Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

chyba weźmiemy ten okrągły przód a czy miękki to się okaże, chyba też bo na strychu leżą teleskopy od miękkiego i zrobi się wtedy w składnicy fifty fifty

płaski przód+ teleskopy na okrągły miękki

 

w tej czerwonej tak było że w prawo to jednym paluszkiem a w prawo obiema rękami ciężko było

ale to może od tego że kiedyś jeden z braci ją skrzywił

Opublikowano

Problem może też być, choć Ci tego nie życzę w kolumnie kierownicy, a nie w końcówkach drążków. Jeli jest coś nie tak z przekładnią to ona może powodować jakieś luzy i w efekcie szybkie zużywanie się tulejek. Ale raczej po prostu przód dożył już swoich lat i należy go wymienić.

Opublikowano

A może ktoś wie czy do kolumny kierowniczej można nalać oleju przekładniowego 80w90 bo w mom temacie nikt nie odpisuje i ile tego tam wchodzi bo obawiam się ze tam sucho :)

Opublikowano

Apowiedzcie mi panowie, czy da sie załozyc, wspornik od zetora, założmy 7211 , do ursusa 4011. bo mam mozliwosc kupic wspornik od zetora, tylko , od jakiego modelu by pasował do mojej 40dziesiny :blink:

Opublikowano

Witam, mam zamiar kupic tura 3 sekcyjnego chcialem sie dowiedzic co zrobic zeby usztywnic przodek gdyz mam amortyzowana przednia os w "60" bo zapewne jak tego nie zrobie to przy turze szybko sie wytlucze i pytam bo moze ktos robil z przodkiem zeby go na czas uzywania tura zblokowac zeby nie byl miekki, slyszelem ze w zetorach jakos to robia....

Opublikowano

Lepiej nie rób tego resorowania ,chyba ze chcesz co 3-4 lata inwestować w tulejki i sprężyny ,kolega miał w zetorze i sprężyny zastąpił tulejami,to resorowanie to jest rzecz zbędna ,no chyba ze używasz tylko tego ciągnika do roztrzepywania pokosów trawy .

Opublikowano

u mnie kiedyś była 40-stka i nie buło z tym problemów , popatrz tam gdzie wymieniają przednie osie regenerowane jakieś składnice większe sklepy z częściami trudnią się wymianą może mają jakieś na zbyciu albo uda się zamienić sztywną na resorową

Opublikowano (edytowane)

musisz znalesc cale polosie resorowane, ciezki temat, sam chetnie bym takei zalozyl, komfort o wiele lepszy

najlatwiej znalesc cala os z zetora, oczywiscie juz na plaskiej osi, ale koszt dosc duzy

 

a tak na marginesie , czy niema zbiorczego tematu dotyczacego przedniej osi ???

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

Witam mam pytanie takie same jak kolega kojot629.

Założyć poł osie z miekiego przodu do ursusa C-360 na płaska belke. Bo w Ursusach C-362 widziałem takie jak 385. ale dokładniej chce sie dowiedzieć co i jak.

Opublikowano

jak wrażenia z jazdy. i jaki mniej więcej koszt takiej imprezy.Po Twoich fotkach widzę że nie ma żadnej filozofi dzień czasu roboty trochę spawania i zrobione.

Opublikowano

Ja robiłem w zeszłym roku remont przodu 40stki (miekki) tuleje sworznie sprężyny gumy łożyska. spręzyny były pękniete ale nie miałem o tym pojęcia, bo resorowało ładnie, tylko tulejki były wyrobione:)

Opublikowano

Pół osie kupiłem po remoncie za 500 zł reszta 1000 tyś zł, ale całe nowe piasty z czopami, drążki, no to trochę wyniosło.

Tamte rury odciołem i te wałki frezowane wspawałem.

Opublikowano (edytowane)

jak ktos ma wspomaganie mozna zalozyc te z 385, oczywiscie silownik musi byc przymocowany do osi,

wasa nie ma jak tam zalozyc

 

a tak na marginiesie nie ma nikt w lubelskim zwrotnic lub calej miekkiej osi do sprzedania

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano (edytowane)
http://moto.allegro....3039451590.html . http://moto.allegro.pl/os-belka-przednia-ursus-c-360-czesci-i3011314189.html. tu masz na alegro. Ja do swojej zamieniłem się z kumplem jak sprzedawał swoją 4011 i jeszcze nie źle opiliśmy bo w mojej c 355 była płaska i gościowi się spodobała i niezłą kasę zapłacił za tą 40 a ja jestem zadowolony z amortyzowanej.Wiadomo że każdy powie że tandeta bo stary typ ale jak się przejedzie od razu zdanie zmienia. Edytowane przez balcerek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      Gdzie znajduje się czujnik załączenia przedniego napędu w Renault 110 54 TX?
      Z przystawki przedniego napędu wychodzi jakiś przewód z boku, czy to jest to ?

    • Przez MrRolnik4011
      Witam bardzo serdecznie mam problem otóż przed wczoraj w ursusie C-4011 wymieniłem olej w pompie wtryskowej po zlaniu zauważyłem takie dwa odcienie a po zapachu wywnioskowałem że był zmieszany co nie co z ropą więc go zlałem i pompę zalałem olejem Turdus takim jakim był w silniku czyli 15w40 jednak to okazało sie błędem bo był za gęsty a po za tym przesadziłem jeszcze z ilością bo na miarce nic nie było a później jak poszło to aż górą miarki bagnetu poleciało no to postanowiłem go zaraz zlać ale to na obroty i tak nic pozytywniej dużo nie pomogło to wziąłem zlałem go całkowicie i zalałem tak jak było Superolem CC-30 i też niestety źle odmierzyłem i za dużo wlałem ale jak wyrównałem poziom tak jak było na miarce to obroty również się wyregulowały potem jeszcze wymieniłem na zaworze podkładkę (ta krzywą) i podregulowałem zawór w kolejnym cylindrze bo wydawało mi się że klepie po tym wszystkim chodził normalnie. Na drugi dzień poszedł na cały dzień do pracy co prawda z przerwami ale pracował dopiero pod koniec dnia znowu zaczęło wariować z obrotami i niestety już nie wiem co jest..... Bardzo proszę o pomoc bo się denerwuje niedługo chciałem wyjechać w pole a tu te obroty żałuję że wymieniłem olej ale chciałem dobrze aby go wymienić..... Mam nadzieję że chociaż tu ktoś mi pomoże.
    • Przez keeway
      Jakie opony na przod do mf 235 robie dużo w lesie jakie beda lepsze jodelka czy zwykle oczywiscie ciagnik bez napedu
    • Przez Nowyagri
      Witam. Panowie, mam problem z moim Fendtem Favoritem 514C. Pedał sprzęgła jest strasznie miękki, wciska się bez żadnego oporu, jedynie sprężyna co podnosi pedał stawia opór. Sprzęgło działa, ale skok 1 cm od pełnego wciśnięcia i odpuszczenie go powoduje że ciągnik już rusza. Raz biegi wchodzą lżej a raz ciężej. Najgorzej jest z 1 i 2 biegiem. Sprzęgło sprawia wrażenie "jak by cylinderek nie wysprzęglał "
      Cylinderek jest suchy, nie widać ubytku płynu z zewnątrz. Sprzęgło było odpowietrzane pompką podciśnieniową. 
      Ciągnik kupiłem już z takim sprzęgłem.  Traktor ciągnie, sprzęgło się nie ślizga, ma moc. 
      Mechanik był, sam nie wie co może być przyczyną, powiedział "jeździć" , cylinderek raczej nie jest uszkodzony bo nie leje płynu a pedał oddaje. 
      Moim zdaniem należało by jednak usunąć usterkę. Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
       
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam taki problem gdy załączę światła z przód to automatycznie pokazuje ze mam długie a wgl się nie palą ani krótkie ani długie , albo gdy nacisnę klakson to tez nie trąby i tylkoo ze długie niby pokazuje na wyświetlaczu ale i tak się nie palą żadne co może być ? ciągnik new holland td 5040 2011r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v