stanrol

John Deere 1550 CWS ślizgający się pas

Polecane posty

stanrol    1

Witam. Posiadam John Deere 1550 CWS z 2005 roku i posiadam następujący problem: podczas pracy z przystawką geringhoff rota disc po podjechaniu paru metrów zaczyna się ślizgać pas od napędu przystawki i się wyłącza, po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu przez chwile jest dobrze, ale problem powraca- co może być tego przyczyną?. Z lewej strony kombajnu koło ruru wyładowczej są elektrozawory i jakieś bezpieczniki, zamieniłem je miedzy sobą od wysypu i włączania hederu lecz to nie pomogło. Prosiłbym o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Skoro pas się ślizga to jest nie napięty lub już zjechany. Jaki to pas ? , Klinowy, płaski, zębaty a może jak przy gaciach :P . Takie usterki eliminuje się od najprostszych poczynań a dopiero potem ingeruje w elektrozawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanrol    1

Jest to zwykły szeroki klinowy pas napinany hydraulicznie, bez żadnej regulacji na siłowniku który go napina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Przypuszczam że pas jest już wypracowany (sprawdź czy przypadkiem boczne krawędzie nie są wytarte i pas nie opiera się wewętrzną stroną o koło pasowe, pas powinien pracować bokami) i dlatego się ślizga, nie znam tego kombajnu. Możesz wrzucić zdjęcia, będzie łatwiej

Czy coś w ten sposób?        

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanrol    1

Dziś wyjołem ten pas i chyba on jest zużyty bo po przyłożęniu do koła wpada do środka, moim zdaniem powinien być wyżej od krawedzi koła a on jest niżej. Zaryzykuje i wymienie na nowy może pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dolna krawędź pasa dotyka dna koła pasowego? Jeżeli pas opiera się tylko na bokach jest ok, jeżeli dotyka dna jest zużyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanrol    1

Kupiłem ten pas, koszt 500 zł, ale różnica w długości widoczna, stary jest rozciągnięty o wiele dłuższy od nowego. Zobaczymy w sezonie czy to była tego przyczyna. Dzięki Panowie za rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Highlander54
      Witam. 
      Dzisiaj chciałem wyozonować sobie kabinę w kombajnie, ale okazało się że na sprężarce klimatyzacji nie ma prądu. Na bezpieczniku jest, na przekaźniku również, na włączniku jest prąd. Ale już na czujnikach ciśnienia wysokiego i niskiego nie ma i na sprężarce też nie. Na zaworze przy parowniku od siły chłodzenia też nic nie ma. Chciałem po kablach dojść gdzie co idzie, tam jest wszystko w grubych wiązkach i ciężko znaleźć odpowiednie kable. Gdzie można szukać przyczyny? Skąd idzie prąd na czujniki i sprężarkę?
       
      A i jest to John Deere 1470
    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez krowazie
      Witam czy w kombajnie John Deere silnik jest za kabiną?
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez poderwa
      Tak jak w temacie jest problem po zimie z  załończaniem hedera.Dwa razy się udało włączyć,-teraz nic.Dodam że sprawdziłem te bezpieczniki i przekazniki które są w skrzynce przy silniku.Gdzie teraz szukać przyczyny ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj