Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PaweLisowicz    88

Czyli jeździć i opserwowac :) Sprzęgło i silnik robil poprzedni właściciel (czyt.kolega). Rozumiem że bez rozpolowienia nie da się naprawić?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po jakimś czasie może walnać,choć nie musi nie wiem w jakim stanie.Trzeba rozpoławiać,pokrywa w skrzyni w górę,olej spuścić, 2 dni roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Nadmienie że to się dzieje tylko pod obciszeniem, np jak ciągnę coś za sobą

 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
9 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Czyli jeździć i opserwowac :) Sprzęgło i silnik robil poprzedni właściciel (czyt.kolega). Rozumiem że bez rozpolowienia nie da się naprawić?

 

Jeździj,a będziesz dorabiał tulejkę z mosiądzu,która owszem, na krótki okres zaleczy luz wałka I stopnia ale w dość krótkim czasie wyrobi się od nierówności czopu który teraz wyrabia. Koniec wałka I stopnia jest osadzony na czopie wału głównego skrzyni biegów,teraz Tobie tam miele łożysko igiełkowe i przy okazji wyrabia ten czop,czop będziesz miał załatwiony takim odwlekaniem.Wstawisz nowe nowe łożysko a ono będzie za luźne.Czekaj dalej,albo będziesz dorabiał tulejkę z mosiądzu,albo będziesz rozjeżdżał tył,i wymieniał wał skrzyni

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Spokojnie to było dla żartu :) ostatnio dziadek zmienial wałek glowny i tryb to wyszło go 600zl.

Edit: Czy odrazy za jednym posiadam zalozyc atak zetorowski czy wstrzymać się z tym?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekbz2    9

Panowie mam taki problem ze włącze wom i chwile chodzi i potem słychać zgrzyt jakbym włączał wałek nacisne sprzęgło puszcze i znowu działa przez chwile. ktoś może wie o co może chodzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dużo to nie mówi... Może być to wałek sprzęgłowy II stopien wyrąbane zęby,coś z listwa że końcówkami sięga,może napęd od pompy hydraulicznej.Załącz wałek normalnie to obstawisz II stoopień,załącz samą pompę na 4 pozycję to napęd pompy i tyle.Będziesz wiedział co jest winne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcineek    0

Panowie mam problem z skrzynia w c360 3p. Szukałem na forum i nic nie znalazłem.,byle tez takie przypadki ale konkretnej odlowiedzie nie bylo. Odbył sie cały remont skrzyni wszystko nowe. Z firmy warinski i po odpaleniu na biegu jałowym cos stuka no wolnych obrotach na wyższych cisza dodam jeszcze ze w trakcie jazdy tez cisza na kazdym biegu tylko na luzie jest stukanie tak jak by po obydowie cos biło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Na biegu jałowym pracują wałki sprzęgłowe i wał dolny skrzyni biegów, jednak dźwignia wom w pozycji neutralnej wyłącza pracę wałka drugiego stopnia.Pozostaje pierwszy,i tu albo wysypane są igiełki przy składaniu,ewentualnie dolne koło zębate nie zostało wymienione,albo wymienione od innego dostawcy i nie zgrywa się z zębami wałka l stopnia, bo inny profil zębów.Następnie na wale dolnym skrzyni biegów nie dałeś dystansów przy kołach od strony ścianek skrzyni i trą po obudowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

To są utwardzane podkładki.Schemat skrzyni Ci objaśni czy nie zostały pominięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Koło stałego zazębienia było wymieniane? Bo jak mówi wyżej kolega wałek sprzęgłowy i dolny się kręci na luzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GR_BENIU    1

