Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troszke nie spuzniona moja wypawiedz ale powiem tak ja wsadzilem w swojego ciapka 12tys rok temu ale tylko most nie byl robiony pozatym belka silnik z osprzetem skrzynia podnosnik zwolnice hamulce nowy rozrusznik alternator bateria buciki tez mu sie dostaly i nowy lakierek ale jak by mi ktos zadal pytanie czy robic czy zmienic na nowszy nawet bym sie nie zastanowil zrobil bym bo teraz mam nowy ciagnik praktycznie a i sentymet do niego tez mam wielki bo od wozka nim jezdze teraz jeszcze musze tylko fajna kabine kupic i mam taki wypas zeby jechac pryskac czy ziarka na pole zaciagnoc panowie dbajcie o te ciapki bo warto one sie odwdzieczaja

Opublikowano (edytowane)

Nikogo nie zmuszam do czytania a jak juz to zawsze mozna wziac srubokrent i na monitorze dorobic takie znaki hehe poprostu swoje mysli i wiedze napisalem na forum a ze z przed paru lat to jak za stary temat to do admina z pretensjami ze skubany lobuz jest leniwy i staruszka nie usunol pozdrawiam maly

 

 

Widzę, że jesteś niereformowalny, bo mimo postu kolegi powyżej nadal uskuteczniasz swoje teorie. Dlatego od razu dostajesz dwa punkty: 1.13 i 1.15. Jeszcze jeden punkt i idziesz na 7 dni urlopu.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano (edytowane)

C-330

silnik 500zł

skrzyń+most 1000zł.

+ cena części.

Ostatnio robiłem skrzyń i most to roboty tydzień czasu, by zrobić dokładnie i aby miało ręce i nogi.

Wymieniałem mechanizm różnicowy i 4 koła zębate w skrzyni biegów , regulacja luzów , uszczelnienie itp, itd.

Powód rozbiórki----szumy, zakleszczania biegów, wycie mechanizmu.

 

Podjąłem sie za 500zł ale to było pierwszy i ostatni raz.Teraz jak bym robił to to 1000zł.

 

https://www.youtube.com/watch?v=O-nAqfLOOP8&feature=youtu.be

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Witam. Dostałem od dziadka ciągnik Ursus C-328. Jego stan jest no ogólnie rzecz biorąc nie najlepszy. Planuję jego generalny remont. Nie ukrywam, że nie planuję robić go na wzór oryginału. Kabina była i chciałbym jednak, żeby została. Póki co, biorę się za mechanikę. W silniku jest pełno wycieków, wymieniam wszystkie uszczelki i simmeringi. O ile cały tył jest od C-328 i generalnie została do wymiany tylko uszczelka pod podnośnik, to silnik nie wiem z czego jest składany krótko mówiąc. I tu potrzebuję pomocy. Na boku silnika widnieje nr 5001414, podejrzewam, że jest to blok od C-328, bo numer zaczyna się na 50, a nie jak w C-330 od 42. jednak w kolektorze dolotowym zamontowana jest świeca żarowa, czego chyba w tym ciągniku nie było.

 

I rozumiem, że mam kupować zestaw uszczelek do silnika C-328?

 

Chcę włożyć alternator i samemu "zbudować" instalację elektryczną. Czy te alternatory dostępne w sklepach rolniczych przeznaczone do C-330 będą pasować tutaj i czy mają one minus na obudowie?

 

I jakie części mogę dokupić od C-330, albo raczej jakich nie mogę? Chcę wymienić filtr oleju, wkłady filtrów paliwa itp.

 

I tu pytanie do co do filtra oleju, chciałbym się pozbyć odśrodkowego i założyć normalny. Rozumiem, że potrzebuję tylko łącznika i mogę wkręcać normalny.

 

A co do oleju, to podejrzewam, że kilka-kilkanaście ładnych lat nie był zmieniany i w bloku silnika jest pełno szlamu, który się wszędzie osadził. Czym go dokładnie umyć? może jakis dodatek do nowego oleju, olej napędowy?

 

 

Pozdrawiam, Łukasz. 

Opublikowano

Sprawdź jak przykręcany jest rozrusznik jeżeli na 2 śruby to masz silnik a przynajmniej obudowę sprzęgła od C-328, a jeśli na 3 śruby przykręcany to obudowa już od C-330.

Jak już masz pewność, że to silnik od C-328 to zestaw uszczelek już do tego silnika musisz kupować.

Alternator powinien pasować bez problemu tylko pamiętaj, że wtedy musisz już mieć minus na masę.

Żeby zmienić filtr oleju na puszkowy musisz kupić cały nowy korpus i łącznik do filtra a bączka całkiem od silnika odkręcić razem z podstawą.

Jak chcesz trochę przeczyścić silnik to możesz do oleju wlać ze dwie butelki płukanki do silnika i odpalić silnik żeby popracował z tym kilka minut. Powinno trochę go przeczyścić.

Opublikowano

Ok. No niestety rozrusznik na dwie śruby. Jednak byłem w sklepie, poprosiłem zestaw uszczelek do C-328, dostałem zestaw morpak do C-330. Filtr zakupiłem. 

 

Zamierzam wymienić tuleje i tłoki, bo silnik stał przez zimę bez głowicy i trochę rdza to złapała.

 

Co do oznaczeń, to są na boku silnika pod pompą wtryskową, i są to te, które napisałem wyżej.

Opublikowano

Witam. 

Zabrałem się za remont mojego "ciapka" 

kupiłem całyt zestaw naprawczy markowane URSUS i wał korbowy z Ostródy waz z panewkami URSUS. Po zmontowaniu jest problem ponieważ obraca się do pewnego momentu i opór. w drugą stronę tak samo.

Czym może to być spowodowane? 

Spróbuję jeszcze wyjąć tłoki i zobaczę czy się obraca. 

 

Opublikowano

Witam. 

Zabrałem się za remont mojego "ciapka" 

kupiłem całyt zestaw naprawczy markowane URSUS i wał korbowy z Ostródy waz z panewkami URSUS. Po zmontowaniu jest problem ponieważ obraca się do pewnego momentu i opór. w drugą stronę tak samo.

Czym może to być spowodowane? 

Spróbuję jeszcze wyjąć tłoki i zobaczę czy się obraca. 

Złym złożeniem 

Opublikowano

i być może złymi częściami.

Wał POM TYCZYN, panewki BIMET.

Na tamtych częściach będzie chodzić ale to nie bedzie to co powinno być.


a ile kosztuje Remont zwolnic

 

zależy co chcesz robić , przeważnie wymienia się simeringi i łozyska.Sporadycznie koła zębate.

Opublikowano

Witam wiem że taki temot był ale do rzeczy chcę wydać 2,5tys na remont ursusa 330 silnik (głowice,doszczelnienie, now przewody) hamulce, pompa podnośnika, sprzęgło nowa instalacja elektryczna. Czy ktoś mi powie czy w tej kwocie się zmieszczę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v