Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziś kieruję się z takim małym pytaniem, otóż na pewno ktoś orientuje się w tym że w C-4011 jest możliwość wymiany filtru oleju z oryginalnego na wymienny od C-360 ja tak u siebie zrobiłem jakieś 3 lata temu i trafił mi się wadliwy korpus pod ten filtr przez co miał przeciek udało mi się to wtedy zakleić i miałem spokój przez te lata a teraz widzę że już coś wyciek się zaczyna z owej dziury. Oczywiście chcę wymienić ten korpus na nowy, nie drogo to wychodzi a po co kleić sto razy, tylko zastanawia mnie to jaka jest różnica pomiędzy tym korpusem który nie ma żadnych śrubek (posiadam taki na razie) a tym który ma jedną śrubkę z góry i jeszcze jedną z boku (to tam gdzie u mnie jest ten wyciek, bo zamiast takiej śrubki jakaś wada przy produkcji się wdała pewnie) i teraz zastanawia mnie czy lepiej kupić tą z tymi śrubkami czy bez.

PS. Czy te śrubki to mogą być jakieś zaworki czy coś?

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam takie pytanie otóż, na zimnym silniku i wolnych obrotach mam ciśnienie w granicach 4 bar i jak daje gazu to spada ono do ok 2, a potem na max gazie utrzymuje się na ok 3. Potem jak już złapie trochę temperatury to przy obrotach ok 1,8k to ciśnienie skacze od 2 do 2,5 bara, a jak silnik jest już na prawdę mocno rozgrzany po 8 godzinach bronowania to na wolnych jest słabe 0,5bara ciśnienia, a na max ok 1,5bara, I teraz moje pytanie co może być przyczyną tego, że to ciśnienie tak się zmienia i skacze. Dodam tylko tyle, że pompa olejowa nie była zmieniana na pewno od 13 lat, a wcześniej nwm ile pracowała i to ją podejrzewam. Olej jest Turdus 15w40. Silnik miał robiony remont w 2012 roku i były zmieniane panewki przy okazji, a  wał nieruszany, bo nie miał najmniejszej skazy, od tego czasu ciągnik ma ok 2,5/3k mth. 

Edytowane przez RometOgar200
Opublikowano (edytowane)

Założyłem nową pompę oleju wzmocniona z hylmetu nowego typu i podczas jazdy zaczyna skakać ciśnienie między 3 a 4 bary. Na poprzedniej pompie nie było skoków. Reklamować pompę czy to jest normalne ? Czy to może być wina czujnika ?

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Witam ostatni jak jechałem traktorem c 355 z przyczepą to na rozgrzanym silniku przy 800 obr zaświecała mi się kontrolka oleju.

Nie wiem jakie ma być ciśnienie ani co jest przyczyną tej świecącej kontrolki traktor wcześniej nie miał żadnych takich oznak. Olej wymieniem w lato 2019 z filtrem 

Czujnik ciśnienia jest dobry a kontrolka świeci tylko na rozgrzanym na niskich obr gdy jest 1000 obr to gaśnie.

Co trzeba zrobić 

 

Opublikowano

mnie też się kontrolka świeci przy 800,silnik mam 120 mth po remoncie(blok tylko stary został a tak wszystko nowe) ten typ tak ma ale manometr zamontuj,ja mam . weź sobie tylko tablicę od perkinsa bo zegary pasują i miejsce na manometr jest 

Opublikowano
40 minut temu, grzesiekddk1 napisał:

mnie też się kontrolka świeci przy 800,silnik mam 120 mth po remoncie(blok tylko stary został a tak wszystko nowe) ten typ tak ma ale manometr zamontuj,ja mam . weź sobie tylko tablicę od perkinsa bo zegary pasują i miejsce na manometr jest 

Wałek rozrządu nie był ruszany?

Opublikowano
14 minut temu, grzesiekddk1 napisał:

będzie świecić,remont perfekt zrobiony,5 na zimnym a 4-4,5 na rozgrzanym

czytaj

mam manometr i wiem

 

Przy takich wartościach ma nie swiecić,wymień czujnik,bo ten typ tak nie ma.

Opublikowano (edytowane)

a może to przez bąka,a może przez niedokładność zegara i pokazuje 800 a w rzeczywistości jest jakieś 700 a może mniej.bary mi si się zgadzają więc po co kombinować?

 

czujnik po co zmieniać?kontrolka gaśnie

 

więc sprawny

@grzesiekddk1 nie cytujemy poprzednich komentarzy

Edytowane przez Bartek933
Opublikowano

To po cholerę się wypowiadasz i pleciesz bzdury? U mnie 4 5 ciśnienie i kontrolka się świeci.... Ten typ tak ma....  Ma wała jak Polska cała

 

Kolego kup sobie manometr zmierz jakie masz ciśnienie i jaki olej zalewasz.

Opublikowano

W sprawnym silniku trzymającym parametry nie ma prawa ,, świecić ani mruzyc ,, kontrolka . TO jest znak ze cos nie tak (skoro czujnik jest ok , sprawdzane) 

 

 

Opublikowano

Remont najlepiej zrobiony bo sam robiłem i zamontowałem z tatusiem najlepszy wał z tyczyna bo lubię azjatyckie części. Ciśnienie mam że Hej tylko wskaźnik tak ma że pokazuje co chcę a mój i tak najlepszy ciągnik na świecie.  Do kolegi co założył temat - zmierz ciśnienie, kontrolka może świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu lub uszkodzony jest czujnik. Kiedyś 4 szt. przerobiłem w krótkim czasie, może to był taki fart ale tak się stało a manometr to bardzo dobra sprawa w takim ciągniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v