Mam do was pytanie dlaczego w ursusie c-360  podczas przełączania drzwigni tej lewej od pompy i womu z najniższej pozycji na tom 2 i odwrotnie coś zgrzyta w skrzyni wcześniej tak niebyło tylko po wymianie tego co przestawia to wszystko , bo pękło i wymieniliśmy to na nowe i złożyliśmy czy coś źle zrobiliśmy czy gdzieś jest regulacja tego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ostre zęby i brak synchronizacji, nie ma opcji aby to wchodziło bez zgrzytu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , otóż od niedawna stałem się posiadaczem ursusa c360 3p , podczas remontu kapitalnego silnika , zauważyłem luz na wałkach sprzęgłowych , a idąc dalej  , zrobiłem remont skrzyni , po złożeniu wszystkiego w całość , na biegu jałowym  zaczął wydobywać się dzwięk nie zgrywających się zębów  wciskając sprzęgło , dzwięk ustawał , doszedłem do wniosku , iż  rozkręcę skrzynie  w drobny mak po raz kolejny ,  wymieniłem 5 bieg  ( wałek sprzęgłowy  wraz z kołem dolnym , miało lekkie   wżery na zębach ) , tryby  4 biegu wraz z trybem ślizgowym górnym ( dodam , że wszystkie części są ursusowskie ) i na końcu pokusiłem się  o wymianę  biegu 2 , wraz z trybem wstecznego . Gdy złożyłem dolną część skrzyni ( Choinkę ) i stopniowo wkładając koło wsteczne i kręcąc trybami , zauważyłem  stuki ( nie wiem czym są spowodowane) nowy tryb wstecznego , wraz z igiełkami , tuleją ustalającą , oraz sworzniem,  i co można zrobić w tej sytuacji , przeczytałem trochę  postów , ale żaden nie był pomocny co do mojego problemu .Niżej zamieszam link do filmiku 

Z góry dziękuję  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

A 1-R, jedynka wsteczny zostały stare? Niespasowane koła zębate, można spróbować podmienić na inne. U mnie jest tak samo, w zależności od ustawienia ciągnika :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

górnego trybu na wałku głównym nie wymieniałem , tutaj problemu nie ma , lecz jest na choince na dole :/ i nie wiem jak to ugryźć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

U mnie taki stukot jest na wstecznym w bizonie. Pewnie się dobrze tryby nie zgrywają bo jeden nowy drugi stary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, logan3512 napisał:

U mnie taki stukot jest na wstecznym w bizonie. Pewnie się dobrze tryby nie zgrywają bo jeden nowy drugi stary

tyle że w "choince" jest nowy tryb 2 biegu stałego zazębienia , oraz nowy tryb wsteczny podwójny , i jest taki stukot :/ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

te obecne części to o kant... rozbić  

A tak serio są jaja z jakoscią czesci do demoludów i bizonów , bo w sumie nie wiadomo kto to robi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tutaj to sie pojawia ciekawe pytanie , czy ja to pojdzie w obciążenie , zalane olejem to jakie bedzie wydawac dzwieki 

Tak rozmyslam , koła zebate proste i o tak lichej jakości jak teraz robione to nie ma co liczyc na cicho bieżnośc tym bardziej w okresie docierania który moze byc bardzo długi , a tym bardziej w przypadku wstecznego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, V12 napisał:

tutaj to sie pojawia ciekawe pytanie , czy ja to pojdzie w obciążenie , zalane olejem to jakie bedzie wydawac dzwieki 

Tak rozmyslam , koła zebate proste i o tak lichej jakości jak teraz robione to nie ma co liczyc na cicho bieżnośc tym bardziej w okresie docierania który moze byc bardzo długi , a tym bardziej w przypadku wstecznego  , dodam iż  smarowałem te koła  smarem , i chciałem zobaczyć czy dalej będzie tak samo , niestety jest tak dalej 

no moim zdaniem będzie dalej napierdzielać , jeszcze gorzej niż na starych , ale no nie powinno tak być , koledzy zakładali ze skropola górne koło , i dolne , i cicho jest , także nie wiem 

Edytowano przez HubertFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez macius11157
      Witam czytałem trochę o tym ale nigdzie nie ma dokladnie wyjasnionego czy każdy dx posiada blolade 6 biegu po przez zabezpieczenie srubka. Przerabial ktoś taki temat ?chciałbym mieć pewność że nie narobie się na darmo.
      Ciągnik to dx 4.50 1987r
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Piotrekk9540
      Witam, mam problem ze skrzynia biegów w ares 710 2000r rewers mechaniczny. przy zmianie polbiegow słychać uderzenie w skrzyni podobne do uderzenia młotkiem w metal. najsilniejszy dźwięk wydaje przy zmianie z 3 na 2. gdy zmieniam na większe polbiegi uderzenie to jest cichsze. miał ktoś podobny problem ?
    • Przez Maikel1987
      Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj