CzarekCzarnecki

Ehr Renault 110.54

Polecane posty

Witam, od 3 miesięcy jestem w posiadaniu Renault 110.54 z podnośnikiem Ehr... Ogólnie nie mieliśmy problemów z podnośnikiem do czasu kiedy przyszła orka... otóż pierwsze pytanie które pokrętło służy od czego? Kolejne pytanie... jeśli orze wydaje mi się że pług tak jak by na chwile pulsacyjnie się podnosił podczas orki przez co wychodzi strasznie krzywo i to denerwuje... czy coś jest z podnośnikiem popsute? Znalazłem gdzieś odpowiedź że drugie pokrętło trzeba ustawić na 5 a wtedy nie będzie pulsacyjnie na chwilę podnosić pługa ale z tego co orałem to właśnie tym pokrętłem ustawiałem sobie głębokość więc jak to w końcu jest.. Kolejne pytanie jak wy ustawiacie te pokrętła podczas orki i jak zmieniacie głębokość i czy jak już ustawię sobie wszystko to mogę podnosić i opuszczać za pomocą guzika czy wtedy tylko pokrętłami, z góry dziękuje za odpowiedzi. :)

Edytowano przez CzarekCzarnecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroBekerek    1

To "pulsacyjne unoszenie podczas orki" nazywa się odciążaniem ciągnika,czyli:jeśli renówka ma za ciężko to komputer sam unosi pług żeby orało mu się lżej,ustaw to na 0 albo wyłącz całkowicie, to drugie pokrętło służy do regulacji wysokośći podnoszenia podnośnika kiedy orasz i używasz guzika do podnoszenia żeby stale nie podnosić dzwigni.

 

Ja posiadam Renault Ceres 85 i NH M115 w NH mam EHR i działa to na tej samej zasadzie,ustawiam obciążenie na OFF a wysokość na 99 poziom,potem podczas orki ustawiam sobie pług na dżwigni,a potem używam tylko przełącznika (w twoim przypadku guzika) do podnoszenia i opuszczania wtedy oram cały czas na jednym poziomie (około 30-40) Miałem 2 lata temu Renault 155.54 i tam był dokładnie ten sam mechanizm podnośnika co w 110.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiedziałem i stwierdziłem że drugie pokrętło odpowiada u mnie za to pulsacyjne podnoszenie ustawiłem sobie na 5 i nawet po zgaszeniu ciągnik nie świeci mi lampka, pierwsze pokrętło odpowiada za głębokość. :) Nie wiem czy dobrze myślę, 3 za to jak wysoko ma podnieść osprzęt i czwarte za prędkość opuszczania i podnoszenia... dziwne jest to że jak ustawię sobie 2 pokrętło na zero to nie reaguje wgl. na podnoszenie i opuszczanie, natomiast jak wciskam przycisk z błotnika to lampka zaczyna mrugać, wie ktoś może dlaczego? Wgl. nie reaguje tylko mruga ta żółta lampka. :)

Edytowano przez CzarekCzarnecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroBekerek    1

U 155.54 jak dobrze pamiętam były tylko dwa pokrętła a w NH mam 4,jeśli lampka mruga to znaczy że podnośnik jest zablokowany (mam tan w NH jeśli używam przycisku,guzika to podnośnik się blokuje i nie reaguje na sterowanie z błotnika ani EHR,u mnie wystarczy podnieść dźwignię od podnośnika do góry i opuścić wtedy na wyświetlaczu jest wyświeltone "Area lift open" a przy zamkniętym "area lift closed" u ciebię pewnie też tak jest tak samo tylko że w renault nie ma komputera pokładowego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

gdybys poszukal i poczytal to nie musialbys zakladac tego tematu dry.png


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Założyłem ten temat tylko dlatego że przeszukując forum były odmienne zdania... jedni mówią że drugie pokrętło służy do ustawienia głębokości a jeszcze inni że od pulsacyjnego podnoszenia.. teraz nie sprawdzę bo robota zrobiona ale w tym roku orkę wykonywałem w nocy żeby nikt nie widział, strasznie jest to upierdliwe bo wychodzą zygzaki.. Myślałem może że to wina pługa ale nie, sam podnosi sobie odrobinkę pług i opuszcza, przy ursusie 912 nie miałem problemu z nierówną orką.. :)

Edytowano przez CzarekCzarnecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroBekerek    1

To jest własnie to że ora nie równo bo renórka ustawia sama poziom,najlepiej wyłącz wszystko od EHR i potem pokolei ustawiaj.W NH odkryłem to przy prasowaniu,kiedy jechałem po równym polu i słoma czy siano było równo zwinięte w wałek to nie było problemu,a jak prasa zaczęła dobijać snopek to ciagnik dostawał trochę większe obciążenie i wtedy unosił się podnośnik,z początku nie wiedziałem oco chodzi,ale puźniej przy oraniu też mi się to zdażało jak pług wbił się za głęboko i ciągnik miał ciężej wtedy unosił podnośnik,więc wyłączyłem odciążanie i porblem znikł.Jest to dobra funkcja do agregatu czy brony talerzowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale ona nie ma ciężko, orałem pługiem 5 skibowym na najzwyklejszych skibach... Biegiem albo 4 polowym albo 2jką na żółwiu, z tym pługiem nawet na naszych ziemiach dawał radę sobie 72 konny ciągnik i to jeszcze z ciężkawą kolczatką a na zimę bez kolczatki renówką przeszło 100 konną..  nie wydaje mi się żeby ciągnik z roku 95 miał jakieś czujniki i przez to zmieniał głębokość, a za każdym razem zerować wszystkie pokrętła to coś by tu było nie tak... Może u Ciebie w nh tak jest ale na pewno nie w renault.

Edytowano przez CzarekCzarnecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Jeśli masż 4 pokrętła to nr 1 jest od głębokości a nr 2 od regulacji, ustaw na osiem- dżiewięć drugie pokrętło to regulacja będżie wyłącżona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

wczoraj zakupiłem renault 110.54  94r, kabina TZ + klima, gość powiedział że drugie pokrętło najlepiej na 9 . bo będzie pług wychodził, , o tyle co mogę wdrożyć do tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj