Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

zegar zmieniałem i może o trzy kreski więcej pokazał , czytając różne posty na necie to pomyślałem  wymienić zawór pompy bo może być sprężyna luźna teraz jak wyciągnąłem podkładki . lub może się zacinać  i pompa  daje znaki swego końca, 

Edytowane przez raf21
Opublikowano

Kontrolka zaczęła mrugać na  rozgrzanym oleju na wolnych obrotach , a gdy zgasiłem ciągnik i ponownie odpaliłem przestała. Jaka może być tego przyczyna, dodam że 3 miesiące temu był wymieniany czujnik ciśnienia oleju na nowy 

Opublikowano

Witam mam problem z tworzącym się podciśnieniem w silniku w ursusie c 360> Ciśnienie wydobywało się z pod korka wlewu oleju tak od 2 miesięcy a teraz wyrzuciło simering koła pasowego. Uszczelka była wymieniana wiosną tego roku. Silnik było remontowany jakies 20 lat temu choć cisnienie ma ok 3,5 . Dodam że 2 szpilki od głowicy są troche słabe i nie wiem czy to ma jakis wpływ.

 

Opublikowano

przyczyn może być wiele - wątpię, że otrzymasz satysfakcjonującą odp.

- dmuchanie odmą - przyczyn jest wiele:

- zapieczone lub zurzyte pierścienie,  tuleje.

piszesz ,że ciśnienie ma 3,5 - to ciśnienie oleju - no bo jakie by inne?

- zmierz ciśnienie kompresji.

 

Opublikowano

Rok temu u znajomego olej sączył się z silnika z kilku uszczelek (pokrywy zaworów, sprężarka) i po zgaszeniu słuchać było syczenie uchodzącego ciśnienia spod tych właśnie uszczelek. Wymieniłem same pierścienie i problem zniknął.

Jeśli ciśnienie na wale masz dobre to pomyśl nad górą silnika bo i pewnie remont czeka.

Opublikowano

Mam c-4011 z oryginalnym silnikiem, 4 lata temu jak go kupiłem przerobiłem filtry na ten od c-360. Kontrolka oleju świeciła się na wolnych obrotach, jednak teraz kontrolka w ogóle nie gasła, kupiłem manometr i silnik po odpaleniu pokazywał na zegarze 0 bar, wskazówka nawet nie drgnęła, wymieniłem dzisiaj pompę olejową na oryginalną od c-4011 i dałem też nowy zawór przelewowy i na wolnych obrotach nadal jest 0, przy wyższych czyli 1400-1600 podnosi się max do około 0.5 bara  i wskazówka mocno drga, odkręciłem też jedną stopę główną wału, mechanik ocenił, że wygląda to nie najgorzej i powinno być ciśnienie na takich panewkach, na wale nie widać w ogolę śladu zużycia. 

 

Ma ktoś pomysły co może być przyczyną braku ciśnienia ? Silnik zalany nowym olejem i nowy filtr, nowa oryginalna pompa ze starych zapasów i nowy zawór przelewowy.

Opublikowano

uszkodzony smok (gdzies nadpękniety i wciaga powietrze)

bo zakładam, ze taka rzecz jak wykrecony i lezacy na dnie misku korek z otworu technologicznego wału korbowego to byś zauwazył.

Opublikowano (edytowane)

W oleju nie było żadnego korka/śruby, sprawdziłem teraz jeszcze spuszczony olej czy nie zleciało coś z nim czego bym nie zauważył, smok i rurka do bloku wyglądały na całe, śruba drożna, zresztą w śrubie która wychodzi z filtra wywierciłem od góry nawierciłem otwór i wkręciłem w tym miejscu manometr, zaraz za filtrem przy wyższych obrotach zegar pokazywał do 2 bar, tak więc raczej problemem jest, że coś dalej nie trzyma tego ciśnienia.

 

Zastanawia mnie jeszcze korpus filtra oleju, ten adapter z filtrów 4011 na filtr od 360, czy przypadkiem kanał który jest w tym deklu nie jest za mały i jest zbyt mały przepływ oleju, może mieć to wpływ ?

 

o tym korpusie mówię, tylko mam go z lokalnego sklepu:

50607500.jpg

Edytowane przez drax
Opublikowano

Zawsze powinno być jakieś ciśnienie na wysokich obrotach. Coś jest nie tak. Musisz sprawdzić smoka i jego połączenie z pompą, wylot z pompy do filtra oleju (mały przelot nie obniży ciśnienia do zera). Nowa przystawkę z filtrami i zawór przelewowy. tak nagle nic się nie dzieje bez widocznych usterek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v