lobudek

John deere 6900 PowrQuad- szarpie na rewersie do tyłu

Polecane posty

lobudek    108

Witam. Niedawno kupiłem John deere 6900. Jest to ostatnie wydanie z rewersem przy kierownicy. Na zimnym oleju jest problem z wrzuceniem zakresu A/B i traktor lekko ciągnie na tych zakresach przy rewersie w pozycji N jak i na wciśniętym sprzęgle. Gdy olej się rozgrzeje to problem ustępuje. Kolejny problem to rewers, który zmienia kierunek jazdy do przodu bardzo płynnie, jednak do tyłu zbyt agresywnie.

Gdzieś przeczytałem, że mogą być to jakieś pęknięte sprężynki przy zaworze modulującym? Skrzynia widać, jeszcze nie ruszana nigdy. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.

IMG_20240510_214313.jpg

IMG_20240511_075815.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    3083

na zimnym oleju to normalne że ciągnie ....wyciskaj sprzęgło jak zbyt agresywnie ...ja w turze zawsze ze sprzęgłem zmieniam rewers i z przyzwyczajenia robię tak na polu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lobudek    108

Na pewno nie jest to normalne, nie w Maju.

Rewers też powinien płynnie ruszać do tyłu. Coś jest ewidentnie nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    3083

 a może poprostu zbyt wiele wymagasz od starego grata 🤔

od nowości mam jd  i zawsze ciężko wchodzi po odpaleniu zakres a i b...nie ważne czy lato czy zima 

tak to działa że potrzebuje chwili żeby olej przegonić i się rozgrzać ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lobudek    108

To że stary grat nie oznacza, że nie może działać poprawnie. Te zakresy to pal licho, bardziej chodzi o ten rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    3083

nie wiem ale jeśli masz w tym modelu 6900 przy kierownicy to może elektrozawór poprostu szwankuje ...bo te co mają na dźwignie po prawej to są na linkę ...pierwsze to zmień olej i wszystkie filtry i oczyść ten ssawny ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lobudek    108

No właśnie, zanim pójdzie w pole to zmienię olej i filtry w skrzyni. Ogólnie to jest taki jakby 6910, model przejściowy między 00 a 10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1142
11 godzin temu, Bogdan_ja napisał:

 a może poprostu zbyt wiele wymagasz od starego grata 🤔

od nowości mam jd  i zawsze ciężko wchodzi po odpaleniu zakres a i b...nie ważne czy lato czy zima 

tak to działa że potrzebuje chwili żeby olej przegonić i się rozgrzać ...

He he, ten stary grat przeżyje nie jednego nowego, ceny części też są trochę inne niż do nowych, np wtryskiwacz kosztuje 600 a nie 6 tys.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    3083

pewnie tak ...dlatego nie ma co szukać dziury w całym ,chodzi to trza leć oleje , paliwo i w pedał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lobudek    108

Nagrałem 2 filmy na świeżo odpalonym traktorze.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    3083

i co ci tu nie pasuje ....bez obciążenia dajesz za duże obroty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lobudek    108

W sumie to chyba działa książkowo.... trochę agresywniej działa na zakresie A i B, ale to też prędkości bardzo niskie. Moje obawy wynikają z tego, że to świeży zakup. Może nie potrzebnie szukam dziury w całym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lobudek    108
Napisano (edytowany)
4 godziny temu, Bogdan_ja napisał:

ciągnik wygląda elegancko jak na ten rok 

Dzięki. Trafił się dosyć zadbany egzemplarz.

 

IMG_20240512_130428.jpg

IMG_20240512_110317.jpg

Edytowano przez lobudek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez lobudek
      Cześć. Mam problem, boczny panel kontrolny nie działa. Wszystkie funkcje działają np. załączanie przedniego napędu czy też wałka WOM, jednak kontrolki tego nie sygnalizują.
      Czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny? 
    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj