Zaloguj się, aby obserwować  
grzespu

MF 235. przeróbka filtra powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzespu    0

Witam

Posiadam MF 235 z 81 roku. Numer silnika: 152UA. Posiada on suchy filter powietrzny, wie ktos moze jak fatwo przerobic na mokry filter, gdzie można by go zamocować i czy dużo roboty byloby przy tym, może ktoś bawił sie juz z tym.

DZieki za wszystkie odpowiedzi. POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elew    0

Proponuję abyś nie rezygnował z suchego filtru a dodał filtr mokry w konfiguracji mokry następnie suchy.

Nawet najmniejszy powinien zapewnić odpowiedni przepływ powietrza dla 235.

Podłączenie zależy od wejścia filtru suchego.

Popytaj w sklepach z częściami do ciągników .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzespu    0
Chyba silnik AD3.152UR. A czemu zamierzasz przerobić?

Co do typu silnika to wydaje mi sie ze tam jest wybite AD3.152UA, ale nie wiem czy takie typy wogole istnieją, wiem ze jest tak jak piszesz AD3.152UR, ale to w MF 255, a moj jest 235 (ostatnio go zakupilem), czy moze byc to ten mocniejszy silnik ???, a co do filtra to byla przykra z nim przygoda, w sumie mechanik zawalil, bo wymieniane byly tuleje tloki i pierscienie i zle zalozył ten filter. Ten filter jest taki podwojny i przy ta gumka co idzie od srodka opadła jak zakładał i nic nie czyścił, po roku caly remont trafilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elew    0

No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

Co do typu silnika. Jest jeden trzycylindrowy perkins taki sam w 235, 255, MF, 3P i podobnych.

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

Co do typu silnika. Jest jeden trzycylindrowy perkins taki sam w 235, 255, MF, 3P i podobnych.

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

Dość dziwna teoria. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

Co do typu silnika. Jest jeden trzycylindrowy perkins taki sam w 235, 255, MF, 3P i podobnych.

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

 

 

tu macie link o tych silnikach http://www.agrofoto.pl/forum/Silniki-ursus-t6481.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

W każdym silniku będa takie skutki jeżeli powietrze zasysane do cylindrów nie będzie filtrowane z kurzu, drobin piasku, itp. - coś jakby zamknąć kota w emaliowanym garnku i postawić go na palnik B)

 

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

B)

 

W tym rzecz że maksymalna moc podawana w instrukcji czy innych źrodłach jest mierzona na silniku, a różnica wynika z innych nastawów pompy wtryskowej.

 

Moc ciągnika na kołach będzie nieco mniejsza od tej na silniku ze względu na jej straty spowodowane oporami przekładni (bo żeby tym kręcić nawet na pusto potrzeba jakiejś siły/mocy i właśnie ona jest tracona na drodze silnik-koła) więc w pewnym stopniu skrzynia i most mają wpływ na moc ciągnika na kołach. Jednak brak zwolnic nie ma tu praktycznie nic do rzeczy. Niezależnie od przełożenia skrzyni czy mostu moc jest taka sama, zmienia sie tylko prędkość obrotowa kół a tym samym moment obrotowy na nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ja jestem w posiadaniu katalogów części do mf 235 i 255, to na tych tablicach, gdzie są narysowane tabliczki w mf 235 jest napisane: "typ silnika- AD3.152' zaś w mf 255 widnieje napis: 'typ silnika- AD3.152UR" więc to musi być jakaś różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

ja już dawno zrezygnowałem z używania skanera:P Wolę pykać fotki cyfrówką

Pomyśl nad tym, duża liczba użytkowników szuka tej pozycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
    • Przez Karter_66
      Proszę o pomoc mam problem z podnośnikiem i nie działa również wałek wom w Massey Ferguson 375 .Podczas pracy w polu przestał działać podnośnik jak i wałek czy to może pompa hydrauliczna jest problem czy ktoś może wie z czym to się je. Proszę jakieś informacje. Co może być problemem.
    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj