Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co Ty za bzdury wypisujesz? Jaki bezpiecznik? Jaki szczotkotrzymak? Z 15 lub 54 stacyjki na kontrolkę, z kontrolki do 15 regulatora, lub D+ alternatora (nie wiem jaki ma więc nie podam konkretnych oznaczeń). Poza tym w dziale "Elektryka" jest podany sposób diagnozowania alternatora.

Opublikowano

Sorry, ten bezpiecznik może pominąć, zależy jaki ma alternator ja mam akurat taki ze przy szczotkotrzymaku jest trzeci pin i w niego podpinam kontrolke. I nie syp literowkami bo nie na każdym alternatorze są oznaczenia i stacyjce jeśli nie ma dekielka na przyklad. Podejrzewam że zainteresowany jeśli by opisał jak podział symbolami styków to nie zakładał by tematu tylko szukał schematu w sieci..

Opublikowano

Pewnie jesteś geniuszem ale z tą pewnością to różnie bywa.Alternator jest nowy produkcji Litewskiej,firmy Jubana.Nie ma na nim żadnych oznaczeń do połączeń,był  jeden wolny styk więc podpiąłem pod niego kabelek od kontrolki.Drugi od kontrolki pod stacyjke styk nr.15.Kontrolka świeci na dużych obrotach silnika. 

Opublikowano

.Alternator jest nowy produkcji Litewskiej,firmy Jubana.Nie ma na nim żadnych oznaczeń do połączeń,był  jeden wolny styk więc podpiąłem pod niego kabelek od kontrolki.

 

długo to ty się nim nie pocieszysz :)

wolałbym dać 50-70zł i kupić na auto złomie z Poloneza caro.

Ja miałem takie w C-330 i ładował LUX.

500 obrotów i kontrolka gasła.

Opublikowano

Wyjaśniając tak "po chłopsku": alternator nie daje do instalacji tych 112 A. On wytworzy tyle ile pobierają odbiorniki w ciągniku i max wytworzy te 112. Właściwie więcej jak +/- 40 i nie będzie Ci potrzebne ale jak masz akurat taki i pasuje to zakładaj.

Opublikowano

Regulator napięcia a nie natężenia prądu czyli do C330 musi być 14V a nie 112A.Jak pasuje to zakładaj i o nic się nie bój tylko z akumulatorów daj minus na masę i sprawdź ładowanie po zamontowaniu.

Opublikowano

Witam :)

 

Mam kilka pytań, myślę ,że koledzy z forum udzielicie mi odpowiedzi :)

 

1. Czy aby zamienić masę z plusa na minus wystarczy kupić nowe klemy na akumulatora i dołączyć jak w aucie czyli plus do plusa a minus do masy (czyli tylko jak by końcówki zamienić) i będzie wszystko działać ?

 

2. Jaki alternator pasuje do c330 aby nic nie przerabiać taki p&p (jeśli taki jest) Wiem ,że od poloneza każdego niby pasuje ale trzeba wymienić szczęko trzymacz z caro. A z malucha pasuje p&p ? lub inny 

 

Dziękuje za odpowiedzi :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

1. Tak.

2. Pasuje ryżowy wynalazek jakich pełno na alegro, lub oryginalny z Expom-u, jednak jak zobaczysz cenę to polecisz kupić na alegro.

Opublikowano

W c330 jak masz akumulatory to podłaczasz szeregowo 6+6 więc tzn
+-+- rozumiem że chcesz podłączyć jedna 12, pamiętaj tylko że zawsze + idzie do rozrusznika, i tu nie możesz nic zamienić. A jest takie zabezpieczenie że klema minusowa jest mniejsza że od plusowej. po za tym nie ma żadnych pszeszkód.

Opublikowano

Witam Serdecznie

Prosze o schemat jak podłączyć alternator w C- 330 zamiast prądnicy. Alternator mam od CINQUECENTO 700. Abym nic nie uszkodził.

Zalezy mi na czasie. Dodaje zdjęcie.

Pozdrawiam serdecznie

abbef87cb9b44716.jpg

post-193728-0-95002000-1481994843_thumb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v