Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Ta oś jest przy samej obudowie silnika, i nawet ciężko jest wyjąć zabezpieczenie. A jak sprawdzić czy pompa jest dobra?

Edytowane przez zenekc330
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zdjąłem to zabezpieczane ale nie da się zdjąć zębatki bo przy samej ośce jest obudowa bloku.

Opublikowano (edytowane)

Tam nic Ci nie powinno przeszkadzać jeśli zdjąłeś zabezpieczenie z koła pośredniego między wałem a kołem pompy olejowej. A odkręciłeś tą dolną część pokrywy rozrządu (takie półkole) ono jest mocowane na 2 śruby od dołu?

Edytowane przez grzegorz508
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No właśnie tego nie odkręciłem. Jutro sprawdzę. Dzięki za pomoc

Opublikowano (edytowane)

U mnie też ponad 1 ale popatrz po skali, że to jest około połowy na zegarze więc raczej producent tak to przewidział. Dla porównanie w 3512 wujka jest mniejsze tak jak pisałeś w pierwszym poście ale i inaczej zegar wyskalowany.

Edit:

*żeby się nikt nie czepiał :manometr/zegar

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

Witam,

 

Na zimnym silniku jest ciśnienie 3 atmosfery a na rozgrzanym 0.

Założona nowa pompa olejowa.

 

Miał ktoś podobny problem i mógłby podzielić się spostrzeżeniami.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
skoro na rozgrzanym przy wysokich obrotach ma 7,5, to co, na zimnym jeszcze więcej? czy też max 7,5? tak czy owak zawór przy pompie olejowej trochę za wysoko ustawiony. Ale nic strasznego z tego powodu się zdarzyć nie powinno o ile nie bije jeszcze wyżej niż to 7.5
Opublikowano

Na zimnym jest 6 i chwilę zaraz spada do 3 i już niżej nie zejdzie tylko trzyma twardo na wolnych obrotach 

Właśnie chyba wymienię zegar może przekłamuje. Kiedyś ktoś właśnie mi mówił na temat regulacji ciśnienia że miedzianymi podkładkami się reguluje. Tylko nie pamiętam czy jak jest cienka to przytyka czy puszcza większe ciśnienie 

Opublikowano

IMG20230902140737.jpg

To chyba to do regulacji. Tylko objaśnienie tych dwóch śrubek potrzebuję co za co które odpowiada żeby gorzej nie zrobić jest na śrubokręt i klucz, nowy nabytek i warto wiedzieć takie rzeczy.

Opublikowano
4 godziny temu, Rafał2222 napisał:

Dzień dobry. Nurtuje mnie jedna rzecz czy na rozgrzanym silniku, wolnych obrotach mój Zetor 5011 ma ciśnienie 3 a na wysokich 7.5(1800~1900) Czy na takim czymś można jeździć? 

Ktoś kręcił za wysokie na wysokich obr max 3.5 4.5 bara zanim ruszysz sprawdz manometr Jeśli skacze wysoko na zimnym a na gorącym spada to ktoś grzebał przy zaworze 

Opublikowano
8 godzin temu, Rafał2222 napisał:

Dzień dobry. Nurtuje mnie jedna rzecz czy na rozgrzanym silniku, wolnych obrotach mój Zetor 5011 ma ciśnienie 3 a na wysokich 7.5(1800~1900) Czy na takim czymś można jeździć? 

Max na rozgrzanym 5 powinien mieć na zimnym 6 i to za duzo. Mój 7211 tak ma . Nic wolnych 2,5 jak rozgrzany. Dobry mechanik wytłumaczy ci że niższe ciśnienie max 4 na rozgrzanym i 2 na wolnych będzie wpływało korzystnie na żywotność silnika. 

Po prostu albo ktoś włożył palce albo coś się zacięło 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v