new_profil_luki21

Wyciek oleju między blokiem silnika a sprzęgłem

Polecane posty

Kilka dni temu zauważyłem delikatne sączenie się oleju między blokiem silnika a tą blachą, która przykręcona jest do obudowy sprzęgła. Czy możliwe, że silnik się odkręca od blachy? Miał ktoś podobne zdarzenia?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Pewnie uszczelniacz na wale. Po oleju rozpoznasz, z której strony. Musisz rozpołowić maszynę, żeby go wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli rosi pomiędzy blokiem silnika a blachą to uszczelniacz na wale.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa pilna? Przerobię jeszcze 8h orki i uprawy czy robić od ręki? Przyznam,że nie mam czasu. Jakieś poważne konsekwencje? Myślałem, że mi się silnik odkręca i stąd ten olej bo zrobił się luz.

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Spokojnie, tylko kontroluj stan oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś poszła orka i jakość bez większych wycieków. Jutro przed wyjazdem sprawdzę jaki jest stan. Na razie nie ma czasu na zabawę w rozpoławianie.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

U mnie tylko w orce robi się wilgotne na tym składaniu już 2 rok i jest minimalny ubytek oleju od wymiany do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj