januszslawinski

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O januszslawinski

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ktoś kręcił za wysokie na wysokich obr max 3.5 4.5 bara zanim ruszysz sprawdz manometr Jeśli skacze wysoko na zimnym a na gorącym spada to ktoś grzebał przy zaworze
  2. januszslawinski

    Case mx 135

    Ja w swoim podłączyłem butle z azotem i zmieniałem co jakiś czas cisnienie w aku i bez różnic czy przy 10 czy 12 czy 18 nawet 21 bar Dodam że tlumik drgan nowego typu i zmieniona kostka laczaca silnik ze skrzynia biegów na takie cudo W polu nie ale podczas jazdy przy dużych prędkościach szkoda psuć sobie dobry nastrój słuchając z tyłu jęku Dziś obok mnie jeździ case z serii 51 i z boku niby Ok ale jak skręcił na skrzyżowaniu i zapier... tak obrocony tyłem to też nieźle było go słychać Jeśli masz mx to byś odkrdcil 4 śruby od walu i przejechał się pisząc czy jest różnica i czy na postoju wal wyjsciowy że skrzyni kreci się czy nie
  3. januszslawinski

    Case mx 135

    Daj znać jak będziesz miał możliwość zdjąć wal napedowy czy na pracującym silniku i wyłączonym napędzie da się swobodnie obracać końcówką wychodzącą ze skrzyni biegow Ok tylko wiesz jeśli rozlancza ale nie całkowicie to powyżej 20km/h sporo momentu te tarczki są wstanie przenosić na skrzynie biwgow I zaczyna "wyc" Chodzi mi przedewszytkim czy u was te tarczki na wyłączonym faktycznie coś ciągną czy można walkiem od napedu obracać bez problemu
  4. januszslawinski

    Case mx 135

    W moim mx135 raczej na pewno bo jest różnica kiedy załączony to koncowka walu jak na zgaszonym rusza się tylko tyle ile pozwolą luzy na przekładniach a jak rozłączony na pracującym silniku to obracam walkiem reķa ale dość ciężko u kolegi w 150mx bez różnicy U kolegi 150mx mówił ze wył mocno przed wymiana opon po wymianie jest dość cicho wszystkie nowe u mnie wszystkie sa jednego producenta felgi też dopasowane do.szerokosci opony 90 a 95 % na dodatek Michelinie więc odpuszczam problem ze średnica Choć zetorek 12245 jak załącze przod to czuć jak wyrywa do przodu a w case hm bez odczuwalnej różnicy więc dobrane dość dobrze choć jak upuszczę powietrze z tyłu to da się odczuć że jest ciszej
  5. januszslawinski

    Case mx 135

    Panowie napiszcie jak u was z koncowka wychodzącą ze skrzyni biegow (case 110/135 lub 150) do napedu przedniego mostu Czy po rozłączeniu napedu (wal ściągnięty 4 śruby do odkręcenia, na pracującym silniku ) da się obrócić ręką u mnie w 135mx tak ale ciężko jakby się tarczki kleiły (ponoć tłok w koszu wykonuje ruch okolo 3mm gdyby był nie taki olej to całkiem prawdopodobne że tarczki mogą się kleić) u kolegi w 150 mx nie ma różnicy czy załączony czy rozłączony Dodam że podczas jazdy słychać jakby był załączony napęd (wycie,) Opony tyl przód jeden producent profil 65 Po ściągnięciu wału i rozgrzaniu oleju (praca w polu) jak wyjechałem na asfalt było o niebo lepiej już nie mówiąc o kulturze pracy polbiegow, które i tak u mnie myślę że pracują super (przed zakupem jeździłem wieloma ) Jak powinno być??
  6. Co było nie tak że taka naprawa jakie objawy ?
  7. januszslawinski

    Case mx 135

    Ja mam na tyle 650/65r38 przód 540/65r28 przy jeździe po drodze powyżej 20km/h dość mocno słychać skrzynie z tyłu jakby naped był włączony Zdjąłem zatem wał i jak mam wyłączony naped to ręką można obrócić końcówkę od skrzyni tylko ze bardzo ciężko Czyżby tarcze się kleily a może jest za duża różnica w średnicach koł Jak jest u was z końcówka może jest ktoś kto zdejmnie wał i sprawdzi czy ma się obracać bez oporów
  8. Wymienić przekaźniki na początek w skrzynce pod joystickem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj