Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie sie lekko rozbiło w jajko ale jak włożyłem nowy wałek to siedział dosyć sztywno i tak go zostawiłem narazie jest ok a co do wyszczerbiania bloku to radze pospawać... tak mi znajomy mechanik poradził mówił ze to jest najlepszy sposób bo klejenie itp to nic nie daje pod wyższa temp to odpada... sam tego nie praktykowałem bo u mnie nie wyszczerbiło :)

Opublikowano

A wiec mam taki problem silnik starsznie huczy nie mam pojecia co moze byc ??

Stało sie to podczas koszenia ale skonczylismy, olej zadziutki jak woda w misce byl jak sprawdzalismy ??

Prosze o szybka odpowiedzi :mellow:

Gość bimladentoja
Opublikowano

Jeśli podczas wciskania sprzęgła się nasila wypadły ci panewki oporowe na wale od strony koła zamachowego przesunoł się wał i trze o blok-zapodaj więcej szczegołów.

Opublikowano

Tzn co chcez wiecej wiedzieci w pewnym momencie podczas koszenia z silnika zaczol sie wydobywaci huk zatrzymalismy sie ciagnik dalej tak huczał na mocy nie starcił ani nic takioego :mellow:

A czy morze to byc spowodowane tym ze kiedys pekł blok była mała ryska zakleili czyms tam i tak zostalo ??

Opublikowano

bez rozbierania i pieniędzy to pewnie się nie obedzie bo zależy jak to huczy ale to może być pęknięty wał korbowy z resztą to zmora tych ciągników. to się zdarza że pęknie między panewkami i cięgnik chodzi tylko strasznie tłucze

Opublikowano

siemka mam taki problem było to na jesieni mój perszing zaczął walić dymem z odmy przy rozrzutniku.okazało się uszczelka wydmuchana,no dobra założyliśmy z bratem (który ma szkołę mechanik.ja trochę na mechanice się znam)uszczelkę znów wydmuchało więc domyśliliśmy się aby splanować głowicę głowica była nie równa ;) .założyliśmy głowicę i było dobrze przez 15 minut dojechałem z obornikiem na pole a tu stukot i nierówna praca silnika tak jakby 30 jak na 2garach by chodził w sobotę brat uszczelnił i dotarł zawory (1 był nie szczelny ale został zrobiony)znów założyliśmy i dalej to samo ;[ luz zaworowy ust na 0,3.kiedyś perszinga remontował fachowiec z pgr i wymienił jeden tłok i tuleję no i uszczelkę bo woda z tłumika szła :( tak się nie powinno robić moim zdaniem 3 na raz no ale pgr.wiem że silniki 3p są delikatne. poradźcie koledzy bo już mnie to denerwuje te ciągłe rozbieranie.

Opublikowano

wtryski ok ciśnienie mają ale pompa :) nie wiem.przed wydmuchaniem uszczelki działał jak z3garek.a wiesz jak się ustawia zawory od strony sprężyn czy popychaczy bo brat ust od strony popychaczy i mówi że ustawi od sprężyn i będzie ok.

Opublikowano

jak wtryski OK to pewnie pompa wtryskowa się sypie, w mf 255 z turem jakim kiedyś pracowałem, to chodził jak "es" i pompa poszła do naprawy i wróciło do normy

Opublikowano

aha no to kaska poleci ale gdzie kupić nową bo nie będę dawał do generacji a czy z wymianą sam dam radę czy trzeba specjalistycznie ust??ale do obrotów ok 1,8 tyś jest spoko a powyżej klekocze i nie ma mocy

Opublikowano

nowa pompa WSK kosztuje ok 1100zł a jest dostępna chyba wszędzie gdzie części do ciągników mają, a wymiana nie jest zbyt skomplikowana i powinieneś sobie sam poradzić, a jak masz wątpliwości czy sam dasz radę do daj to do zrobienia komuś kto tym się zajmuje

Opublikowano

aha samemu da radę a jak sprawdzić czy to na pewno pompa bo jak wyrzucę kasę na darmo z zamontowaniem to mi chodzi czy nie trzeba ust wraz rozrządem :) czy tylko wyjąć starą i wstawić nową???

Opublikowano

Nie strzela się z armaty do wróbla.Pompa wtryskowa najprawdopodobniej jest OK, posprawdzaj cały układ paliwowy tzn. przewody , kranik , pompę zasilającą ,odstojnik i filtr paliwa a nie od razu zabierasz się za to co jest najtrwalsze z tej wyliczanki czyli pompę wtryskową. Ja kiedyś miałem taki przypadek że kawałek oringa z kranika przytykał przewód paliwowy i tak do ok. 1300-1400 obr/min było normalnie a gdy dalej wciskałem gaz to zaczynał się dusić i tak jakby strzelał ,tracił moc a po zdjęciu nogi z gazu wracał do normy.

Opublikowano

przedewszystkim -układ paliwowy bo z tego co pisałeś na tych 1800obr jest Ok

 

Wymień filtry paliwa -wyczyśc odstojnik -sprawdź drożnośc poacyenia od baku do pompki zasilajcej+pewnie paprochz ci zatykają dopływ paliwa

 

ps na wymianę pompy narazie nie licz bo kupisz i bedzie to samo a poco???

Przy obrotach wysokich pompa musi miec paliwo z wiekszą dawką i sie dławi-zatkany dopływ

 

Jesli to nie pomoze pompa do sprawdzenia ale sądzę ze z nią jest ok

Opublikowano

aha dzięki chłopaki.no to zacznę od filtra ale nie dawno czyściłem a jak nie to przewody będę sprawdzał.kiedyś jeszcze z 10 lat temu staremu zapowietrzał się cały czas co 5 mth :) a ja filtr wyczyściłem i pomogło

Opublikowano

wiem żeby nie czyścić już wymieniłem towarzysze :D pomogło remont głowicy dobrze zrobiliśmy 3p chodzi jak nowy już 6mth zrobił w rozrzutniku. tylko że teraz kontrolka oleju świeci tak lekko ciśnienie za małe :P chyba nie olej wymienie ale 150 mth temu wymieniałem i lewa zwolnica wyć zaczęła też olej się odzywa od nowości nie wymieniany.

Opublikowano

No nie chyba tylko na pewno za małe :lol: . Zmień może pomóc. Ale też słyszałem od kolegi z forum jak mechanik jego 3P odpowietrzał po zmianie oleju bo też się paliła kontrolka. Coś było że się odkręca podstawę filtra oleju i z któregoś kanału ustami za pomocą rurki zasysa by olej wyleciał i problem ustąpił.

Opublikowano

coś mi się zdaje że odpowietrzanie to coś niemożliwego :lol: rurką ssać to paliwo tak się spuszcza a z olejem to ciężko JEST :( wiem bo prÓbowałem.moim zdaniem olej sam zleci bo układ olejowy jest samo odpowietrzalny ale może się coś zapchać opiłkami i syfem ;[ nie daj Boże

Opublikowano

Totalna bzdura -odpowietrzanie oleju...ech... pozdrów tego kolegę.

odepnij kabel od czujnika oleju zewrzyj kabel z masą żarówka powinna zapalić się z maksymalną jasnośćią.Jeśli tak to sprawne zasilanie czujnika.Miałem kiedyś zdarzenie podobne jak się okazało czujnik albo wymień albo podepnij jakiś manometr-jesli faktycznie bardzo małe to... pompa,panewki na korbowodzie

 

ps czy wczesniej ci się nie żażyła??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v