Panowie napiszcie jak u was z koncowka wychodzącą ze skrzyni biegow (case 110/135 lub 150) do napedu przedniego mostu Czy po rozłączeniu napedu (wal ściągnięty 4 śruby do odkręcenia, na pracującym silniku ) da się obrócić ręką u mnie w 135mx tak ale ciężko jakby się tarczki kleiły (ponoć tłok w koszu wykonuje ruch okolo 3mm gdyby był nie taki olej to całkiem prawdopodobne że tarczki mogą się kleić) u kolegi w 150 mx nie ma różnicy czy załączony czy rozłączony Dodam że podczas jazdy słychać jakby był załączony napęd (wycie,) Opony tyl przód jeden producent profil 65 Po ściągnięciu wału i rozgrzaniu oleju (praca w polu) jak wyjechałem na asfalt było o niebo lepiej już nie mówiąc o kulturze pracy polbiegow, które i tak u mnie myślę że pracują super (przed zakupem jeździłem wieloma ) Jak powinno być??