Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam oglądaliśmy dzis Ursusa C360. I stan ogolny uwazam na dobry skrzynia most jest wporzatku silnik jest żwawy mocny nie kopci tylko jest problem z cisnieniem nie mogliśmy zmierzyc aparaturą cisnienie oleju poniewaz jest tam przerobiony gwint. A kontrolka w kabinie sie swieci odrazu po odpaleniu ciagnika, Jak mozecie to doradzcie mi co mam zrobic wziac go ? czy dac sobie spokoj. ?? czy jest jeszcze jakas mozliwosc sprawdzenia cisnienia oleju ??? Macie do tego zdj tego ciagnika Chce za niego 12.300 a rok to 1978r.

post-151538-0-23085600-1450281044_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jakiś przymuł.  Gościu pewnie coś ukrywa. olej go albo niech spuści na wał. 

Prawdę mówiąc 100 kilosów to nie jest jakoś strasznie daleko.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Jakim cudem ktoś spierdzielił gwint w bloku silnika? A jeśli jest tam wkręcony jakiś czujnik to znaczy że albo rozwiercił i prze gwintował albo wkręcił na jakiś specyfik. Poza tym tak jak mówi @seweryn 100 km to nie jest daleko a poza tym w okolicy są na pewno jakieś sklepy z częściami to zawsze będziesz mógł coś podebrać po wykręceniu tego co jej w bloku.

Opublikowano

Jak na wolnych obrotach miga  myśle że to wał lub pompa ale obstawiam że wał,być moze tak że zrobił głowice i zmienił tłoki ale szlifu wału nie robił  tak został złożony bez pomiaru sie nie przekonasz

Opublikowano (edytowane)

Jakim cudem ktoś spierdzielił gwint w bloku silnika? A jeśli jest tam wkręcony jakiś czujnik to znaczy że albo rozwiercił i prze gwintował albo wkręcił na jakiś specyfik. Poza tym tak jak mówi @seweryn 100 km to nie jest daleko a poza tym w okolicy są na pewno jakieś sklepy z częściami to zawsze będziesz mógł coś podebrać po wykręceniu tego co jej w bloku.

 

sam ostatnio składałem sobie nowy silnik i w bloku który kupiłem też ktoś sobie zrobil gwint 12razy 1.5

 

 

adi powiedz mi czy ktoś na handel robiłby remont silnika  najczęściej tylko ze dwie podkładki na zawór sie daje i tyle ewentualnie gęstszy olej chyba ze mocno olej wciąga to pierścienie wymieni taka sztuka handlu

Edytowane przez Borekk17
Opublikowano

adi to chyba mało widzialeś jeszcze ciągników od handlarzy  i innych co sprzedaja po remoncie   

sam w lutym 2015 kupiłem taki silnik niby po remoncie dotarty dolałem litr oleju i z agregatem  dostał w dupe to ciśnienie oleju spadło i zaczął podstukiwać a gościu też mi nawet fakture pokazywał na części z górnej połki z listopada 2014 więc jak ktoś sprzedaje z opisem po remoncie to zadko kiedy jest to prawda

Opublikowano (edytowane)

Witam.Od niedawna mam założony zegar ciśnienia oleju w c 360 z 81r i tu moje pytanie.Na rozruchu ciśnienie oleju to ponad 4,5atm.

Po rozgrzaniu do 70 stopni spada do ok 3atm a po ciężkiej pracy jak w ostatnim czasie przy mokrej orce gdzie temperatura wynosiła ok 80 stopni cisnienie spadło do ok 1atm.Wszystkie pomiary podałem przy obrotach ok 600.Do temperatury ok.65 stopni podczas obrotów ok 2 tys ciśnienie trzyma ok 4 a powyżej 70stopni już maksymalnie 3.Ursus zalany superolem cc 40 .Czy to normalne że takie  wahania są w porządku? Czekam na odpowiedzi.

Edytowane przez rolkam72
Opublikowano
Wszystkie pomiary podałem przy obrotach ok 6 tys.Do temperatury ok.65 stopni podczas obrotów ok 20 tys

 

 Ale dołożyłeś tych obrotów, czapki z głów :ph34r:

W takim układzie każdy rozłoży ręce

Opublikowano

Dziękuje Panowie za sugestie.Przy najbliższej wymianie zmienię olej na Turdusa 15w40 i myślę że będzie git bo na tym zapalanie w zimę to tragedia.

Silnik nie ruszany 15lat więc myślę że jeszcze trochę posłuży :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v