

Regulacji dokonuje się na kole rozrządu za dekielkiem napędu licznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kąta wtrysku się nie próbuje jego się ustawia jak fabryka zaznaczyła.

Jeśli robiłeś pompę to jedź z nią na sprawdzenie.

Wszystkie filtry wymienione-czyste?

 

Zwracaj chodź trochę uwagi na pisownię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku jest ustawiony tak jak w książce,filtry wszystkie nowe i czyszczone a pompę robił pompiasz to co teraz mam jechać do innego i sprawdzić czy dobrze zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Do tego samego pompiarza na sprawdzenie, poprawienie, wyregulowanie w ramach gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

Ja to bym proponował oddać komuś kto się na tym zna, a nie samemu kombinować, ja tak zrobiłem, 2 lata po remoncie i ahhh, rakieta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj